راهنمای خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا

راهنمای خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا

یکی از قابل توجه‌ترین روش هایی که برای بحث پیرامون بهبود کیفیت هوای محیط توصیه می شود، استفاده از بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا و ابزارهای خوشبو کننده هوا می باشد. دستگاه خوشبوکننده هوا در دو دسته دستگاه خوشبو کننده هوا دستی و دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. دستگاه عطر افشان و خوشبو کننده با عملکردی پیشرفته توسط اسانسی که به دستگاه داده می شود هوای معطر را در فضا پخش می کند. در ادامه به این موضوع میپردازیم که دستگاه خوشبو کننده هوا چیست ، انواع آن کدام است و کدام دستگاه خوشبو کننده هوا قوی تر از باقی آن ها عمل میکند.

 

بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا قوی
دستگاه خوشبو کننده هوا ابراهیم

 دستگاه خوشبو کننده هوا چیست

همانطورکه اشاره کردیم دستگاه خوشبو کننده هوا در دو دسته اتوماتیک و دستی تولید می شود. وظیفه انواع دستگاه خوشبو کننده هوا انتشار و پخش عطر و رایحه های مختلف در فضا است. عطر و بو تولید شده بسته به محیط، دارای انواع مختلفی هستند. این رایحه ها با بوی دلنشینی که دارند قادر به ایجاد حس آرامش، شادی و حس های خوب و مثبتی در افراد شوند. القای حس خوب در افراد می تواند پیشرفت کاری و افزایش فروش را در کسب و کارتان به همراه داشته باشد. دستگاه خوشبو کننده هوا با توجه به نیاز و محیط استفاده به انواع خوشبو کننده هوا قوی صنعتی، تجاری و خانگی تقسیم می شوند که در ادامه بطور مختصری به معرفی آن ها می پردازیم.

انواع دستگاه خوشبو کننده هوا

بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا بسته به توانایی های دستگاه مشخص می شود. بطور مثال وسعت فراگیری بو در دستگاه های مختلف، متفاوت است. یعنی شما با توجه به وسعت محیط مورد استفاده باید دستگاه متناسب را انتخاب کنید. برای خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا نیاز است ابتدا با انواع آن آشنا شوید.

جهت دریافت مشاوره و راهنمای خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا با شماره ۸۷۱۸۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی

یکی از بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا ، خوشبوکننده صنعتی می باشد. با استفاده از این دستگاه رایحه افشان در فضاهای صنعتی علاوه بر اینکه فضا را با رایحه ای دلنشین پر خواهید کرد؛ باعث افزایش کیفیت هوا و جلب توجه و رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان می شوید. دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی قابلیت پخش رایحه را تا ۵۰۰۰ متر مکعب را دارا می باشد  که می تواند تجربه جدیدی برای شما، کارکنان و مشتریان ایجاد کند. این دستگاه خوشبو کننده هوا قوی با استفاده از فناوری اتمیزیشن، رایحه را با سرعت و کیفیت بالا در محیط های وسیع صنعتی پخش کرده و حسی متفاوت و خاص را برای همگان به ارمغان می آورد.

 

بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا صنعتی
دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه خوشبو کننده خانگی

دستگاه خوشبوکننده هوا خانگی عملکردی مشابه با دستگاه خوشبوکننده هوا صنعتی دارد. اما تفاوت مدل خانگی و صنعتی دستگاه خوشبو کننده هوا چیست؟ با این تفاوت که قدرت پخش رایحه در این دستگاه می تواند فضایی تا حدود ۲۰۰ متر مکعب را پوشش دهد. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست مناسب برای فضا های خانگی و کوچک می باشد. همچنین از این خوشبو کننده خانگی می توان در محیط های اداری استفاده کرد و با ایجاد حسی متفاوت بر زیبایی محیط کار افزود.

دستگاه خوشبوکننده تجاری

عملکرد دستگاه خوشبو کننده هوا تجاری نیز همانند دستگاه های خوشبوکننده خانگی و صنعتی می باشد. قدرت رایحه افشانی این دستگاه می تواند فضای ۵۰۰ متر مکعب را پوشش دهد و همچنین مناسب محیط هایی تا متراژ ۲۰۰ متر مربع را پاسخگو باشد. این مدل از انواع دستگاه خوشبو کننده هوا تجاری نیز می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در دفاتر اداری، شرکت ها، باشگاه های ورزشی و دیگر محیط هایی مشابه باشد.

کاربرد و مزایای دستگاه خوشبو کننده هوا چیست
بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا

 مزایای خرید دستگاه خوشبو کننده هوا چیست

از مزایای بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا در مصارف خانگی می توان به بالا رفتن کیفیت خواب اشاره کرد. استفاده از رایحه های آرامش بخش در صورتی که فرد خواب آرامی ندارد یا از بی خوابی رنج می برد به او کمک می کند تا خوابی ارام و عمیق را تجربه کند. از دیگر مزیت های دستگاه خوشبوکننده هوا کمک به کاهش استرس و بالا بردن سطح انرژی می باشد. همانطور که اشاره کردیم هر اسانس خوشبوکننده می تواند حسی متفاوت را در مخاطب ایجاد کند. نوعی اسانس وجود دارد که با دریافت رایحه آن فرد احساس سرزندگی و انرژی زیادی می کند. از نمونه های آن می توان به اسانس های میوه ای مانند اسانس توت فرنگی اشاره کرد. با استفاده از انواع دستگاه خوشبو کننده هوا قوی در محیط میتوانید کیفیت و فضای موجود را ارتقا ببخشید.

بخوانید: مزیت های استفاده از اسانس خوشبو کننده هوا

کاربرد های دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه خوشبو کننده هوا در مدل های خانگی، تجاری و صنعتی طراحی و تولید می شود که هر کدام مناسب محیط های مختلف می باشد. حتی بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا نیز ساختار پیچیده ای ندارد و به راحتی و به دور از هرگونه سختی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. هر یک از مشاغل و اصناف مختلف می توانند با توجه به نیاز خود از دستگاه خوشبو کننده هوا قوی به منظور از بین بردن بوی بد، ایجاد بوی مطبوع و دلنشین در محیط های صنعتی، کاری و خانگی استفاده کنند. از خوب ترین و بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا می توان در مشاغل و محیط هایی مانند اماکن مذهبی، هتل ها و مسافرخانه ها، محیط های آموزشی مانند مدرسه ها و دانشگاه ها، رستوران ها و غذاخوری ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی و غیره استفاده کرد.

انواع دستگاه خوشبوکننده هوا
خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا خانگی

 معیار های خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا

با دانستن تمام این موارد، معیار شما برای انتخاب و خرید دستگاه خوشبو کننده هوا چیست؟ یکی از قویترین حواس در انسان، حس بویایی است که ثاثیر زیادی بر مغز ما می گذارد. در انسان، بو قادر است بر تصمیم گیری و رفتار فرد تاثیر بگذارد. همچنین عطر و رایحه می تواند خاطره ای یا اتفاقی خوش در گذشته را به فرد یادآوری و یا حتی او را ترغیب به کاری کند. وجود این امر باعث می شود شما در انتخاب اسانس خود هدفمند عمل کنید. به عنوان مثال محیط های شلوغ ایجاد هوای نامطلوب می کند و باعث می شود افراد حاضر دچار حس بد، خستگی و استرس شوند. در چنین محیطی استفاده از انواع دستگاه خوشبو کننده هوا و پخش شدن رایحه ای خوش بو و مطلوب باعث جذب و حضور بیشتر مشتری می شود، که به نوبه خود نوعی بازاریابی محسوب می شود. در آخر باید بگوییم بهره گیری هدفمند و خرید بهترین دستگاه خوشبو کننده هوا با توجه به شرایط محیط، تاثیر بسیار بالایی در کسب و کار و رونق اقتصادی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید