معرفی محصولات شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲

معرفی محصولات شرکت ابراهیم در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه ایران هلث از مهم ترین رویدادهای سلامت در منطقه است که به متخصصان پزشکی، محققان و فعالان صنعت فرصت می دهد تا آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. این نمایشگاه که شامل بخش های مختلفی از جمله بخش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، بخش داروسازی، آزمایشگاهی و بخش محصولات بهداشتی و سلامتی است، سالانه در تهران برگزار می شود و بازدیدکنندگانی از سراسر کشور و خارج از کشور را جذب می کند. هدف اصلی نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲ افزایش آگاهی درباره آخرین پیشرفت های بهداشتی، معرفی روش های نوین و دستاورد های شرکت های ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی، ایجاد فرصت های تجاری و فراهم کردن زمینه برای شبکه سازی و همکاری است. این رویداد شامل فعالیت های مختلفی است، از جمله سمینارها، کارگاه ها و نمایش محصولات که اطلاعاتی درباره آخرین پیشرفت های صنعت را ارائه می دهد.

هدف اصلی برگذاری نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین جنبه های نمایشگاه ایران هلث، نمایش فناوری ها و نوآوری های جدید در حوزه های پزشکی، بهداشت و نظافت است. در غرفه های این نمایشگاه، آخرین تجهیزات و دستگاه های پزشکی از ابزارهای تشخیصی تا ابزارهای جراحی و تجهیزات نظافت مکانیزه کاربردی برای محیط درمانگاه ها به نمایش گذاشته می شوند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه به طور مستقیم با آخرین پیشرفت های صنعت و راهکار های بهینه نظافت صنعتی و چگونگی استفاده از آنها برای بهبود مراقبت و نتایج درمانی بیماران آشنا خواهند شد. ارتباط مستقیم با هزاران نماینده صنعت خود و فرصت های همکاری در ارتقای برند خود در کنار رقبای اصلی حوزه کاریتان از دیگر مزایای حضور و بازدید از این نمایشگاه بین المللی است. یکی از دلایل اصلی حضور برندهای معتبر در نمایشگاه های تخصصی، یافتن شرکای کلیدی در تجارت است که به شما فرصت بازاریابی B2B را فراهم می کند. همچنین باید در نظر داشته باشید که شرکت در این نمایشگاه باعث افزایش ۸۰% مشتریان بالقوه شما نسبت به رقبایی که در نمایشگاه حضور ندارند، می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه ایران هلث 1402

حضور شرکت ابراهیم در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

شرکت ابراهیم در این نمایشگاه به عنوان یکی از مشارکت کنندگان، امکان آشنایی با تجهیزات نظافت مکانیزه مختلف برای ارتقا کیفیت بهداشت مراکز بهداشت و بیمارستان ها را می دهد. تجهیزات مختلفی همچون انواع اسکرابر یا دستگاه زمین شوی صنعتی، جاروبرقی صنعتی و دستگاه های پولیشر از جلمه تولیدات شرکت ابراهیم است که به شما اجازه میدهد کیفیت نظافت محیط مراکز بهداشت و درمان را به میزان زیادی افزایش دهید. کارشناسان شرکت ابراهیم در این نمایشگاه آماده ارائه راهنمایی و مشاوره خرید انواع دستگاه های نظافت مکانیزه به شما می باشند.

زمان بازدید از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۲

بازدید از نمایشگاه ایران هلث برای علاقمندان از تاریخ ۶ الی ۹ خرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران امکان پذیر است. شرکت ابراهیم با حضور در سالن ۳۸ آماده ارائه خدمات مشاوره و راهنمای خرید تجهیزات نظافت صنعتی، معرفی محصولات و همکاری های B2B به شرکت ها و مجموعه های مختلف می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید