مزایای استفاده از دستگاه تخصصی پله برقی شوی

مزایای استفاده از دستگاه تخصصی پله برقی شوی

استفاده از پله برقی در مجتمع های تجاری و فروشگاهی به منظور جابجایی افراد بین طبقات رواج زیادی یافته است. تردد نسبتا زیاد افراد بر روی پله برقی می تواند آلودگی هایی را بر روی این سطوح ایجاد کند. اگر به نظافت پله برقی ها توجه نشود، آلودگی ها ممکن است به سطح سالن ها و فروشگاه ها انتقال یابند. در نتیجه نظافت و تمیز کردن این تجهیزات باید در برنامه نظافتی مجموعه قرار گیرد. با توجه شیار دارد بودن و سبک طراحی پله برقی ها، امکان نظافت و شستشوی آن ها به سادگی امکان پذیر نبوده و بایستی از تجهیزات مخصوص این کار مانند دستگاه پله برقی شوی استفاده نمود. دستگاه پله برقی شوی کاملا تخصصی و ایمن، نظافت پله ها را انجام می دهد.

معرفی دستگاه شستشوی پله برقی

پله برقی شوی step100دستگاه پله برقی شوی یک دستگاه کاملا مکانیزه می باشد که از سیستم برس زنی برای از بین بردن آلودگی های پله برقی ها بهره می برد. این دستگاه هم برای پله برقی ها و هم برای پیاده رو های متحرک قابل استفاده بوده و توسط برند های مختلف با ظاهر متفاوت طراحی می شود. این دستگاه ها ساختار متفاوتی داشته اما همگی دارای یک مکانیزم مشخص یعنی برس زنی اتوماتیک با برس های مرطوب هستند. این دستگاه ها نوع خاصی از اسکرابر ها می باشند که اغلب از سامانه مکش و مخزن آب بهره می برند. سبک طراحی برس دستگاه به گونه ای است که به خوبی در داخل شیار های پله ها نفوذ می کند. وجود سامانه مکش سبب می شود تا آلودگی های جدا شده از سطح بلافاصله از روی پله ها جمع گردد تا نیازی به استفاده از ابزار نظافتی دیگری نباشد.

مزایای استفاده از پله شوی برقی

تخصصی بودن دستگاه پله برقی شور موجب می شود تا مزایای متعددی برای مجموعه ها در استفاده از این دستگاه باشد. سادگی عملکرد دستگاه و کاربری آسان آن یکی از مزایای یک دستگاه پله برقی شوی است. کیفیت برس زنی پله برقی شوی نیز به گونه ای است که جرم ها به خوبی از شیار های پله بیرون کشیده می شوند. با توجه به سرعت عملکرد این دستگاه، انتظار می رود مدت زمان عدم استفاده از پله برقی در حین نظافت به شدت کاهش یابد.

پله برقی شور Step 100

پله برقی شوی step100در بین مدل های مختلف پله برقی شوی، دستگاه Step 100 به عنوان یکی از بهترین و کارآمد ترین آن ها شناخته می شود. این دستگاه با کیفیت و حرفه ای ساخت شرکت آلمانی Columbus می باشد. نظافت روتین پله ها با این دستگاه سبب افزایش طول عمر پله برقی و زیبایی و تمیزی محیط می شود. ساختار پلاستیکی ضد ضربه و ساختار آلومینیومی مقاوم در بدنه این دستگاه وجود دارند که طول عمر بالای این پله برقی شور را تضمین می کنند. این دستگاه در زمانی حدود ۳۰ ثانیه قادر است یک پله را بطور کامل تمیز کند. این فرآیند شامل برس زنی عمیق یا سطحی بر روی سطح و مکش جرم به داخل مخزن می شود.

 

ویژگی های دستگاه پله برقی شوی Step 100

پله برقی شوی step100پله برقی شوی Step 100 دستگاهی کاملا حرفه ای و پیشرفته برای شستن سطح پله برقی و پیاده روی متحرک می باشد. فرآیند نظافت پله ها با این دستگاه، سریع، دقیق، در یک مرحله و بدون برجای گذاشتن آب یا مواد شوینده بر روی سطح انجام می گیرد. مکش قدرتمند آب توسط این پله برقی شوی به معنای استفاده بدون خطر از دستگاه بلافاصله بعد از تمیز کردن پله ها می باشد. بر روی این دستگاه کلید هایی جهت تنظیم مد های مختلف نظافت سطحی یا عمیق و تعیین میزان مصرف آب تعبیه شده است. کلید واضح این دستگاه شرایط را به گونه ای فراهم ساخته تا دستگاه در یک مسیر مستقیم حرکت نماید. جنس برس های دستگاه نیز به گونه ای است که عملیات نظافت به بهترین نحو و بدون سایش سطح انجام می شود.

 

در ویدئوی زیر نحوه عملکرد دستگاه پله برقی شوی Step 100 را مشاهده می کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید