چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری با حضور شرکت ابراهیم

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری با حضور شرکت ابراهیم

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برپا خواهد شد. این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ برای بازدید عموم ارائه خدمات می دهد. رشد و گسترش صنعت گردشگری و افزایش تعداد هتل ها با قابلیت ارائه خدمات با کیفیت، با بهره گیری از تجهیزات هتلداری و رفاهی مدرن رابطه مستقیم دارد که میتواند موجب ارز آوری برای کشور باشد. به همین جهت این نمایشگاه فرصت برتری است که به صاحبان و مجموعه داران اجازه میدهد فرصت های برتر رشد صنعت هتلداری، معرفی هتل ها و خدمات نوین هتلداری و تامین کنندگان لوازم و تجهیزات این صنعت آشنا شوند.

در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری بیش از ۴۰۰ مجموعه و هتل به معرفی خدمات و تجهیزات رفاهی خود در این صنعت میپردازند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی تجهیزات هتلداری

در بین شرکت های مختلف حاضر در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری، شرکت های ارائه دهنده خدمات و تجهیزات نظافت صنعتی و هتلی نیز حضور دارند. فعالیت این مجموعه ها به دلیل اهمیت بالای حفظ و ارتقا سطح بهداشت و نظافت مجموعه های اقامتی و هتل ها، موقعیت مناسبی برای آشنایی و بهره مندی از دانش و تکنولوژی های ارائه شده در این شرکت ها است، تا بتوانند با استفاده از انواع تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه ارائه شده در این نمایشگاه، کیفیت بالای بهداشت، ارتقا کیفیت نظافت و ایمنی محیط هتل و مجموعه اقامتی خود را تضمین کنند. از این رو شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه خدمات و تجهیزات صنعت هتلداری به معرفی دستگاه ها و تجهیزات نظافت مکانیزه خود می پردازد. این تجهیزات طیف وسیعی از محصولات نظافت صنعتی را شامل میشوند که در موقعیت های مختلف نظافت مجموعه های اقامتی و هتل ها کاربرد دارند. از بین این دستگاه ها و تجهیزات میتوان به انواع دستگاه بخارشوی صنعتی، پولیشر صنعتی، تجهیزات نماشویی، دستگاه خوشبو کننده و پرکاربرد تر از همه دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی اشاره کرد.

کاربرد دستگاه های نظافت مکانیزه در فرایند های نظافتی مجموعه های اقامتی علاوه بر حفظ و ارتقا کیفیت و سطح بهداشتی، به طور موثر در کاهش زمان لازم برای اجرای این فرایند و کاهش هزینه های اضافی نظافتی مجموعه تاثیر گذار خواهد بود.

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری

هدف برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری

نمایشگاه هتلداری و تجهیزات هتلی، با هدف معرفی انواع خدمات و تجهیزات هتلداری برگزار می شود. در این نمایشگاه مجموعه های مختلف به معرفی تجهیزات مرتبط با این حوزه می پردازند و با بررسی رقبا، بستر سالمی جهت ارتقا سطح کیفی و عملکرد خدمات هتلداری در سطح استاندارد های بین المللی ایجاد میکند. معرفی و آشنایی با جدید ترین تکنولوژی های ارائه خدمات رفاهی و نظافتی در نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری و معرفی دستاورد ها و توانمندی های شرکت های فعال در این حوزه، از اصلی ترین اهداف این نمایشگاه به شمار می آید. برگزاری سمینار ها و گردهمایی ها و جلسات گفتگو از دیگر فعالیت های این نمایشگاه است که به شناخت و آشنایی مجموعه ها با دستاورد ها و خدمات قابل ارائه توسط شرکت های داخلی و خارجی کمک می کند.

اطلاعات برگزاری نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات هتلداری تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه برگزار می گردد. علاقمندان میتوانند از ساعت ۵ الی ۱۵ با حضور در این مکان از خدمات نمایشگاه بهره مند شوند. شرکت در این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید