آشنایی با تولیدات جدید شرکت فیلموپ

آشنایی با تولیدات جدید شرکت فیلموپ

کمپانی فیلموپ در اوایل دهه ۷۰ میلادی تولید ابراز های نظافتی دستی از جمله ترولی را کلید زد. این کمپانی ایتالیایی در حال حاضر با برخورداری از فضای بزرگ ۳۰ هزار متر مربعی محصولات خود را به بیش از ۸۰ کشور جهان صادر می کند. حضور در نمایشگاه ها از اهم فعالیت های این شرکت برای معرفی خدمات و ابزار های جدید می باشد. کمپانی Filmop در جدیدترین فعالیت خود در یک نمایشگاه تخصصی شرکت نموده است. در این نمایشگاه که با رویداد Pulire شناخته می شود، برترین محصولات نظافت دستی فیلموپ مانند ترولی در کنار نوآوری های جدید آن به نمایش در آمده است. این نمایشگاه در روز های ۲۱ تا ۲۳ ماه می در شهر ورونا ایتالیا برگزار شد. نمونه ای از دستاورد های جدید فیلموپ که در این رویداد به نمایش در آمد، در ادامه تشریح می شود.

سیستم آبگیری پیشرفته

ابگیر ترولیسیستم دوگانه، یک سیستم حرفه ای کاربردی است که امر نظافت را برای کاربر آسان، کم زحمت و سریع می نماید. این سیستم آبگیر به همراه سطل های تکی و یا بعنوان سیستم شستشو در ترکیب با ترولی نظافت سری آلفا ساخت فیلموپ قابل استفاده است. بر روی این سیستم، نگهدارنده پد، تی و آبگیر ترکیب شده و کاربر می تواند به راحتی این سیستم را جابجا کند. برای کار با این آبگیر ابتدا باید تی را در داخل محلول شستشو خیس نمود. سپس تی بایستی به داخل آبگیر وارد شود. با پایین آوردن اهرم، آبگیر عمل می کند. اکنون تی آماده استفاده است. بعد از پایان عملیات، تی را می توان در سطل دیگر این سیستم شستشو داد. با این ابزار کم زحمت در زمان و انرژی صرفه جویی می شود.

 

تی مخصوص سطوح غیر لغزنده

این تی که با نام puli-Brush شناخته می شود، نظافت و شستشوی سریع سطوح غیر لغزنده را فراهم می آورد. پد این ابزار از جنس پلی پروپیلن ساخته شده که توانایی حذف آلودگی ها در کمترین زمان را دارد.  این جنس پد در مقایسه با پد های میکروفایبر از توانایی حذف آلودگی ها بر روی سطح غیر لغزنده برخوردار است.

سیستم ارگونومیک جدید

تی این سیستم نوآورانه که با نام ErgoSwing شناخته می شود، شامل دسته تلسکوپی، نگهدارنده پد، تکیه گاه چرخشی و مفصل ارگونومیک می گردد. با این سیستم ارگونومیک، حرکت S شکل با سهولت بیشتری انجام می گیرد. با این ابزار جدید، میزان خم شدن و کشیده شدن مچ دست کاربر کاهش یافته و امر نظافت به سادگی هرچه بیشتر قابل انجام است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید