شرکت ابراهیم و ارائه دستگاه های نظافت صنعتی در مقابله با کرونا ویروس

شرکت ابراهیم و ارائه دستگاه های نظافت صنعتی در مقابله با کرونا ویروس

با توجه به شیوع و فراگیری ویروس کرونا در سراسر جهان از جمله کشور عزیزمان ایران، در این دوران سخت نیاز به همراهی و همگامی صاحبان کسب و کارها و صنایع گوناگون با اقشار و بخش های مختلف کشور بیش از پیش به چشم می خورد. پرداختن به نظافت محیط های گوناگون در این زمان خاص بیشتر از گذشته اهمیت یافته است و لازم است تا تمامی محیط ها در کشور از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی، پایانه های مسافرتی و اماکن با تعداد  بالایی از مراجعه کنندگان به دستگاه های نظافتی کاملا تجهیز شوند، دستیابی به این مهم با همراهی فعالان در زمینه تأمین و ارائه امور مربوط به نظافت با سهولت بیشتری امکان پذیر خواهد بود. شرکت ابراهیم به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان و فعالان در زمینه دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی با بیش از ربع قرن سابقه، همچون گذشته در کنار مردم می ایستد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی نماید. در همین راستا در ادامه به برخی اقدامات شرکت ابراهیم به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در دوره پیش رو پرداخته می شود.

رعایت اصول نظافتی در بخش های مختلف شرکت ابراهیم

رعایت اصول نظافتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس یکی از مهم ترین اقدامات انجام گرفته توسط شرکت ابراهیم می باشد. اقدامات پیشگیرانه در محل انبار و بخش های مختلف شرکت با ارائه آموزش های لازم به پرسنل و قراردهی مواد ضدعفونی کننده و سیستم های تهویه هوا مناسب در بخش های مختلف همراه بوده تا خطرات احتمالی پیش رو به حداقل برسد. در همین راستا حضور کارشناسان شرکت در محیط های مختلف به منظور بازدید و کارشناسی با رعایت اصول کامل بهداشتی صورت می پذیرد.

ارائه خدمات نظافت صنعتی با قدرت سابق

کارشناسان شرکت ابراهیم همچون گذشته در کنار سازمان ها، ارگان ها و مشتریان بوده و از طریق راه های ارتباطی گوناگون، به مشاوره و راهنمایی افراد در زمینه تجهیزات نظافتی و دستگاه های نظافت صنعتی می پردازند. کلیه خدمات ارائه دستگاه ها، خدمات پس از فروش، کارشناسی و بازدید های لازم جهت ارائه مشاوره پیش از خرید، به مشتریان گرامی به قوت خود باقی است. به امید اینکه این دوره سخت را با همراهی یکدیگر پشت سر گذاریم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید