حضور شرکت ابراهیم در سومین نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (IranMeatEx)

حضور شرکت ابراهیم در سومین نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته (IranMeatEx)

نمایشگاه محصولات پروتئینی و صنایع وابسته ایران (IranMeatEx) به عنوان رویدادی تخصصی و در سطح بین‌المللی در تاریخ ۲۸ آبان تا ۱ آذر در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید. شرکت ابراهیم ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی با افتخار در این نمایشگاه حضور یافت. این نمایشگاه در راستای معرفی انواع گوشت و فرآورده های گوشتی حلال، مواد نگه‌دارنده و افزودنی های مجاز مرتبط با محصولات پروتئینی،‌ محصولات حلال ارگانیک، ماشین آلات بسته بندی، تاسیسات، لوازم برش و قطعه قطعه سازی و هم چنین سیستم های حمل و نقل، توزین، انبارداری، گرمایش، سرمایش و تهویه دایر گردید. نمایشگاه میتکس صرفا برای معرفی محصولات پروتئینی نبوده و هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه تأمین انواع نیازهای صنایع مرتبط با تولید محصولات در سراسر کشور می باشد و به تولید کنندگان کمک می کند با اطمینان بیشتر به بازار ورود پیدا کرده و یا خود را در آن تثبیت نمایند.

آماده سازی انواع گوشت و فرآورده های حاصل از آن از ابتدا تا انتها به وسیله انواع ماشین آلات، تأسیسات، تجهیزات و سیستم های اتوماسیون صورت می گیرد و با محیط هایی مانند کشتارگاه، مرغداری، کارخانه، انبار و فروشگاه در ارتباط است. این نمایشگاه با شرکت تولید کنندگان داخلی و خارجی، در حقیقت محل تلاقی و نقطه اشتراکی میان صنایع تولید، بسته بندی، توزیع و فروش محصول بوده و پلی ارتباطی میان تمامی صنایع مرتبط با آن ایجاد می کند. حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران میتکس یک حضور ارزشمند برای شرکت و همین طور صنایع مطرح شده بود.

کیفیت محصول نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهم ترین چالش ها در زمینه تأمین کالاهایی با کیفیت مناسب تولید محصول در شرایط سالم و ایمن است. حفظ بهداشت و تمیزی محیط تأثیر مستقیم بر محصولات پروتئینی داشته و معرفی دستگاه های نظافت صنعتی به این صنایع فرصتی ایده آل در اختیار تولید کنندگان و عرضه کنندگان قرار می دهد تا بتوانند با راهکارهای محافظتی برای تمامی تجهیزات، ماشین آلات و فضاهایی که در اختیار دارند، آشنا گردند.

 ارائه دستگاه‌های نظافت صنعتی شرکت ابراهیم به صنایع پروتئینی کشور

دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی دارای تنوع گسترده ای هستند که پرکاربردترین آن ها برای صنایع پروتئینی دستگاه های اسکرابر ، واترجت صنعتی ، جاروبرقی صنعتی و … می باشد و در کنار آن تجهیزاتی همچون دستگاه خوشبو کننده هوای صنعتی نیز کاربرد دارد. بهره مندی از دستگاه های نظافت صنعتی یک امر ضروری در صنایع تولید و فرآوری مواد پروتئینی است و تاثیرات آن بر فراهم سازی سطح استانداردی از بهداشت و تمیزی بر کسی پوشیده نیست.

کاربرد ماشین آلات نظافت صنعتی در زمینه محصولات پروتئینی :

– تولید انواع گوشت حلال (گوشت قرمز، سفید و آبزیان)

– محصولات فرآوری شده حلال (سوسیس و کالباس، برگر، ناگت، کنسرو و …)

– سیستم ها و تجهیزات ذبح

– ماشین آلات فرآوری و افزودن مواد

– ماشین آلات وکیوم، بسته بندی و …

– ابزار برش (اره، چاقو، تیغه، قالب، قلاب و …)

– تجهیزات پخت و پز (تنور، اجاق، فر، ظروف، بخارپز و …)

– سیستم های خنک کننده

– تجهیزات آزمایشگاهی

– و …

که کف، دیواره ها و تجهیزات را به صورت کاملاً حرفه ای و عمیق تمیز می نمایند.

دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی ابزار تخصصی شستشوی سطوح کف بوده و در صنایع پروتئینی برای شستشوی کف سالن های تولید، سالن های بسته بندی، انبارها و فروشگاه ها به کار می رود. دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی جهت شستشوی تجهیزات و تاسیسات صنعتی بسیار مناسب بوده و با توجه به این که در صنایع پروتئینی آلاینده های چرب وجود دارد، استفاده از واترجت آب گرم یک راهکار اثربخش برای از بین بردن آلاینده های زیان آور است.

از دیگر محصولات معرفی شده از جانب شرکت ابراهیم برای فعالان صنایع پروتئینی دستگاه خوشبو کننده صنعتی هوا می باشد که جهت معطر شدن هوای محیط در فروشگاه ها و … طراحی شده و رضایت خاطر مشتریان را فراهم می آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید