انتخاب بهترین اسکرابر به چه عواملی بستگی دارد؟

انتخاب بهترین اسکرابر به چه عواملی بستگی دارد؟

به منظور ارتقای سطح بهداشت و پاکیزگی یک محیط ممکن است انجام عملیات نظافت به تنهایی کافی نباشد و جهت تمیزی بهتر و عمیق تر می بایست سطح زمین با شیوه های کارآمد شستشو گردد. با بهره مندی از دستگاه اسکرابر صنعتی علاوه بر این که تمیزی و بهداشت محیط فراهم می شود، هزینه های ناشی از فعالیت های نظافتی کاهش می یابد. از همین رو انتخاب صحیح یک اسکرابر مناسب با شرایط محیطی از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و کاربران را در دست یابی به تمیزی بیشتر و کارکرد آسان تر کمک می کند. کفشوی یا زمین شوی صنعتی در مدل ها و اندازه های متنوعی طراحی و به بازار عرضه شده اند که به این ترتیب برای نظافت محیط های گوناگون با هر نوع کاربری و هر میزان از آلودگی می توان این دستگاه ها را به کار گیری نمود.

 

چرا استفاده از اسکرابر برای شستشوی سطوح  اهمیت دارد؟

اسکرابربهره گیری از کفشوی مناسب به منظور شستشو و خشک نمودن سطوح کف محیط کاری، تجاری، صنعتی و … را تمیزی و پاکیزه نگه می دارد و سبب حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و دیگر افرادی که در آن محیط تردد دارند، می گردد. انجام سرمایه گذاری بر روی ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی این اجازه را می دهد تا به طور روزانه فرآیند نظافت محیط با حفظ کیفیت سطح و بدون ایجاد زحمت، صورت پذیرد و هم چنین محیط زیباتر گردد. اسکرابرها از مدل های کوچک دستی گرفته تا دستگاه های سرنشین دار بزرگ ساخته شده اند و کاربران قادر خواهند بود بسته به نوع نیاز خود و بهینه سازی فرآیند نظافت دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

شستشوی سطوح کف با اسکرابر مناسب

به منظور تهیه کف شوی صنعتی مناسب عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود که توجه به آن ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و بر انتخاب بهترین اسکرابر تأثیر گذار هستند. انواع دستگاه های اسکرابر تنها با یک بار عبور کردن از یک مسیر آلودگی های سطح زمین را میان بر می دارند و کارآمدترین شیوه برای تمیز نمودن سطوح در موقعیت های مختلف محسوب می گردند.

 

اسکرابر باتری دار یا کابلی

اسکرابردستگاه های اسکرابر مجهز به موتور الکتریکی می باشند که برخی از انواع آن به طور مستقیم از برق شهری تغذیه شده و طیف وسیعی از اسکرابرها نیز دارای باتری قابل شارژ هستند. کفشوی کابلی در مدل های دستی ساخته شده که قیمت مناسب تر و وزن کمتری دارند و در عین حال به دلیل وجود کابل برق قدرت مانور آن ها کمتر است. اسکرابر باتری دار برخی از انواع دستی و همه مدل های سرنشین دار را شامل می شود که از قدرت مانور بسیار زیادی برخوردار بوده و فضای مورد نظر چه کوچک باشد و چه بزرگ یک کفشور صنعتی باتری دار برای نظافت آن قابل به کار گیری خواهد بود. هم چنین در برخی از اماکن به کار بردن تجهیزات کابلی با محدودیت ها و یا خطراتی رو به رو است که در چنین شرایطی کف شوی باتری دار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

مدت زمان در اختیار کاربران

اسکرابردر هنگام نظافت و شستشوی سطوح مهم است که بدانیم که عملیات چه قدر به طول می انجامد و زمانی که در اختیار کاربران قرار دارد، به چه میزان خواهد بود. اسکرابر دستگاهی است که سرعت عمل بالایی دارد و نسبت به شیوه های سنتی سطوح سخت را با سرعت و دقت بالا تمیز می کند، بنابراین در هر شرایطی استفاده از اسکرابر صنعتی بر سرعت شستشوی سطوح سخت می افزاید. کفشوی های دستی غالباً برای نظافت محیط های کوچک تر و یا اماکنی که متراکم هستند مورد استفاده قرار می گیرند و انواع سرنشین دار به دلیل برخورداری از پهنای شستشوی بالاتر و مخازن آب بزرگ تر سطوح را در مدت زمان کوتاه تری انجام می دهند و در نتیجه برای نظافت محیط های وسیع ابزاری مناسب و ایده آل به شمار می آیند. اگر ویژگی های یک محیط به گونه ای باشد که بتوان از هر دو دستگاه دستی و خودرویی استفاده نمود، اسکرابر سرنشین دار یک تجهیز نظافتی کارآمدتر و مقرون به صرفه خواهد بود. کفشور خودرویی بازدهی کاری را افزایش داده و اگر مدت زمان پیش رو محدود باشد، سطح زمین را با سرعت عمل بالا و کیفیت فوق العاده تمیز می گرداند.

 

لینک های مفید:

اسکرابر : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید