۱۰ کاربرد طلایی واترجت خانگی

۱۰ کاربرد طلایی واترجت خانگی

واترجت با ایجاد آب پر فشار و پاشش آن بر روی سطح می تواند آلودگی های عمیق و رسوبات را به خوبی شستشو نماید. از واتر جت برای شستشوی سطوح هموار و ناهموار استفاده می شود. منبع تغذیه واترجت ها می تواند الکتریکی، دیزلی و بنزینی باشد. میزان آب و میزان فشار آب خروجی در واترجت ها مختلف است، به همین دلیل باید در انتخاب آن ها دقت نمود. نازل یکی از مواردی است که موجب تغییر این دو کمیت خواهد شد.  نازل های نقطه ای، تیغه ای و دوار از پرکاربرد ترین انواع نازل واترجت هستند که هر کدام بسته به نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. نازل های ترکیبی نیز وجود دارند که با چرخش نازل می توان خروجی های متفاوتی دریافت نمود که جهت امور مختلف استفاده می شوند. انتخاب نازل مناسب نه تنها از آسیب به سطح جلوگیری می نماید، بلکه موجب شستشوی با کیفیت آن نیز می شود، انتخاب نامناسب ممکن است آلودگی را به خوبی از بین نبرد.

Newsletters ghaleb 4
۱۰ کاربرد طلایی واترجت در محیط های خانگی

کاربرد های واترجت خانگی

دستگاه واتر جت می تواند صنعتی و یا خانگی باشد که برای امور مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از واترجت صنعتی می توان برای شستشوی سطوح مختلف و آلودگی های گوناگون در صنایع، کارخانه ها و یا کارواش ها استفاده نمود. واتر جت خانگی در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و باعث تسریع شستشو در بسیاری از امور خانه می شود. ویژگی مهم دیگر شستشوی با کیفیت توسط این دستگاه است که به راحتی آلودگی هایی را که به روش های معمول از بین نمی روند، شستشو خواهند شد.

 

نمای بیرونی ساختمان، در و پنجره ها

شستشوی نمای ساختمانشستشوی نمای خانه زیبایی حیرت انگیزی به خانه و محل زندگی می دهد. نمای بیرونی ساختمان به همراه و پنجره ها نهایتا هر دو سال یک بار نیاز به شستشو دارد. درب خانه و پارکینگ در معرض گرد و خاک و همچنین فضولات پرندگان قرار می گیرد، به همین دلیل در ها نیز هر سال باید شستشو شوند. نمای ساختمان و در و پنجره ها با هر جنسی از جمله آجر و وینیل را می توان با فشار بالای آب توسط واترجت شستشو نمود. در صورت نیاز به مواد شوینده مخصوص جهت شستشو می توان ماده شوینده را داخل مخزن واترجت ریخته و سپس شستشو را انجام داد.

پارکینگ، بالکن، حیاط و پله ها

شستشوی راه پله، حیاط و پارکینگ با واترجتبالکن، راه پله ها و معابر بین باغچه های حیاط می توانند از جنس سنگ، چوب و یا کاشی باشند که در طی رفت و آمد در معرض آلودگی قرار می گیرند. در هنگام ورود به یک خانه اولین جایی که به چشم می آید قسمت ورودی و جلوی در است که باید به خوبی شستشو شده باشد. شستشوی معمولی این سطوح با آب تا حدی آلودگی های سطحی را با خود می برد، اما در صورتی که سطح زبر و خشن باشد به خوبی پاک نمی شود. شستشوی چنین سطوحی با واترجت نه تنها بسیار سریع انجام می شود، بلکه با شستشوی عمیق سطوح باعث جلوه و شفافیت آن ها می شود. شستشو توسط واترجت دارای کیفیت ۱۰ برابر روش های سنتی می باشد.

نرده و فنس

شستشوی نرده با واتر جتاصولا باغ ها و باغچه ها با استفاده از یک حصار دارای حریم هستند. نرده ها دارای جنس های مختلف چوب، وینیل، فلز و غیره می باشند که برای زیبا سازی محیط می توان آن ها را هر ساله شستشو نمود. این کار به راحتی و بسیار سریع به وسیله واترجت قابل انجام می باشد.

 

 

استخر

شستشوی استخر با واترجتهرچند وقت یک بار باید استخر ها را شستشو نمود تا رسوبات و لجن های آن از بین برود. اما این عمل به راحتی امکان پذیر نیست، زیرا شستن رسوب و لجن به راحتی با آب شستشو نمی شود می توان با فشار بالای آب تمامی آلودگی های استخر را به راحتی و سرعت بالا شستشو نمود.

 

 

مبلمان محوطه های بیرونی

شستشوی صندلی با واتر جتمیز و صندلی هایی که در حیاط و باغ تعبیه می شوند وسیله ای جهت رفع خستگی و لذت بردن از طبیعت هستند که بسیار پرکاربرد می باشند. شستشن این مبلمان به ندرت و یا در آخر هفته ها انجام می پذیرد زیرا کار آسانی نیست. اما با استفاده از واترجت بسیار سریع و آسان می توان این وسایل را شستشو نمود در حالی که تمامی قسمت های صندلی را فقط با یکبار آب گرفتن می توان نظافت نمود.

 

باربیکیو

شستشوی باربیکیو با واترجتآلودگی باربیکیو شامل آلودگی های چرب، روغنی و دوده ای هستند که شستشوی آن ها به عنوان یک معضل تصور می شود. اما می توان با شستشو توسط آب پر فشار آن را پاک کرد. شستشوی باربیکیو به این روش و بدون استفاده از ماده شوینده نه تنها باعث میشود آسیبی به آن نرسد، بلکه غذا مزه یا بوی مواد شوینده را نیز نمی گیرد.

 

 

ماشین، موتورسیکلت، دوچرخه، قایق

شستشوی ماشین، موتور، دوچرخه و قایق با واترجتمعمولا قبل و بعد از سفر یکی از مواردی را که باید رعایت نمود شستشوی خودرو است. اما این کار به روش های معمول موجب اتلاف زمان زیادی می شود که باعث می شود، به همین دلیل به راحتی می توان از محلول مواد شوینده و آب پر فشار واترجت جهت شستشوی سریع خودرو استفاده نمود. دوچرخه، موتورسیکلت و قایق سریع و آسان با واترجت شستشو می شوند. این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان، در مصرف آب نیز صرفه جویی می نماید.

 

ماشین چمن زنی

شستشوی ماشین چمن زنی با واترجتابزار باغبانی از جمله ماشین چمن زنی، اره و غیره هر از چند گاهی نیاز به شستشو دارند که واترجت این عمل را به خوبی انجام می دهد. برگ های چسبیده در زیر ماشین چمن زنی موجب کندی آن می شوند، بنابراین شستشوی آن باعث بالا رفتن کارایی می شود. در زمستان معمولا این شستشو انجام می شود تا ماشین چمن زنی برای بهار آماده شود.

 

 

جدا کردن تار عنکبوت و لانه زنبور

کاربرد واترجتدر هنگام خانه تکانی یکی از مواردی که برای نظافت فضای بیرونی خانه رعایت می شود، جدا کردن تار عنکبوت ها از گوشه و کنار های دیوار است. این عمل توسط واترجت به راحتی امکان پذیر می باشد. در صورت مشاهده لانه زنبور مزاحم هم می توان به راحتی آن را با فشار بالای آب از دیوار جدا نمود، اما باید مواظب زنبور ها بود.

 

 

سطل زباله

شستشوی سطل زباله با واترجتدر صورتی که ساختمان در فضای بیرون دارای سطل زباله باشد می توان با شستشوی روزانه مانع از آلودگی میکروبی محیط و انتشار بوی زباله ها شد. می توان برای خشبو کردن محیط از ماده شوینده جهت شستشوی سطل استفاده نمود. به همین منظور درون مخزن واترجت می توان ماده شوینده خوشبو اضافه نمود.

 

 

 

 

لینک های مفید :

واترجت : فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید