برگزاری نمایشگاه اگرفود ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

برگزاری نمایشگاه اگرفود ۱۴۰۲ با حضور شرکت ابراهیم

نمایشگاه آگروفود ایران یکی از مهمترین نمایشگاه‌های صنایع غذایی و کشاورزی در کشورمان است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان، و صنایع غذایی در ایران و حتی دیگر کشورهاست. نمایشگاه آگروفود ایران در طی این سالها با هدف ارائه بهترین تولیدات کشاورزی و غذایی ایران به بازار جهانی فعالیت خود را آغاز کرد و به یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای مرتبط با کشاورزی و صنایع غذایی در ایران تبدیل شده است. در نمایشگاه آگروفود ایران، شرکت‌های مختلف صنایع غذایی، تجهیزات کشاورزی، نهاده‌های دام و طیور، تکنولوژی‌های کشاورزی، محصولات باغبانی و همچنین خدمات دیگر مرتبط با صنایع غذایی حضور دارند.

هدف برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی کشاورزی اگرفود

نمایشگاه اگروفود به عنوان یک پل ارتباطی بین صنایع کشاورزی و صنایع غذایی به شرکت‌کنندگان، این اجازه را میدهد تا به معرفی محصولات، نمایش دستاورد ها و آشنایی و ایجاد ارتباط با دیگر شرکت‌های مرتبط بپردازند. نمایشگاه اگرفود موقعیت مناسبی برای شرکت ها و مجموعه های مختلف است تا در زمینه‌های مختلف مانند تولید، فروش، بازاریابی و غیره با همکاران خود در این صنایع هماهنگ شوند و یا فرصت های همکاری ایجاد کنند. شرکت‌هایی که فعالیت خود را در زمینه فروش و بازاریابی محصولات کشاورزی دارند، می‌توانند در اگروفود بازار خود را گسترش دهند. در این رویداد، شرکت‌کنندگان می‌توانند به معرفی محصولات خود، ارائه نمونه محصولات و تبلیغات خود بپردازند و با خریداران و همچنین با سایر شرکت‌های مشابه در این صنعت رابطه برقرار کنند.

نمایشگاه اگرفود 1402

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه اگرفود ۱۴۰۲

مجموعه های شرکت کننده در نمایشگاه اگروفود شامل شرکت های تولیدکننده محصولات کشاورزی، شرکت‌های فرآوری و بسته‌بندی محصولات، شرکت‌های صادراتی، تامین کننده های تجهیزات کشاورزی و شرکت های ارائه دهنده تجهیزات و ماشین آلات نظافت صنعتی این صنایع هستند. شرکت ابراهیم، به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه ارائه دهنده تجهیزات نظافت مکانیزه در ایران، با حضور در نمایشگاه اگرفود ۱۴۰۲ سالن ۳۸A به معرفی دستگاه های نظافت مکانیزه کاربردی در صنعت غذایی و کشاورزی پرداخته است. از کاربردی ترین تجهیزات نظافت صنعتی شرکت ابراهیم میتوان به دستگاه اسکرابر، واترجت های صنعتی، دستگاه سوییپر و جاروبرقی صنعتی شرکت ابراهیم اشاره داشت. استفاده از هریک ازین دستگاه های تضمین کننده سرعت و کیفیت نظافت بهینه در صنایع کشاورزی و مجموعه های وابسته خواهد بود. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شناخت و آشنایی با محصولات جدید، ارتقای دانش و مهارت‌ها، بازاریابی و فروش برای مجموعه های وابسته به این صنعت خواهد بود.

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی اگرفود

سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته-ایران آگروفود ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید