دلایل انتخاب ترولی نظافتی Filmop

دلایل انتخاب ترولی نظافتی Filmop

امروزه برای سهولت نظافت از تجهیزات و ترولی های نظافتی استفاده می شود. این تجهیزات مدرن موجب کیفیت بالای نظافت نیز می شوند. ترولی نظافتی، ترولی چند منظوره، خدماتی، هتلی و همچنین انواع تی، پد و ابزار نظافت و شستشو از جمله این تجهیزات نظافتی به شمار می آیند. شاید شاید در ظاهر به نظر برسد که ترولی ها و ابزار نظافت مشابهی با برند های مختلف وجود دارد، اما با دقتی بیشتر می توان تفاوت بین محصولات، کیفیت، کارایی، خاصیت ارگونومیک و سهولت کاربری را دانست.

 

ویژگی ترولی نظافتی و تجهیزات Filmop

شرکت Filmop با بیش از ۴۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ترولی های حرفه ای نظافت، تجهیزات مختلفی در این زمینه تولید کرده و به ۸۰ کشور در سراسر جهان صادر نموده است. شرکت فیلموپ با پیش رو قرار دادن خلاقیت و نوآوری در محصولات، توجه مدام به رضایت مشتریان و انعطاف در تولید توانسته بهترین ها را به مشتریان ارائه دهد. هدف filmop ساخت بهترین تجهیزات نظافتی و رفع نیازهای مختلف همراه با حفظ سلامت افراد و عدم آسیب به محیط زیست می باشد. Filmop برای ساخت تجهیزات توانسته به جای فلز از مواد جایگزین مانند پلی پرو پیلن که علاوه بر استحکام، وزن سبکی داشته و قابل بازیافت می باشند. همچنین به دلیل ضرورت جداسازی آب تمیز و آب کثیف، در این ترولی های نظافتی دو سطل مجزا برای آب تمیز و آب کثیف وجود دارد که موجب بالا رفتن کیفیت شستشو و سطح بهداشت می گردد. طراحی ارگونومیک تجهیزات موجب سهولت استفاده و همچنین عدم خستگی کاربر در هنگام کار با آن می گردد. به دلیل وجود طیف وسیعی از تجهیزات و محصولات مربوط به نظافت، می توان بهترین و کاراترین تجهیز را نسبت به نیاز انتخاب نمود.

 

 

معرفی نرم افزار Alpha Configurator

شاید تصور برخی این باشد که همه ترولی های نظافتی دارای کاربرد یکسانی در هر محیط هستند. با استفاده از برنامه Alpha Configurator که توسط Filmop برای نمایندگان خود و سایر شرکت های نظافتی تهیه شده، امکان طراحی ترولی را می توان یافت. تنها با چند کلیک ساده می توان ترولی مورد نظر خود را با استفاده از قطعه های آماده مانند محفظه ها، سطل ها، سیستم های شستشو و آبگیر ها، درها و رنگ مورد نظر را در نرم افزار، طراحی و جایگذاری نمود. در ادامه لینک دانلود نرم افزار قرار گرفته است.

 

لینک دانلود نرم افزار طراحی ترولی

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید