افزایش بازدهی تولید با دستگاه جارو برقی مرکزی

افزایش بازدهی تولید با دستگاه جارو برقی مرکزی

سیستم جاروبرقی صنعتی یکی از انواع مکنده ها و از تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف به حساب می آید. این سیستم تلاش می کند تا بازدهی تولید را به حداکثر برساند. یکپارچگی نظافت با جاروی مرکزی در خطوط تولید، تعمیر و نگهداری و زمان توقف عملکرد دستگاه ها و ماشین آلات را به حداقل رسانده است. در این مقاله مزایای استفاده از جارو برقی مرکزی و نحوه اثر گذاری این دستگاه در افزایش بازدهی تولید در کارخانجات تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.

سیستم های مکنده مرکزی یا جاروبرقی صنعتی متحرک چرخدار؟

جاروبرقی مرکزی چیست و چه کاربرد هایی داردابتدای بحث باید به این سوال پاسخ داده شود که چه زمانی استفاده از مکنده مرکزی و چه زمانی استفاده از جاروبرقی صنعتی ارجحیت دارد. پاسخ واحدی به این سوال وجود ندارد و انتخاب بین این دو مدل به کاربرد مد نظر و حد استاندارد مورد نیاز برای محصولات کارخانه وابسته است. یک جاروبرقی مرکزی برای نظافت همزمان چند نقطه از محیط کاربرد دارد. ساده سازی و سرعت بخشی به فرآیند نگهداری کارخانه نیز با جارو برقی مرکزی بهتر انجام می گیرد. همچنین جارو برقی مرکزی برای کنترل نشستن گرد و غبار بر روی ماشین آلات تولید کاربرد دارند. در مقابل مکنده صنعتی چرخدار متحرک دارای انعطاف پذیری بالا جهت استفاده و جابجایی در محیط و هزینه های اولیه پایین تر می باشد.

 

استعلام قیمت جاروبرقی صنعتی آب و خاک و مشاوره با کارشناسان

بخش های مختلف جارو برقی مرکزی

بخش های مختلف دستگاه جاروی مرکزیجاروبرقی مرکزی از بخش های مختلفی ساخته شده که هر کدام وظایف مخصوص به خود را دارند. واحد مکش، هسته سیستم مکنده مرکزی می باشد و از پمپ تشکیل شده است. قدرت پمپ بوسیله دو عامل فاصله آلودگی ها تا دهانه مکش و تعداد نقاط مکش در محیط تعیین می شود. واحد فیلتراسیون شامل یک مخزن مجهز به فیلتر پلی استری و یک سیستم نظافت فیلتر (اغلب اتوماتیک) می باشد. بخش جمع آوری بوسیله یک سیستم تخلیه مخصوص مانند یک شیر چرخان، سبب تخلیه مواد به داخل محل مورد نظر ( سطل زباله، کیسه های بزرگ و ..) می شود. لوله کشی و ورودی مکش از بخش های دیگر جارو برقی مرکزی به حساب می آیند. لوله کشی باید از محل قرار گیری جارو در محل مورد نظر جهت تعبیه ورودی مکش انجام گیرد. هر بخش از کارخانه که قرار است به داخل آن لوله کشی شود، بایستی دارای یک ورودی مکش جهت اتصال خرطومی و انجام فرآیند نظافت باشد.

نگهداری از جارو برقی مرکزی

مکنده مرکزی به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد و به کاربر اجازه می دهد تا در حین فرآیند تولید، زمانی تلف نشود. معمولا تنها بررسی مورد نیاز این نوع سیستم های نظافتی، بازبینی فیلتر می باشد. سیستم نظافت فیلتر بازدهی عملکرد فیلتر را به حداکثر می رساند. بسته به میزان استفاده و شرایط کاری، فیلتر جاروی مرکزی باید هر دو سال یکبار تعویض شود. این کار طول عمر بالای دستگاه را در دراز مدت تضمین می نماید.

ویژگی های مکنده های مرکزی ساخت برند های معتبر

کاربرد مکنده مرکزی شرکت دلفین با برخورداری از ۲۷ سال سابقه، قادر به تامین نیاز های نظافتی صنایع و کارخانجات می باشد. دلفین یکی از برترین تولید کنندگان مکنده در اروپاست که مکنده های صنعتی را در مدل های مختلف عرضه می نماید. سیستم های جارو برقی مرکزی از جمله تولیدات شرکت دلفین است که ویژگی ها و مزایای متعددی دارند. بخش های مختلف این مکنده ها دارای استاندارد بالا و به تبع طول عمر بالایی هستند. بخش فیلتر آن ها همراه با فیلتر ایمنی هپا با مساحت بالا طراحی شده تا از وقفه عملکرد دستگاه ها خودداری شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید