نظافت نواحی خاص با اسکرابر چند منظوره

نظافت نواحی خاص با اسکرابر چند منظوره

نظافت سطوح با دسترسی دشوار فرآیندی حرفه ای و مستلزم بهره گیری از تجهیزات خاص نظافتی می باشد. سطوحی که نیازمند بکارگیری از تجهیزات خاصی برای نظافت هستند عبارت اند از سقف کاذب، کانال کولر، دریچه هوا، آرک پرده و… که با استفاده از راهکار های نظافتی می توان به پاکسازی چنین سطوحی در بهینه ترین حالت پرداخت. دستگاه اسکرابر چند منظوره (موتور اسکرابر) یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که قدرت نظافت کامل سطوح با دسترسی دشوار را برای کاربر فراهم می نماید.

 

 

نظافت اماکن با دسترسی دشوار

اسکرابربرخی از سطوح به دلیل قرار گیری در جاهایی با دسترسی دشوار و یا طراحی پیچیده خود سطح، منبع آلودگی های متفاوتی خواهند شد. رفع آلودگی و نظافت چنین سطوحی نیازمند بهره گیری از روشی خاص می باشد. یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای نظافت سطوح با دسترسی دشوار موتور اسکرابر می باشد. اسکرابر چند منظوره قابلیت نظافت داخل سقف کاذب، دریچه هوا، آرک پرده، دریچه کولر، گوشه پله ها و… را دارا می باشد.

 

 

اسکرابر چند منظوره چیست؟

اسکرابردستگاه اسکرابر چند منظوره دستگاهی کاربردی برای شستشوی سطوح با دسترسی دشوار می باشد. به همین دلیل می توان به منظور نظافت کامل اماکن مختلف از چنین دستگاهی برای سطوح دشوار استفاده نمود. موتور اسکرابر یک اسکرابر کوچک با طراحی فشرده و قدرت مانور بالا می باشد. با تعویض سری موتور اسکرابر، می توان به سادگی این دستگاه را به پولیشر دستی با کارایی بالا تبدیل نمود. برخی از مزایای دستگاه اسکرابر چند منظوره عبارت اند از: ضد آب بودن که موجب فراهم نمودن امکان نظافت توسط دستگاه در اماکن مرطوب می شود، ولتاژ بسیار پایین که از برق گرفتگی جلوگیری می کند، باتری با قدرت بالا و امکان کار با دستگاه به مدت ۴ ساعت، گشتاور بالای دستگاه و چرخش به بهترین نحو در هر جهت، وزن سبک و طراحی ارگونومیک و…

 

 

مزایای استفاده از اسکرابر چندمنظوره

شستشوی سطوح دور از دسترس با اسکرابر چندمنظوره مزایای بسیاری را برای کاربر و سطوح فراهم می کند که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره شده است:

اسکرابر۱- عملکرد حرفه ای دستگاه با باتری و بدون نیاز به کابل و دسترسی به پریز برق: این ویژگی در پولیشر/ اسکرابر چندمنظوره موجب افزایش قدرت مانور دستگاه و امکان جابجایی و استفاده از آن در هر مکانی می شود.

۲- کیفیت بالای دستگاه: با توجه به کیفیت ساخت حرفه ای دستگاه، طول عمر آن بالا بوده و از صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری دستگاه جلوگیری می شود.

۳- طراحی ارگونومیک: دستگاه اسکرابر چندمنظوره به دلیل طراحی کاربر پسند، موجب سهولت کاربری شده و از خستگی کاربر به دلیل وزن بالا یا طراحی غیر ارگونومیک جلوگیری می شود.

۴- شارژ دهی کاربردی: با هر بار شارژ کامل دستگاه به مدت ۸ ساعت می توان به مدت ۴ ساعت کامل از دستگاه برای نظافت استفاده نمود.

۵- شستشوی موثر: به دلیل پهنای کاری کوچک، می توان از این دستگاه به منظور شستشوی موثر در بخش های کوچک و دور از دسترس استفاده نمود.

۶- افزایش سرعت عملیات: نظافت بخش های باریک یا بخش هایی با دسترسی دشوار موجب به طول انجامیدن فرآیند نظافت می شود که اسکرابر چند منظوره با نظافت کامل این نواحی سرعت عملیات را بالا خواهد برد.

۷- بالا رفتن کیفیت: با نظافت کامل همه بخش های یک مکان با کمک گرفتن از موتور اسکرابر، کیفیت شستشو و نظافت سطوح بالا می رود.

۸- ساخت هدفمند: ساختار کاربردی این دستگاه شامل دسته تلسکوپی، کوله نگهدارنده، برس معمولی، پد ساینده، پد جلادهی، پد میکروفایبر و… می شود که باعث تخصصی تر شدن نظافت می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید