دستگاه های نظافت صنعتی لازم برای مجتمع ورزشی

دستگاه های نظافت صنعتی لازم برای مجتمع ورزشی

باشگاه ها و سالن های ورزشی مکان هایی پر رفت و آمد هستند که همه روزه با تردد تعداد زیادی از افراد روبه رو می باشند. به علاوه به دلیل شرایط ویژه حاکم بر این بخش ها انباشت و انتقال آلودگی ها از یک  بخش به بخش دیگر ممکن است این مراکز را به محیط های پر از آلودگی تبدیل نماید. از این رو نظافت مداوم و مستمر این مجتمع ها با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می تواند علاوه بر افزایش کیفیت نظافت، سرعت بالایی را نیز به همراه داشته باشد. نظافت این محیط ها به دلایلی ممکن است گاها پیچیده و دشوار باشد اما با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات تخصصی این امر به سادگی ممکن  است.

امروزه تقریبا متناسب با هر محیط و هر نوع آلودگی می توان دستگاه نظافت صنعتی مناسبی یافت. دستگاه های نظافت صنعتی علاوه بر این که به شیوه ای کاملا تخصصی به نظافت سطوح و بخش های مختلف در یک محیط می پردازند، این عملیات را در زمانی کوتاه و کیفیتی مناسب انجام می دهند. در نتیجه علاوه بر کاهش هزینه ها، به نیروی خدماتی کمتری در نظافت نیاز است و مجموعه این موارد به معنی سود بیشتر صاحبان کسب و کارها در بلند مدت و همچنین افزایش تعداد مراجعه کنندگان می باشد.

موانع نظافت مجتمع های ورزشی

امروزه با توجه به تنوع بالای دستگاه های نظافت صنعتی موجود در بازار خوشبختانه امر نظافت به ویژه برای محیط های با وسعت بالا و شرایط ویژه امری بسیار ساده می باشد. عملیاتی که بدون این دستگاه ها با سختی امکان پذیر بوده است. برخی موانع در نظافت سالن ها، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی عبارتند:

  1. وسعت بالا و زمانبر بودن عملیات نظافت
  2. نیاز به تعداد بالای نیروی خدماتی
  3. هزینه زیاد ناشی از مصرف آب و مواد شوینده
  4. نیاز به نظافت دائم و مستمر محیط
  5. لغزندگی سطوح پس از شستشو به وسیله روش های سنتی

دستگاه های نظافت صنعتی مورد نیاز برای یک مجتمع  ورزشی

در ادامه به بررسی دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی ضروری در یک باشگاه ورزشی پرداخته می شود:

دستگاه اسکرابر و شستشو سطوح کف

سطوح کف محیط های مختلف همواره در معرض آلودگی های متعددی قرار دارند، با استفاده یک تجهیز مناسب می توان این انواع متفاوتی از سطوح را شستشو داد. دستگاه کفشوی صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شسشو سطوح کف می باشد. این دستگاه ها در نوع دستی برای سالن های کوچک و پر مانع و در نوع سرنشین دار برا سالن های بزرگ و وسیع کاملا ایده آل می باشند. امکان خشک کردن سطوح پس از شستشو، به کارگیری آب تمیز در هربرا شستسو، از میان برداشتن آلودگی های سطحی و عمیق، کاربری ساده و مانورپذیری بالا از ویژگی های مهم این دستگاه ها می باشد.

دستگاه جاروبرقی صنعتی و جمع آوری آلودگ ها

به منظور جمع آوری آلودگی های جامد و گرد و غبار ایجاد شده بر روی دستگاه ها و یا سطوح سالن های ورزشی، استفاده از یک جاروبرقی با کیفیت مناسب می تواند امر نظافت را تسریع بخشد. دستگاه جاروبرقی صنعتی دستگاهی با امکان مکش مایعات در کنار آلودگی های جامد بوده و سطحی کاملا تمیز و ایده آل را برجا می گذارد.

پولیشر و جلادهی به سطوح

به علت رفت و آمد بالای افراد سطوح کف عموما با گذشت زمان درخشندگی و جلا خود را از دست داده و از زیبایی محیط می کاهند. این امر ممکن است موجب کاهش تعداد مراجعه کنندگان به یک مرکر ورزشی باشد و این به معنی سود کم است. اما با به کارگیری تجهیزات کفسابی به صورت دوره ای می توان جلا از دست داده این سطوح را به آنها برگرداند و علاوه بر حفظ زیبایی محیط به افزایش عمر کفپوش ها نیز کمک کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید