COLUMBUS در نمایشگاه ISSA/INTERCLEAN آمستردام در سال ۲۰۱۶

COLUMBUS در نمایشگاه ISSA/INTERCLEAN آمستردام در سال ۲۰۱۶

به گفته موسسان، نمایشگاه ISSA/INTERCLEAN آمستردام بهترین محل برای یافتن تمامی راهکارهای مورد نیاز می باشد، در ضمن این نمایشگاه بهترین رویداد برای راه اندازی و ارائه نو آوری ها است. اسکرابر جدید ARA 85 | BM 120 به ازای هر مخزن پر، دارای بازدهی بیشتری نسبت به انواع مشابه می باشد. عرض کاری ۸۵۰ میلیمتری و حجم مخزن ۱۲۰ لیتری، آرگومان هایی هستند که باعث می شوند اسکرابر خودرویی جدید کلومبوس که دارای قابلیت مانور بالایی می باشد، برای نظافت موثر نواحی با وسعت متوسط توصیه شود. زمانی که مخزن اسکرابر با آب تمیز پر شود، توانایی شستشوی حدودا ۳۶۰۰ متر مربع را بدون وقفه و تنها با یک مخزن پر خواهد داشت.

از ویژگی های خاص اسکرابر جدید ARA 85 | BM 120 – و همین طور ARA 66 | BM 70 که در سال ۲۰۱۵ ارائه شده است- می توان به صندلی بلند اشاره نمود که باعث می شود کاربر بزرگ و کوچک بتوانند موقعیت مناسب خود را بر روی صندلی پیدا کنند و جای مناسب و راحتی بر روی آن داشته باشند. از دیگر مزایای این نوع اسکرابر سیستم تطبیقی برس برای فشار کامل بر تمامی سطوح حتی در سطوح ناهموار، تعویض آسان و بهداشتی برس ها و نگهدارنده های پد که با فشار یک دکمه میسر می شود و همچنین چراغ های LED جلو به منظور دید کافی از زمینه کاری می باشند. در صورتی که شخصی در نظر داشته باشد دستگاهی کارآمد تر داشته باشد که از محیط زیست محافظت نموده و در مصرف منابع نیز صرفه جویی نماید، یک اسکرابر خودرویی را بر می گزیند که دارای اختیارهای الکترونیکی گوناگونی برای تغییر مقدار آب و مواد شونده می باشد.

محصولات جدید دیگری نیز با موفقیت در آمستردام معرفی شدند. محدوده جدیدی از جاروبرقی های صنعتی بزرگ و قدرتمند که پاسخگوی درخواست ها و نیازمندی های موجود می باشند. جاروبرقی های ST 7، ST 11 و ST11 pro با مصرف انرژی پایینی که دارند با آیین نامه EU 2017 مطابقت دارند.

اسکرابر خودرویی ARA 85 | BM 120
اسکرابر خودرویی ARA 85 | BM 120

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید