سیستم های خدمات نظافتی برای شرکت های خدماتی و نظافتی

سیستم های خدمات نظافتی برای شرکت های خدماتی و نظافتی

زمانی بسیاری از مردم و شرکت های خدماتی نظافتی بر این باور اشتباه بودند که استفاده از دستگاه های نظافتی هزینه ای گزاف و اضافی بوده که کارایی بسیاری دربر نخواهد داشت و از خریداری دستگاه های صنعتی اجتناب می کردند. اما امروزه این باور به کلی تغییر کرده و با مکانیزه شدن و صنعتی تر شدن زندگی های شهری، روش های نظافتی نیز جهت ارائه راندمان و بهره بیشتر و بهتر رو به سوی صنعتی شدن حرکت کرده است.

دستگاه های نظافت صنعتی

نیاز به استفاده از دستگاه های صنعتی و خدماتی صرفاً بیانگر نظافت و شستشوی آلودگی های سخت و صنعتی نمی باشد. به طوری که از دستگاه های صنعتی به منظور شستشو و نظافت تمامی سطوح و پاک سازی آلودگی های محیطی استفاده می شود. این محصول جایگزینی مناسب برای تمامی روش های نظافتی سنتی و قدیمی می باشد. به طور کلی صنعتی شدن امور نظافتی باعث افزایش راندمان و بهره کاری می شود به گونه ای که با کاهش نیروی انسانی، نظافتی سریع تر و دقیق تر را به ارمغان می آورد.

IMG_0646

شرکت های خدماتی نظافتی و سرمایه گذاران در حوزه های مختلف استفاده از روش های صنعتی و خدماتی را جایگزین نظافت های سنتی و قدیمی نموده اند و هزینه بابت خرید دستگاه های صنعتی را نوعی سرمایه گذاری در حوزه کاری خود می دانند. اکثر امور نظافتی اعم از شستشو و نظافت و جمع آوری گرد و غبار توسط دستگاه های صنعتی گوناگون به شکل بسیار قدرتمند و دقیق صورت می پذیرد که باعث رضایتمندی مشتریان خواهد شد. علاوه بر اینکه استفاده از دستگاه های صنعتی باعث افزایش راندمان و بهره کاری می شود دارای وجه کاری مناسب تری نسبت به نظافت به صورت دستی می باشد.

دیگر کسی را نمی توان یافت که از مزایای استفاده از دستگاه های صنعتی به جای روش های سنتی و قدیمی اطلاعی نداشته باشد. تمامی این افراد بر این موضوع  واقفند که استفاده از دستگاه های صنعتی نسبت به روش های دستی و قدیمی دارای بهره بسیار می باشد. آنها در گذشته میزان مصرف مواد نظافتی و دقت پاکیزگی را به خوبی مد نظر داشته اند و در مقایسه با دستگاه های صنعتی، به این نکته پی برده اند که جایگزین کردن روش های نظافتی صنعتی امروزی هم باعث صرفه جویی در مصرف و هم افزایش راندمان و کاهش مصرف نیروی انسانی می شود.

 

IMG_0098

عده ای از افراد و شرکت خدماتی نظافتی حاضر به سرمایه گذاری در این حوزه صنعتی نیستند و یا از بودجه کافی به منظور خرید دستگاه های صنعتی برخوردار نمی باشند. این افراد اگر چه به حضور موثر دستگاه های صنعتی آگاه هستند، اما نیاز به اطمینان خاطر بیشتری دارند. ما به این افراد نوعی دیگر از سرمایه گذاری را پیشنهاد می کنیم. افرادی که به هر نوع دلیلی قادر به استفاده از دستگاه های صنعتی نمی باشند می توانند به صورت اجاره ای نظاره گر کارکرد و قدرت نظافتی دستگاه های نظافتی باشند. البته انتخاب عاقلانه ای نیز به نظر می رسد. چرا که اول از نوع انتخاب و میزان قدرت و کارایی دستگاه های صنعتی به نسبت روش های سنتی و قدیمی مطمئن می شوند و هم از مشاوره و راهنمایی های لازم به منظور انتخاب یک دستگاه  صنعتی و خدماتی مناسب بهره مند می شوند.

اجاره کردن دستگاه های صنعتی دارای مزایای و خدمات نظافت دیگری نیز می باشد. اجاره دستگاه ها، این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر انجام امور نظافتی و خدماتی به صورت کامل و دقیق، رضایتمندی و اطمینان مشتریان خود را نیز به دست آورید؛ و در صورت نداشتن محلی برای نگهداری از دستگاه امکان استفاده از آنها را داشته باشید. ابزارهای نظافتی صنعتی بنا به نوع کارکرد به چندین دسته در چندین رده مصرفی تقسیم می شوند. سعی خواهیم کرد بطور کلی این دسته ها را شرح دهیم.    

نظافت منزل و نظافت محل کار

IMG_0879

می توان به منظور نظافت و شستشوی مکان های مسکونی و یا دفاتر کاری از دستگاه های صنعتی بسیاری استفاده نمود. هر یک از دستگاه های صنعتی مناسب یک نوع از نظافت می باشند. البته استفاده از دستگاه های صنعتی به مراتب کارایی و عملکرد بهتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. همان طور که از نام دستگاه ها پیداست مناسب کارکرد در مکان های صنعتی و بزرگ نیز هستند و به مراتب دارای قدرت بیستری نسبت به دستگاه های خانگی می باشند. به عنوان مثال استفاده از دستگاه های واتر جت به منظور شستشو و نظافت کلیه مکان های ساختمانی استفاده نمود. این دستگاه صنعتی با پاشش آب به صورت پر فشار توانایی شستشو و نظافت کلیه مکان های ساختمانی و اداری را دارد. همچنین در صورت نیاز امکان پاشش مواد شوینده همراه با آب جهت شستشوی بهتر را نیز دارا می باشد.  

 

مؤسسات و شرکت های خدماتی نظافتی

IMG_0010

امروزه شرکت های خدماتی نظافتی به منظور انجام امور خدماتی و نظافتی تاسیس شده اند که به صورت دوره انجام امور نظافتی ساختمان ها و ادارات را عهده دار می باشند. انواع دستگاه های صنعتی با ارائه خدماتی گسترده دارای مزایای بسیار برای موسسات نظافتی محسوب می شوند. از مزایای استفاده از دستگاه های نظافتی می توان به مواردی از قبیل سرعت بالای نظافت، کیفیت بالای آن، استفاده از حداقل نیروی انسانی، مصرف بهینه مواد شوینده و غیره اشاره نمود که باعث افزایش راندمان کاری شرکت نظافتی می شود.

 

 

نظافت رستوران ها و سالن های پذیرایی

IMG_9001

در رستوران ها و سالن های پذیرایی به علت رفت و آمد بالای افراد امکان نظافت بصورت دستی میسر نمی باشد؛ چرا که هم کاری زمان بر است هم نیروی انسانی بالایی را می طلبد. همچنبن این روش دارای جلوه نظافتی مناسبی نمی باشد. از پر کاربردترین دستگاه های نظافتی در این گونه مراکز می توان به جاروبرقی های صنعتی و اسکرابر یا همان کف شوی های صنعتی نام برد. اسکرابر های صنعتی با توجه به ظرفیت مخزن بسیار بالایی که در اختیار دارند؛ امکان استفاده در محیط های بسته و باز را با یک بار شارژ دارند. این دستگاه های صنعتی شستشوی و خشک کردن سطوح را به طور همزمان با صرف حداقل نیروی کاری به صورتی کامل و دقیق انجام می دهند. از سویی دیگر می توان جاروبرقی های صنعتی را نام برد که توانایی جمع آوری مواد خشک و تر را به طور هم زمان دارا می باشند. همچنین استفاده از این جاروبرقی ها به منظور جمع آوری مواد پودری و گرد و غبار دارای فیلترهای مخصوصی به نام هپا می باشند که امکان جمع آوری ریزترین مواد و گرد و خاک های محیطی را فراهم می کنند.  

 

نظافت مجتمع های تجاری و اداری

IMG_3147

اغلب مراکز بزرگ تجاری و اداری، دارای شرکت خدماتی نظافتی به منظور امور خدماتی و نظافتی مجموعه خود می باشند. از آنجایی که نظافت و شستشوی مراکز بزرگ اداری و تجاری به جهت حجم بالای نظافتی کاری بسیار دشوار و سخت می باشد. کارفرمایان این گونه مراکز نیز خواهان نظافتی منظم و دقیق می باشند. موسسات مجبور به جذب چندین نیروی انسانی می شوند. اما جذب نیروی انسانی باعث افزایش کیفیت کاری نمی باشد بلکه فقط کمی سرعت انجام کار را بالا می برد. افزایش نیروی انسانی باعث بالابردن هزینه های کاری نیز می شود. اما با توجه به پیشرفت شیوه های نظافتی و سخت تر شدن آلودگی ها، استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی به عنوان روشی کارآمد، به صرفه و سریع به جای نیروی انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در هر رده کاری باعث مدیریت در مصرف مواد نظافتی می شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «سیستم های خدمات نظافتی برای شرکت های خدماتی و نظافتی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید