سیستم تنظیم مقدار برای مواد شوینده در ترولی

سیستم تنظیم مقدار برای مواد شوینده در ترولی

با انتخاب این نوع دستگاه در واقع می توان یک راه سازگار با محیط زیست انتخاب نمود. در صورتی که این سیستم در دسترس نباشد مشکلاتی زیادی وجود دارد، مانند هدر رفتن آب، هدر رفتن مواد شوینده، آلودگی، سیستم های ثابت و غیر منعطف، محصولات ناسازگار با محیط زیست که همه و همه بر خلاف استفاده از سیستم تعییر مقدار می باشند. Equodose یا سیستم تنظیم مقدار، یک دستگاه مکانیکی است که برای مرطوب نمودن تی های مورد استفاده قرار می گیرد که این مکانیزم توسط کاربر قابل تنظیم می باشد. این دستگاه علاوه بر این که بر روی ترولی نظافت نصب می گردد، به طور جداگانه نیز بر روی دیوار قابل نصب است.

سیستم تنظیم مقدار ماده شوینده در تی شوی

سیستم تنظم مقدار ماده شوینده در ترولیاستفاده از سیستم تنظیم مقدار بسیار آسان می باشد و با چند مرحله بسیار ساده، تی آماده استفاده می گردد. تی حتما قبل از استفاده باید مرطوب گشته و به ماده شوینده آغشته گردد که این عمل به صورت کاملا ساده و مختصر انجام می پذیرد. تنها باید تی هایی که قصد استفاده از آن وجود دارد خیس شود که این حتی می تواند تنها یک تی باشد. با دقت بسیار زیاد می توان مقدار مواد شوینده را برای هر تی تعیین نمود. انجام عمل تنظیم مقدار به راحتی در محل مورد نظر قابل انجام است و بیشتر برای محیط هایی که فضای بزرگی برای عمل خیس کردن تی ندارند استفاده می شود. با استفاده از این سیستم استانداردهای بهداشتی بالا می رود. سیستم دوزینگ باعث کاهش آلودگی گشته و برای نظافت آسان اتاق ها استفاده می گردد و برای انواع تی بسیار آسان و مناسب می باشد. از این سیستم در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی استفاده می گردد.

فواید استفاده از سیستم تنظیم مقدار در ترولی

دوزینگ ماده شویندهاستفاده از این سیستم موجب به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی در مقایسه با سیستم های نظافت با تی به روش سنتی خواهد شد. از سویی دیگر با این سیستم می توان تنها تی مورد استفاده را خیس نمود و از مرطوب نمودن تی یدکی پرهیز نمود در نتیجه در مصرف آب صرفه جویی می شود. با این مکانیزم می توان تنها یک سمت از تی را که با زمین در تماس است به مواد شوینده آغشته نمود بنابراین موجب صرفه جویی در مصرف مواد شوینده نیز خواهد شد. برای هر نوع تی نهایتا با پهنای ۴۰ سانتیمتر می توان میزان مواد شوینده را تنظیم نمود. این وسیله با جلوگیری از شستشوی غیر ضروری تی یدکی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می نماید. با توجه به مکانیکی بودن دستگاه، نیازی به باتری نخواهد داشت و به راحتی روی انواع ترولی قابل نصب است. این محصول از مواد با کیفیت ساخته شده و ۱۰۰ % قابل بازیافت می باشد.

ویژگی های دستگاه تنظیم مقدار ماده شوینده

دوزینگ ماده شوینده در ترولیمخزن این سیستم مدرج بوده و قابل جابجایی می باشد، که با برچسب های رنگی (آبی یا قرمز) مشخص شده است. حداکثر ظرفیت مخزن ۶ لیتر می باشد. انواع دیگری نیز وجود دارند که دارای دو مخزن ۶ لیتری با درپوش آبی و قرمز می باشند. مخزن از مواد شفاف ساخته شده تا بتوان سطح ماده شوینده داخل آن را رصد نمود. این دستگاه دارای کلیدی برای قفل کردن مخزن می باشد. دکمه قفل فشاری نیز برای اهرم دستی وجود دارد تا عملکرد ناخواسته آن جلوگیری به عمل آید. یک اهرم فشاری دستی جهت پاشش ماده شوینده وجود دارد. یک شاخص مدرج برای انتخاب دوز مناسب از مواد شوینده وجود دارد که از ۵۰ تا ۳۵۰ میلی لیتر می باشد. محفظه مورد نظر برای آغشته کردن تی به مواد شوینده وجود دارد که به طور کامل و یکنواخت این عمل انجام می پذیرد. به این دلیل که دستگاه از پروپیلن با کیفیت ساخته شده، نگهداری از آن بسیار آسان است. شاخص مدرج و مخزن به وسیله کلید ایمنی خاص قفل می شوند تا از هر گونه دستکاری و استفاده نادرست جلوگیری گردد. تغییر مقدار مصرف مواد شوینده با استفاده از یک شاخص مدرج مشخص می شود و به وسیله یک اهرم دستی هدایت می گردد و کاملا مکانیکی می باشد. علاوه بر این که این سیستم با تی شور نوع Alpha به کار می رود، همچنین بر روی دیوار نیز قابل نصب می باشد. این دستگاه می تواند دارای یک یا دو مخزن باشد که موجب افزایش اختیار عمل سیستم تعیین مقدار می گردد و برای مدیریت دو محلول شوینده مختلف در آن واحد مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک های مفید :

ترولی نظافت : فهرستی از محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید