تهران میزبان نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور پررنگ شرکت ابراهیم

تهران میزبان نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور پررنگ شرکت ابراهیم

شهر پر جنب و جوش تهران در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه، پذیرای متخصصان و علاقه مندان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در نمایشگاه بین المللی سالانه نفت، گاز و پتروشیمی خود بود. این رویداد مورد انتظار، آخرین پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در این حوزه حیاتی را به نمایش گذاشته و در عین حال فرصت‌های شبکه‌ای ارزشمند را برای رهبران صنعت ایجاد خواهد کرد.

در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، بیش از ۱۰۰۰ شرکت داخلی و بین المللی از جمله شرکت کنندگان عمده در حوزه پالایش و پتروشیمی در ایران حضور فعال خواهند داشت. در میان غرفه داران چندین شرکت کلیدی ایرانی مانند شرکت ملی نفت ایران (NIOC)، شرکت ملی گاز ایران (NIGC) و شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) حضور دارند. این نمایشگاه فرصت ویژه ای را برای نمایش فناوری‌ها، محصولات و خدمات پیشرفته در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فراهم می کند. همچنین گفت‌وگوی مثمر ثمر بین صنایع مرتبط، مقامات دولتی و محققان را تسهیل کرده و تبادل ایده‌ها را تشویق کرد و همکاری در رسیدگی به چالش‌های پیش روی این بخش‌ها را تقویت خواهد کرد.

شرکت کننده های نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی

در این نمایشگاه شاهد مشارکت قوی سایر شرکت های پالایشی و پتروشیمی ایرانی بود که آخرین محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند. شرکت نفت پارس، تولید کننده پیشرو روان کننده و گریس ایرانی، به معرفی دستاورد های جدید خود در این حوزه خواهند پرداخت. سایر مجموعه های بزرگ نظیر شرکت پتروشیمی تندگویان، تولیدکننده عمده محصولات پتروشیمی در ایران و شرکت مهندسی و ساخت فراساحل ایران (IOEC)، یکی از شرکت‌های برتر ایران در زمینه مهندسی و ساخت و ساز فراساحل، تخصص خود را در طراحی، ساخت و نصب سکوهای دریایی، خطوط لوله زیر دریا و تأسیسات از اصلی ترین صنایع حاضر در این نمایشگاه خواهند بود. نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران فرصتی بی نظیر برای دست اندرکاران این صنعت فراهم می کند تا فناوری های جدید را کشف کنند، مشارکت ها را ایجاد کنند و در مورد چشم انداز آینده گفتگو کنند. این رویداد بر اهمیت نوآوری و همکاری در رسیدگی به چالش های پیش روی بخش های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد. بررسی چالش های کلیدی همچون نیاز به افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت های نفت و گاز ایران و تاکید روزافزون بر پایداری محیط زیست و نیاز به فناوری های پاک تر و کارآمدتر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از اصلی ترین مباحث این نمایشگاه خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی نفت گاز و پتروشیمی

حضور فعال شرکت ابراهیم در نمایشگاه نفت گاز پالایش و پتروشیمی

یکی از غرفه داران برجسته در این رویداد، شرکت ابراهیم، ارائه دهنده ایرانی راهکار های مکانیزه نظافت صنعتی برای بخش های نفت، گاز و پتروشیمی بود. شرکت ابراهیم با شهرت ارائه دستگاه ها و تجهیزات خدمات نظافت صنعتی با کیفیت بالا، کارآمد و سازگار با محیط زیست، به یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین ارائه دهندگان دستگاه های مکانیزه نظافتی برای بسیاری از مجموعه های صنعت پتروشیمی تبدیل شده است.

در این نمایشگاه بین المللی شرکت ابراهیم در این نمایشگاه آخرین نوآوری های خود را در زمینه فناوری نظافت مکانیزه به نمایش گذاشت. این دستگاه ها شامل سیستم های مکانیزه نظافت مانند انواع دستگاه اسکرابر، واترجت صنعتی، جاروبرقی صنعتی و دستگاه سوییپر می شوند که برای نظافت سطوح،‌ تجهیزات و ماشین آلات، مبدل های حرارتی و سایر مناطق که نیاز به نظافت حرفه ای دارند، مورد استفاده قرار میگیرند. راهکار های پیشرفته شرکت ابراهیم نه تنها به کاهش زمان از کار نظافت و هزینه های تعمیر و نگهداری برای مشتریان خود کمک می کند، بلکه به یک محیط کاری ایمن تر و پایدارتر کمک می کند. تعهد شرکت ابراهیم به مراقبت از محیط زیست در نمایش راهکار های نظافت صنعتی سازگار با محیط زیست مشهود بود که ضمن کاهش ضایعات و انتشار گازهای گلخانه ای، مصرف آب و انرژی را به حداقل می رساند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز دز تاریخ ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان این حوزه میتوانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند. برای بازدید از غرفه شرکت ابراهیم در این تاریخ میتوانید به فضای باز روبروی سالن ۴۰ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید