معرفی ست تخصصی نماشوی دستی

معرفی ست تخصصی نماشوی دستی

نما و شیشه ساختمان ها در معرض آلودگی های مختلف قرار دارد. شستشوی این آلودگی ها بخصوص برای ساختمان هایی که دارای ارتفاع بلندی هستند، دشوار بوده و نیازمند استفاده از تجهیزات خاصی است. ست نماشوی دستی یکی از ساده ترین و در عین حال کارآمد ترین تجهیز برای شستشوی سطوح شیشه ای می باشد که توسط شرکت Lehmann آلمان ارائه شده است.

معرفی ست نماشوی دستی

ست نماشوی دستی، یک تجهیز کاربردی و ارزان قیمت برای تمیز کردن آسان و بدون دردسر شیشه خانه ها، مراکز اداری و .. می باشد. کاربری آسان، طراحی ارگونومیک، اتصالات ایمن، عملکرد حرفه ای و بی نقص، عدم بر جای گذاشتن لکه آب و اجزای چند منظوره از ویژگی های این ست هستند.

تجهیزات همراه ست نماشوی دستی

ست نماشوی دستی شامل اجزای گوناگون و کارآمدی است که در یک کیف قرار گرفته اند.

۱-لنس تلسکوپی : این لنس برای نظافت بخش های مرتفع کاربرد دارد. لنس تلسکوپی این ست ۴ متر طول داشته و از ۳ قسمت تشکیل شده است. سیستم قفل شدن این لنس موجب شده تا کاربر بطور ایمن سطح شیشه را تمیز نماید.

۲-پد آستینی سفید رنگ : این پد ۳۵ سانتی متری برای نظافت سطوح و شیشه ها استفاده می شود. پد آستینی سفید رنگ به دلیل برخورداری از الیاف با کیفیت، از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است.

۳-پد آستینی آبی رنگ : این پد ۳۵ سانتی متری از الیاف پلی استری ساخته می شوند. این پد میکروفایبر با قدرت پاک کنندگی بالا برای شستشوی سطوح وسیع مناسب است. پد آستینی به راحتی شستشو می شود و قدرت بالایی در جذب آب و آلودگی ها دارد.

۴-دسته نگهدارنده مخصوص پد : دسته نگهدارنده یکی دیگر از اجرای ست نماشور دستی است که برای اتصال به پد های آستینی مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته ارگونومیک از جنس آلومینیوم سبک می باشد و کاربر در حین استفاده از آن دچار خستگی نمی شود.

۵-ست تی لاستیکی : این ست شامل لاستیک های تی، یک دسته نگهدارنده و کانال های ۲۵،۳۵ و ۴۵ سانتی متری است. لاستیک تی بر روی کانال نصب می شود و کانال بر روی دسته نگهدارنده قرار می گیرد. لاستیک هیچگونه رد آبی باقی نمی گذارد و به سادگی قابل تعویض است. دسته نگهدارنده قابل نصب بر روی لنس تلسکوپی می باشد.

۶-کاردک تخصصی : حذف آلودگی های چسبیده به شیشه ها بوسیله کاردک این ست از بین می روند. عملکرد عالی این کاردک موجب شده تا حذف آلودگی ها آسیبی به شیشه وارد نکند.

۷-مفصل مخصوص : مفصل مخصوص به لنس تلسکوپی متصل می شود تا کاربر نواحی دور از دسترس را به سهولت نظافت کند.

 

نماشوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید