چگونه از دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک استفاده کنیم؟

چگونه از دستگاه خوشبو کننده هوا اتوماتیک استفاده کنیم؟

یکی از نیازهای اساسی هر انسانی تنفس هوای سالم و پاکیزه است و دستگاه خوشبوکننده هوا از ابزارهای کاربردی برای داشتن حال خوب و سلامت روح و جان افراد محسوب می گردد و از ضروریات لاینفک در زندگانی مردم به حساب می آید. تأمین این نیازمندی ها همواره جز دغدغه های مهم اهل فن به حساب می آمد و برای حل این مشکل به فکر راه حل هایی بودند تا بتوانند با معرفی آن ها به افراد جامعه راه کارهایی جهت متعادل سازی و خوش بو نمودن هوای محیط داشته باشند.
پاکیزگی هوایی که تنفس می کنیم در حفظ سلامتی و روحیه افراد جامعه نقش بسیار پر اهمیتی را ایفا می کند. اکثر مردم بخش عمده ای از زندگی خود را در محیط های سرپوشیده و بسته چون منزل یا محل کار سپری می کنند و در این گونه فضاها نفس می کشند. طبیعتاٌ استنشاق هوای پاکیزه و تمیز و سالم در این گونه اماکن از جهت حفظ سلامت افراد از اهمیت به سزایی برخوردار است.
همان طور که می دانید و همه ما در خصوص آلودگی هوای محیطی تجربه داریم، در مکان های بسته به دلیل این که هوایی رد و بدل نمی شود، این عوامل باعث ایجاد خطر برای سلامت فردی شخص می شودکه برای تنفس بسیار خطرناک است و افسردگی و سردرد و حس بد و منفی در فرد متبلور می سازد.
در این شرایط بهره گیری از یک دستگاه خوشبو کننده هوا نیاز اساسی در محیط به شمار می رود تا بتواند تضمینی مناسب برای سلامتی و حس آرامش محض باشد و برای افراد طراوت را به ارمغان می آورد، خوشبو کننده هوا علاوه بر این که باعث پاکسازی هوای ساکن می باشد، بوی خوشی در محیط ایجاد می کند.
یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در این گونه محیط ها می تواند بسیار آزاردهنده باشد وجود بوی نامطبوع محیط است که باعث آزار و عدم حضور افراد در محل می گردد .خوش بوکننده هوا یکی از مهم ترین ابزاری است که در محیط های بسته به دلیل عدم گردش هوا و ساکن ماندن آن بسیار کاربردی محسوب می شود

دستگاه خوشبوکننده هوااز دستگاه خوشبو کننده مناسب در چه مکان هایی می توان بهره مند شد؟

استفاده از دستگاه خوشبو کننده هوا برقی در هر مکانی جهت تلطیف محیط استفاده دارد و بهره گیری از این دستگاه در آسانسورها، سرویس بهداشتی عمومی، فروشگاه ها و مراکز اداری و تجاری هتل ها و مهمان سراها مساجد و اماکن متبرکه مجموعه های ورزشی و باشگاه ها، تالارها، رستوران ها و کافی شاپ ها، آسایش های سالمندان و…به صورت اتوماتیک به کار می رود.

 

 

 

دستگاه خوشبوکننده هواعملکرد دستگاه خوشبو کننده هوا

دستگاه خوشبو کننده دارای ویژگی بسیار خاص و منحصر به فرد به نام اتامیزیشن است و  در تکنولوژی به کار رفته در آن اسانس به پودر تبدیل می شود،به این معنی که اسانس مایع را به ملکول هوا تبدیل می کند و این اتم های گازی با اتم های هوا همراه می شود و در فضا این رایحه را منتشر می کند.  اسانس مایع این خشبوکننده هیچ گونه خردگی ندارد و مشکل تنفسی و حساسیت های پوستی برای افراد حاضر در محیط ایجاد نمی کند.

 

 

 

دستگاه خوشبوکننده هوااسانس های دستگاه خوشبوکننده هوا

در هنگام ارائه خوشبوکننده هوا اسانس های متنوع و پرطرفداری به همراه دستگاه تقدیم به مصرف کننده می شود، مواد خوشبوکننده تشکیل شده از اسانس های روغنی پایه الکل با ترکیبات پایدار کننده و از پر طرفدارترین این اسانس ها که متناسب با فصل و محیط ارائه می گردد همراه بارایحه بوی گل، طبیعت، جنگل، اماکن مذهبی،جینجر و ادکلن می باشند.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید