نظافت سطوح پارکینگ با سوییپر صنعتی

نظافت سطوح پارکینگ با سوییپر صنعتی

به دلیل وجود محیط پارکینگ بیرون از محیط مراکز تجاری دلیل بر کم اهمیت بودن نظافت آن نیست و بهداشت و نظافت آن تاثیر مستقیمی بر روی کسب و کار مراکز تجاری دارد. حفظ و نگهداری محیط های بیرونی مراکز به مشتری می فهماند که این مرکز تجاری دارای کیفیت و امنیت است. به همین دلیل نظافت سطوح پارکینگ بسیار مهم می باشد، با تهیه یک سوییپر صنعتی می توان از مزایای بیشمار آن بهره برد و نظافت پارکینگ  با این دستگاه موجب دسترسی به سطوح با کیفیت تر و تمیزتر می شود.

  برقراری امنیت

سویپر صنعتیگاه و بیگاه در محوطه پارکینگ حوادثی رخ می دهد که مسئولیت آن می تواند با مدیریت مراکز باشد. به عنوان مثال اگر خودرویی بر اثر وجود موانع و شکاف های عمیق کف پارکینگ دچار سانحه شود، راننده می تواند از مدیریت مراکز شکایت کند چرا که رسیدگی به این مشکلات از وظایف مدیران مراکز می باشد. یک مشتری بر اثر کثیف، لغزنده و نا امن بودن سطوح ممکن است آسیب ببیند و می تواند برای مدیریت مشکل ایجاد کند. برای جلوگیری از این حوادث و مشکلات باید به طور مرتب سطوح پارکینگ را نظافت کرد تا این سطوح از بین نرود و رفت و آمد افراد به طور امن و راحت انجام شود.

 

 

 

حفظ بهداشت

سوییپر صنعتیپاکیزگی پارکینگ شما به طور مستقیم می تواند محیط داخلی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. افراد در رفت و آمد می توانند در معرض کثیفی، آلودگی و خاک های جمع شده در کف سطوح پارکینگ قرار بگیرند. حتی بوی کثیفی سطوح کف پارکینگ هم می تواند به داخل محوطه مراکز تجاری راه پیدا کند. اگر می خواهید که سطوح داخل ساختمان تمیز و پاکیزه باشد باید از سطوح بیرون ساختمان شروع کنید. به کمک سوییپر صنعتی میتوان این سطوح را به راحتی نظافت کرد.

 

 

 

 

افزایش طول عمر آسفالت کف پارکینگ

سوییپرنظافت سطوح کف پارکینگ با سوییپر صنعتی نه تنها موجب ریشه کن کردن آلودگی ها و نظافت سطوح کف می شود بلکه باعث افزایش طول عمر سطوح کف پارکینگ نیز می شود. کاهش ذرات ریز و درشت بر روی سطح آسفالت به کمک سوییپر صنعتی باعث می شود که این ذرات بر اثر عبور و مرور ماشین ها و افراد بر روی سطح خراش و گودال ایجاد نکند. این خراش ها و گودال ها در مدت زمان زیاد افزایش پیدا می کنند و این امکان ایجاد می شود که افراد و خودروها بر اثر برخورد با این موانع دچار آسیب شوند. همچنین وجود روغن و چربی باقیمانده بر روی سطوح می تواند موجب در طولانی مدت موجب خسارت به کف شود و همچنین افراد می توانند این کثیفی های روغنی را به داخل مراکز تجاری هم انتقال بدهند که به کمک سوییپر صنعتی می توان این سطوح را نظافت کرد.

 

 

 

سوییپر صنعتی و مزایای آن

سوییپر صنعتی یکی از ابزارآلات نظافت صنعتی می باشد که قادر به نظافت انواع سطوح و جمع آوری زباله و ضایعات باقی مانده بر روی سطح می باشد. سویپر با بهرهگیری از برس های خود می تواند کیفیت نظافت را افزایش دهد و در مدل های معتبر و با کیفیت آن بر روی برس ها مکنده قرار دارد تا با مکش گرد و غبار ناشی از نظافت از پخش شدن آن در محیط جلوگیری کند. همچنین برای استفاده از اسکرابر در محیط های وسیع و سرپوشیده از باطری های پیشرفته استفاده می کنند تا کاربر بتواند بدون خستگی و توقف به طور کامل و ساده این سطوح را نظافت کند. سوییپر صنعتی موجب کاهش در هزینه ها و زمان نظافت شده است و در نتیجه افزایش کیفیت نظافت سطوح را در بر دارد. در ادامه به انواع سوییپر صنعتی و مزایای آن اشاره می کنیم.

انواع سوییپر از نظر هدایت

سوییپرسوییپر صنعتی در مدل دستی و خودرویی تولید می شود. مدل خودرویی مناسب محیط های وسیع می باشد. این مدل سوییپر به کاربر کمک می کند که بدون کوچکترین مصرف انرژی در محل قرارگیری تعیین شده نشسته و با رابط کاربری ساده دستگاه سویپر صنعتی، نظافت سطوح را در کوتاهترین زمان به انجام برساند.

 

 

 

 

انواع سوییپر از نظر منبع تغذیه

سوییپر صنعتی در دو مدل باطری دار و بنزینی/دیزلی تولید می شود که برای محیط های بسته از مدل باتری دار آن استفاده می شود. سوییپر با بهره گیری از پیشرفته ترین باطری ها می تواند پس از هر بار شارژ می تواند به مد چندین ساعت عملیات نظافت را انجام دهد.

 

سوییپر-اسکرابر

در مدل های پیشرفته سوییپر از اسکرابر هم استفاده می شود که قابلیت شستشو ی همزمان سطوح را نیز دارد. از این دستگاه می توان در پارکینگ های بزرگ استفاده کرد که به مراتب سرعت عملیات نظافت را افزایش می دهد.

 

نظافت سطوح پارکینگ و کلیه ورودی های مراکز تجاری علاوه بر حفظ بهداشت و نظافت محیط به افزایش زیبایی ظاهری مراکز نیز کمک می کند. با نظافت این نواحی علاوه بر حفظ کیفیت سطوح، رضایت مشتری و ساکنین نیز فراهم می شود و موجب پیشرفت کسب و کار آنان می شود.

 

لیست محصولات: سوییپر صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید