جلادهی سطوح با انتخاب بهترین پولیشر صنعتی

جلادهی سطوح با انتخاب بهترین پولیشر صنعتی

زیبایی و درخشندگی کفپوش های سنگی و سرامیکی با گذشت زمان کاهش می یابد. سرامیک و سنگ فرسوده و نازیبا که با یک نگاه می توانید به آن پی ببرید، زیبایی محیط شما را کاهش می دهد. این موضوع زمانی اهمیت ویژه تری پیدا می کند که بدانید عدم توجه به کفسابی و تمیز کردن چنین کفپوش هایی می تواند طول عمر آنها را نیز کاهش دهد. بنابراین عملیات کفسابی و جلادهی سطوح کف بخصوص در مراکز تجاری باید مورد توجه قرار گیرد. دستگاه پولیشر صنعتی با برخورداری از سیستم برس زنی و کفسابی قدرتمند مناسب جلادهی سطوح می باشد. این دستگاه سطوح کف را جلادهی نموده و هرگونه خط و خش را از بین می برد.

پولیشر صنعتی مناسب جلادهی سطوح

کمی واضح به نظر می رسد، اما باید گفت که عملیات براق نمودن سطح و پولیش زنی آن نیازمند یک دستگاه مناسب است. دستگاه مخصوص جلادهی سطح، پولیشر صنعتی می باشد که باید با پد مناسب مورد استفاده قرار گیرد. مزیت و ویژگی اصلی این دستگاه برخورداری از سیستم برس زنی چرخان با سرعت حدود ۱۵۰۰ دور بر دقیقه و بیشتر بر روی سطح می باشد. این سرعت بالا باعث می شود تا سطح آلوده و دارای خط و خش به سرعت جلادهی و براق شود. در واقع چرخش برس یا پد با سرعت بسیار بالا، موجب اصطکاک بیشتر آن با سطح شده و در نتیجه جلادهی به سرعت انجام می گیرد.

 

جلادهی سطح با دستگاه پولیشر صنعتی
جلادهی سطح با دستگاه پولیشر صنعتی

 

کاربری دستگاه پولیشر صنعتی

پولیشر صنعتی دستی دارای یک دسته قابل تنظیم است که کاربر بتواند با توجه به قد و راحتی کار با دستگاه، وضعیت آنرا تغییر دهد. همچنین یک دسته کنترلی برا قطع و وصل کردن پاشش محلول شستشو بر روی دسته دستگاه تعبیه شده که کار را برای کاربر راحت می کند. اما مهم ترین بخش کنترلی پولیشر، کنترل حرکت دستگاه بر روی سطح است. کاربر دستگاه حتما باید با احتیاط و آموزش کافی انرا مورد استفاده قرار دهد. چرخش بالای پد پولیشر بر روی سطح می تواند باعث از کنترل خارج شدن دستگاه از دست کاربر شود.

 

آماده سازی سطح برای پولیش زنی و صیقل دهی

جاروب زدن سطح و شستشوی آن قبل از عملیات پولیش زنی برای اثربخش بودن این فرآیند ضرورت دارد. حذف عمیق خط و خش سطوح کف سرامیکی و سنگی و براق نمودن این سطوح با استفاده از دستگاه پولیشر در صورت نظافت اولیه سطح، بهتر و موثر تر انجام می گیرد.

انواع پد پولیش و جلادهی
انواع پد پولیش و جلادهی

 

انتخاب پد پولیش مناسب

پد پولیش زنی سطح با توجه به عمیق بودن آلودگی و خط و خش قابل تغییر و استفاده است. نرم ترین پد های پولیشر صنعتی برای جلادهی سطحی کفایت می نمایند. برای جلادهی و صیقلی کردن عمقی سطوح می توانید از پد های ضخیم تر استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که پد خیلی ضخیم با توجه به سرعت بالای چرخش می تواند لایه های زیرین سطح سنگ را نیز از بین ببرد. بنابراین با مشورت افراد کارشناس با توجه به نوع عملیات و جنس کفپوش ، پد مناسب را انتخاب کنید.

 

پایان کار جلادهی

با انجام پولیش زنی سطوح کف با دستگاه پولیشر هنوز کار به پایان نرسیده است. برای اطمینان از حذف هرگونه آلودگی از روی سطح بهتر است در پایان کار پولیشر صنعتی ، با تی یا دستگاه زمین شوی صنعتی یکبار کل سطح را شستشو دهید. در نتیجه جلادهی سطح با موفقیت انجام خواهد شد. در مجموع باید گفت دستگاه پولیشر بهترین ابزار برای جلادهی و براق نمودن سنگ و سرامیک و زیبا سازی محیط می باشد. مراکز تجاری بهتر است بصورت منظم از این فرآیند برای حفظ کیفیت کفپوش و زیبایی آنها بهره ببرند. همچنین استفاده از پولیشر صنعتی زمانی اثربخش خواهد بود که عملیات به درستی و با ایمنی کامل انجام شده و از پد مناسب بر روی دستگاه استفاده گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید