هفتمین نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

هفتمین نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

هفتمین دوره این رویداد در کرمان به عنوان قطب صنایع و ذخایر معدنی ایران در خرداد ماه برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان این دوره از نمایشگاه نهایت تلاش خود را جهت برگزاری با کیفیت این رویداد در سطحی متفاوت از سالهای گذشته داشته اند. حضور بزرگترین شرکت های بخش معدن و صنایع وابسته در نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۲ رو به مهمترین گردهمایی معدنی تبدیل خواهد کرد که خارج از پایتخت برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و صنایع وابسته کرمان ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی کرمان از تاریخ  ۲۳ به مدت سه روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برگزار میشود.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت معدن کرمان

شرکت ابراهیم، که به عنوان بزرگترین شرکت پیشرو در زمینه طراحی، تولید و ارائه دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی، اسکرابر ها و تجهیزات شستشوی کفپوش، سوییپر صنعتی برای جمع آوری ذرات ریز و درشت از محوطه های وسیع، جاروبرقی و مکنده های صنعتی، دستگاه کارواش و تجهیزات شستشوی ماشین آلات صنعتی و با حضور در نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۲ بستر آشنایی با تجهیزات نظافت مکانیزه مناسب برای کارگاه های صنعتی، معادن و صنایع مرتبط با این حوزه را فراهم کرده و محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته است.

نمایشگاه معدن کرمان 1402

هدف برگزاری نمایشگاه معدن کرمان ۱۴۰۲

کرمان به عنوان یکی از قطب‌های معدنی کشور بسیاری از صنایع معدنی، متالوژی، فولاد، معدن، ماشین‌آلات صنایع معدنی را در خود دارد به شکلی که بسیاری از آن به عنوان قطب معدنی ایران یاد می‌شود. به دلیل تنوع بسیار بالای معادن و به لحاظ تنوع ذخایر، حجم و میزان استخراج و… کرمان یکی از مهم‌ترین استان‌های معدنی کشور بوده و به همین دلیل سالانه میزبان نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات راه‌سازی و تجهیزات وابسته است. هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه و اشتراک‌گذاری آخرین دستاوردهای صنعت بوده و از این رو طی سالیان گذشته با برگزاری چندین دوره نمایشگاه، به یکی از پرمخاطب ترین و مهم ترین نمایشگاه‌های صنعتی در ایران تبدیل شده است. شرکت های بزرگ تولید کننده تجهیزات حفاری، احداث و بهره برداری از صنایع معدنی در این نمایشگاه به معرفی دستاورد ها، تجهیزات جدید و ماشین آلات پیشرفته صنعت معدن پرداخته و از این فرصت برای معرفی خود به صنایع وابسته استفاده میکنند.

برگزاری نشست ها، همایش ها و جلسات پرسش و پاسخ در این نمایشگاه از فرصت های مناسبی است که شرکت ها میتوانند از آن برای ارتقا سطح دانش، اشتراک گذاری تجربه ها و آشنایی با تکنولوژی های به روز این صنعت بهره گیرند. شما میتوانید با بازدید از غرفه شرکت ابراهیم در سالن شهدای مس نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان، از کارشناسان و مشاورین این شرکت، در خصوص خرید تجهیزات نظافت مکانیزه، ویژگی ها و قابلیت های این محصولات و مواردی از این قبیل اطلاعات کسب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید