برپایی نمایشگاه جانبی دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه پایدار با حضور شرکت ابراهیم

برپایی نمایشگاه جانبی دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه پایدار با حضور شرکت ابراهیم

کنترل عواملی چون بیماری ها ، شرایط آب و هوایی و مواد غذایی نا مناسب که در حفظ سلامت انسان موثر هستند ، به بهداشت محیط ارتباط پیدا می کنند. بنابراین در بحث بهداشت محیط، مطالعه و بررسی راه کار های پیشگیری این عوامل در جهت بهبود سلامت انسان مطرح است. همایش بهداشت محیط یکی از مهم ترین همایش ها به منظور بررسی عوامل خطر ساز محیطی برای سلامت انسان می باشد.

انجمن علمی بهداشت محیط ایران تحت نظارت یکی از دانشگاه ها علوم پزشکی، هر ساله همایش ملی بهداشت محیط را برگزار می نماید. این همایش با حضور متخصصین و فعالان بخش بهداشت محیط کشور  برگزار می گردد و امسال بیستمین دوره خود را پیش رو دارد. در کنار این همایش، امسال برای دومین بار ، جنبه های بین المللی نیز در نظر گرفته شده است. دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه پایدار در روز های ۷ الی ۹ آذر سال ۱۳۹۶ در شهر یزد برگزار می شود. کیفیت هوا و سلامت، آلودگی خاک، بهداشت مسکن و اماکن عمومی از جمله محور های این همایش هستند.

حضور شرکت ابراهیم در بخش نمایشگاهی همایش بهداشت محیط و توسعه پایدار

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی در ایران شناخته می شود. این شرکت ، محصولات خود را از برند های معتبر دنیا تامین نموده و رضایت مشتریان را از جهت کیفیت و ایمنی دستگاه ها بر آورده کرده است. نمایشگاه ها ، محلی مناسب برای ارتباط بیشتر شرکت ها با فعالان و متخصصین زمینه های مختلف می باشند. شرکت ابراهیم نیز بر همین اساس ، حضور فعالی در نمایشگاه های مرتبط با حوزه کاری خود دارد. نمایشگاه جانبی همایش بهداشت محیط یزد ، یکی از این نمایشگاه هاست که بصورت جانبی در محل این همایش برپا شده است. شرکت ابراهیم در این نمایشگاه تخصصی جانبی ، علاوه بر ارائه مشاوره و راه کار در جهت افزایش سطح بهداشت محیط، تجهیزات نظافتی خود یعنی ترولی نظافتی ، ترولی خانه داری و ترولی بیمارستانی را عرضه می نماید. ترولی ها از ساده ترین ابزار های نظافتی هستند که جهت ارتقا سطح پاکیزگی و بهداشت بکار می روند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ، از شما متخصصین و دست اندرکاران حوزه بهداشت محیط کشور دعوت می نماید تا از غرفه این شرکت در نمایشگاه جانبی همایش بهداشت محیط و توسعه پایدار یزد ۱۳۹۶ بازدید نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید