دستگاه جت واش صنعتی و مصارف آن

دستگاه جت واش صنعتی و مصارف آن

استفاده از آب شهری به دلیل فشار پایین پاشش علاوه بر توانایی کم در شستشو موجب صرف زمان طولانی نیز می گردد و به همین دلیل و به منظور شستشوی بهینه سطوح توسط آب می توان از دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی استفاده نمود که فشار آب را افزایش می دهند. در گذشته به منظور این افزایش فشار از قطعه ای مکانیکی که موحب کاهش سطح پاشش و افزایش متقابل فشار آب می شد استفاده می کردند. با گذشت زمان و تولید پمپ های فشار قوی و الکتروموتور های قدرتمند دستگاه های جت واتر صنعتی یا دستگاه جت واش صنعتی طراحی و تولید گشتند. امروزه از این دستگاه ها به منظور انجام انواع عملیات شستشو در صنایع گوناگون با قیمت مناسب و قابلیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه جت واش صنعتی و انواع آن

عملکرد این نوع دستگاه به این صورت می باشد که مصرف کننده این محصول چه کاربردی از کارواش می خواهد. فشار در دستگاه های واتر جت معمولا از ۷۰ بار (فشار پمپاژ آب) تا ۱۳۰ بار در کارواش های خانگی و از ۱۳۰ تا ۳۰۰۰ بار (فشار پمپاژ آب) کاربرد دارد. در مصارف کم فشار برای شستشوی ماشین، کف استخر، جرم گیری وسایل از نوع کارواش خانگی استفاده می کنند که تکفاز است و در مصارف صنعتی برای شستشوی ماشین آلات، نمای کارخانه، جرم گیری دستگاه های بزرگ از نوع دستگاه جت واتر صنعتی استفاده می کنند که سه فاز است. واتر جت از نظر منبع تولید انرژی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

کارواش الکتریکی، کارواش دیزلی و کارواش بنزینی. یکی دیگر از معیارها در دسته بندی یک دستگاه شوینده پرفشار درجه حرارت اب خروجی از دستگاه می باشد به این ترتیب که در انواع خانگی و صنعتی می توان مدل های  آب گرم و آب سرد یافت که متناسب با نوع آلودگی می توان از مدل مناسب بهره برد.

استفاده از انواع دستگاه جت واش صنعتی با قیمت مناسب

خرید واتر جت خانگی با قیمت مناسب

همان گونه که از اسم این کارواش ها مشخص است برای مصارف خانگی استفاده شده و از نظر اندازه و قیمت جت واش صنعتی در سطح مناسبی قرار دارند. این دستگاه جت واتر یا کارواش ها با توجه به قیمت و کاربرد بالا ، از جایگاه ویژه ای برخوردارند. محدودیت در مدت استفاده از دستگاه و فراهم آوردن فشار پایین تر از مدل های صنعتی از جمله ویژگی های این دستگاه نظافتی می باشد.

برخلاف دستگاه جت واش صنعتی مدل های خانگی برای انجام عملیات سنگین نظافت طراحی نشده است و قدرت نظافت و شوینده آن در حد مصارف خانگی می باشد. شستشوی اتومبیل های سبک، شستشوی سریع کف سالن ها و حیاط، تاسیسات ساختمانی، نما و دیوار ساختمان، از میان برداشتن آلودگی های باربیکیو، نرده، حذف خزه از شکاف کفپوش ها، شستشوی استخر و… از جمله برخی از کاربرد های دستگاه واتر جت خانگی می باشد.

خرید دستگاه جت واش صنعتی با فشار بالا

یک پمپ کارواش صنعتی یا جت واش با توجه به اینکه فشار بالاتری را به خود اختصاص می دهند، می توانند در شست و شوی ماشین آلات  صنعتی، دیگ های صنعتی، انواع کفپوش ، دستگاهها و قطعات روغنی و… مورد استفاده قرار گیرند. البته باید توجه داشت که این کارواش ها در دو نوع الکتریکی و بنزینی قابل ارائه می باشد و با توجه به این در برخی مناطق دسترسی به برق شهری یا برق مورد نیاز از طریق ژنراتور سخت می باشد، توصیه می گردد که با توجه به قیمت جت واش صنعتی از دستگاهی با سوخت فسیلی استفاده گردد. اگر شما دنبال شستشوی سطوح و تجهیزات با فشار بالای آب می باشید بهترین انتخاب برای شما جت واتر صنعتی می باشد. در صورت دسترسی به برق استفاده از دستگاه جت واش صنعتی برقی یک انتخاب بسیار مناسب برای انجام عملیات شستشو می باشد.

دستگاه جت واش صنعتی برای شستشوی خودرو

کارواش آب گرم صنعتی

خروجی آب دستگاه جت واش صنعتی معمولاً به دو صورت می باشد که بسته به نوع استفاده و نیاز کاربر کارواش ها به دو نوع آب سرد و آب گرم در فشارهای پاششی متفاوت تقسیم بندی می شوند، معمولا در کارواش آب گرم، از یک واحد آبگرمکن جهت افزایش دمای آب استفاده می شود که مصرف سوخت این بویلر به صورت دیزلی (در برخی از مدل ها توسط گرمکن المنتی) تامین می گردد و آب خارج شده از مخزن با فشار بالا و در دمایی مابین ۴۰ تا ۱۴۰ درجه سلسیوس از دستگاه خارج می گردد. این دستگاه نظافت صنعتی یکی از موثرترین و محبوب ترین تجهیزات در از میان برداشتن و شستشوی آلودگی های چرب و روغنی بوده و با توجه به این ویژگی ها قیمت جت واش صنعتی آب گرم نسبت به سایر مدل ها اندکی بالا تر است.

مزایا و کاربرد‌های دستگاه کارواش صنعتی

از مهم ترین مصارف جت واتر صنعتی می توان به شستشو و جرم گیری کف استخرها، شستشوی ماشین آلات راه سازی و عمرانی، چربی برداری و جرمگیری قطعات و دستگاه های صنعتی اشاره کرد. استفاده از یک دستگاه جت واش صنعتی با توجه به قابلیت های مختلف مزایای مختلفی را به همراه دارد. امکان تنظیم فشار دستگاه بسته به نیاز و نوع کارکرد، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه ها و صرفه اقتصادی بالا، کاهش مصرف آب و مواد شوینده، کاهش تعداد نیروی انسانی، افزایش راندمان و سرعت انجام عملیات، کیفیت بالای شستشو، جلوگیری از آسیب به سطوح و تناسب قیمت جت واش صنعتی با قابلیت های آن همگی از مزایای بهره گیری از این دستگاه نظافت مکانیزه به حساب می آیند.

کاربرد دستگاه جت واتر در شستشوی سطوح و تجهیزات

انواع موتور در واتر جت صنعتی

دستگاه جت واش صنعتی از نظر موتور محرک دارای سه دسته بندی می باشد: اولین دسته کارواش با موتور الکتریکی که خود نیز به دو دسته کارواش الکتریکی تک فاز و کارواش صنعتی سه فاز طبقه بندی می شود، بعدی کارواش با موتور بنزینی که در آن مولد انرژی از طریق بنزین می باشد و آخرین مدل دستگاه جت واش صنعتی با موتور دیزلی می باشد که سوخت این نوع از کارواش ها گازوئیل می باشد. تنوع موتور و سایر امکانات دستگاه قیمت جت واش صنعتی را بسته به نیاز شما برای فرایند نظافت متناسب میسازد و خرید شما را بهینه خواهد نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید