نگاهی کلی به واترجت صنعتی

نگاهی کلی به واترجت صنعتی

نظافت و شستشوی وسایل به صورت دستی کاری دشوار است البته شستشوی خیلی از وسایل مثل قطعات صنعتی و روغنی کاری غیر ممکن به نظر می رسد همچنین شستشو و نظافت وسایل عمومی و محیط های شهری که دائما در معرض آلودگی هستند. بدین ترتیب اگر برای شستشو و نظافت نمیتوان از مواد شوینده و نیروی انسانی بهره گرفت پس چاره چیست؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افراد جامعه که با واتر جت و روش های نظافتی نوین آشنایی ندارند نقش می بندد. اگر با دستگاه ها و قطعات بزرگ صنعتی برخورد داشته باشید میدانید که نظافت و شستشوی آنها به صورت دستی غیر ممکن است چرا که میزان نفوذ آلودگی و چربی به قدری زیاد است که نیروی فشار دست و مواد شوینده بسیار قوی قادر به پاک سازی ان نمی باشند. بدین منظور از دستگاه های واتر جت صنعتی استفاده می کنند این دستگاه هیچ پیچیدگی نظافتی را ارئه نمی دهد و فقط با فشار بالای آب، شستشو و نظافت سطوح را انجام می دهد. در کنار مدل های صنعتی واترجت ها، کارواش های خانگی می توانند به عنوان یک دستگاه شوینده فشار قوی، در منازل و اماکنی با کارایی پایین مورد استفاده قرار گیرند.

اگر چه امکان استفاده از مواد شوینده صنعتی به همراه پاشش آب نیز میسر می باشد. اما بطور کلی فشار بسیار بالای آب پاششی باعث حذف آلودگی می شود. استفاده از این دستگاه در محیط های شهری نیز بسیار زیاد می باشد چرا که نظافت وسایل عمومی شهری خود باعث ایجاد بیماری های مختلف می شود بدین منظور با رعایت فاصله ای مجاز امکان شستشو و نظافت وسایل عمومی شهری با ایمنی کامل میسر می شود.

واترجت صنعتی

اما سوال دیگر این است که آیا این دستگاه قابلیت نظافت و شستشوی هر وسیله ای را دارد؟ شاید کمتر افرادی با موارد استفاده واتر جت در صنعت و مصارف گوناگون آشنایی داشته باشند. و برایشان جای سوال باشد که آیا می توان از این وسیله برای نظافت وسایل خانگی و حساس هم استفاده نمود. جواب این سوال بدین گونه قابل توضیح است که در واتر جت ها قابلیت تنظیم فشار اب برای استفاده در مصارف گوناگون تعبیه شده است و با کم کردن آن می توان برای مصارف خانگی استفاده کرد البته شایان ذکر است که در واتر جت های آب گرم از فشار پاششی پایین استفاده می شود چرا که قابلیت تولید گرما بیشتر می شود و نظافت وسایل چرب و روغنی راحت تر صورت می گیرد.  

 

 

اگر امکان استفاده از این دستگاه در همه جا وجود دارد آیا می توان از آن برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد و آیا استتفاده از این دستگاه برایشان بصرفه است ؟ بطور کلی هزینه های نظافتی برای افراد بسیار مهم است و استفاده از دستگاهی که بتواند هزینه هایشان را کاهش دهد بسیار اهمیت دارد. البته موارد استفاده واتر جت در خانه ها اعم از شستشوی راه پله و نرده ها – پاک کردن سطوح حیاط و پارکینگ و شسشتوی خودرو و دیوارها را شامل می شود و باید گفت که میزان بصرفه بودن این دستگاه در ساختمان ها و پایین آوردن هزینه های ساختمان بسیار زیاد است. بطوریکه هزینه ی دستگاه طی یکسال باز می گردد و از آن پس دستگاه به عنوان ابزاری ارزشمند در اختیار شما می باشد.

 

 

آیا استفاده از این دستگاه کار دشواری است و هر کسی نمی تواند از آن استفاده کند؟ همیشه سهولت در استفاده از ابزارها و وسایل امری مهم بوده و در انتخاب بسیاری از افراد لحاظ می شود. استفاده از این دستگاه به قدری راحت و آسوده می باشد که به راحتی با محکم نگه داشتن تفنگی دستگاه قادر به پاکسازی سطوح مورد نظر خود خواهید بود. شرایط کاری واتر جت، داشتن یک منبع انرژی و اتصال آن به یک شلنگ اب است. استفاده از این دستگاه هیچ پیچیدگی خاصی نداشته و تمامی افراد توانایی کار با ان را دارند.

 

 

 

آیا در هنگام استفاده از این دستگاه نظافت صنعتی، احتمال آسیب و یا خطری جدی کاربر را تحدید می کند ؟ اگر چه جواب این را نوع استفاده کاربر از دستگاه مشخص می کند، اما بطور کلی استفاده از هر وسیله ای، موارد رعایت استفاده دارد که اگر به نحو درست به آن عمل شود میزان خطر و آسیب پذیری آن به حداقل می رسد.البته باید حواستان به شستشو و نظافت توسط دستگاه واترجت باشد چرا که قدرت آب پاششی بسیار بالا است و در برخورد با افراد در فاصله نزدیک ممکن است حادثه ساز شود. پس توصیه می شود هنگام کار با دستگاه بسیار مراقب اطرافیانتان باشید تا موجب آسیب رسانی نشوید. خصوصا در واتر جت های آب گرم که میزان داغی آب بسیار بالا است.

 

 

آیا هزینه ای که برای خرید این دستگاه پرداخت می شود ارزش دارد و بازگشت ارزش پولی معنا پذیر است ؟ بیایید واقع بینانه بنگریم با صنعتی شدن بسیاری از وسایل امروزی شستشو و نظافت کاری دشوار و سخت شده و امکان نظافت به صورت دستی و مواد شوینده نمی باشد. در چنین شرایطی نیاز استفاده از دستگاه های صنعتی کاملا حس می شود بقدری که کاربر متقاعد می شود جز استفاده از این دستگاه ها چاره دیگری ندارد. اما در مورد ارزش خرید این دستگاه شک نکنید چرا که استفاده از این دستگاه به مکان یا وسیله خاصی محدود نمی شود و در هر جایی می توان از آن استفاده نمود پس به طور حتم ارزش خرید بالایی دارد.

 

 

لینک های مفید:

واترجت صنعتی فهرستی از دستگاه های کارواش صنعتی از فشار ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ بار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید