حضور شرکت ابراهیم نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی

حضور شرکت ابراهیم نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی

صنعت خودروسازی از جمله بزرگترین صنایعی است که با توجه به نیاز مردم ، بطور گسترده به فعالیت می پردازد. تولید خودرو ، مونتاژ و عرضه آن به همراه طراحی و تولید قطعات یدکی، بخش های اصلی این صنعت به شمار می آیند. استفاده از خودرو امروزه بطور فزاینده ای گسترش یافته و بنابراین حجم کار و تولید در صنایع خودروسازی روز به روز گسترش می یابد. در کشورمان ایران این صنعت ، بعد از صنعت نفت بزرگترین بخش صنعتی می باشد که فعالیت آن با جابجایی افراد در سطح جاده ها و خیابان ها در ارتباط است. نمایشگاه تخصصی خودرو محلی برای عرضه تجهیزات، دستگاه ها و قطعات کارخانجات تولید کننده اتوموبیل و لوازم یدکی می باشد.

رویداد پیشروی صنعت خودرو ، نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی است که از امروز در شهر گیلان برگزار می شود. نمایشگاه امسال، ششمین دوره از نمایشگاه های تخصصی خودرو است که از روز های ۳۰ شهریور تا ۲ مهر در محل نمایشگاه های بین المللی گیلان برگزار می گردد. این نمایشگاه محلی مناسب برای ارائه بدون واسطه محصولات شرکت های تولیدی صنعت خودرو سازی و دستاورد های جدید آن ها به حساب می آید. عموم مردم می توانند با بازدید از این نمایشگاه ، خودرو یا قطعات یدکی را با قیمت مناسب خریداری کنند تا منفعت تولید کننده و مشتری حفظ شود.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی خودرو

در نمایشگاه تخصصی خودرو و لوازم یدکی ، بخشی از فعالیت ها به شرکت های عرضه کننده خدمات و تجهیزات مرتبط با کارخانجات خودرو سازی اختصاص می یابد. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تامین تجهیزات نظافت صنعتی، با هدف معرفی دستگاه های نظافت صنعتی مناسب برای کارخانجات خودرو سازی و خطوط تولید و افزایش ارتباط با فعالان خودرو در نمایشگاه تخصصی امسال حضور دارد. شرکت ابراهیم تجهیزات خود را از برند های معتبر اروپا تامین نموده که با کیفیت بالای خود ، نیاز های نظافتی صنایع خودرو را بر طرف می کنند. بخش های مختلفی چون سالن تولید ، محوطه های کاری و سالن های رنگ آمیزی خودرو ، نیازمند استفاده از تجهیزات نظافتی هستند. برای شستشوی سطوح کف انبار ها و خطوط تولید خودرو ، دستگاه های اسکرابر صنعتی کاربرد دارند که موجب تمیزی سطوح کف و افزایش بهداشت می شوند. برای نظافت محوطه ها و انبار های کارخانجات خودروسازی نیز دستگاه های سوییپر صنعتی پیشنهاد می گردند. همچنین برای جمع آوری ضایعات باقی مانده بر روی سطوح هموار و غیر هموار در خطوط تولید از مکنده صنعتی و به منظور شستشوی سطوح کف و  بدنه خودرو در سالن های رنگ و خطوط تولید ، واتر جت صنعتی بکار می آید.

 

شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو در روز های ۳۰ شهریور تا ۲ مهر ۱۳۹۶ در محل نمایشگاه های بین المللی گیلان ، منتظر شما فعالان و علاقه مندان صنعت خودرو خواهد بود.

 

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی
                   غرفه شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید