دستگاه شستشوی مبل، همه آنچه باید بدانید

دستگاه شستشوی مبل، همه آنچه باید بدانید

بدون شک مبلمان در محیط های مختلف یکی از پر استفاده ترین وسایل به شمار می آید. در محیط خانگی و عمومی، مبل ها همه روزه مورد استفاده افراد قرار می گیرند. از طرف دیگر زیبایی و تمیزی این تجهیزات می تواند تاثیر مستقیم بر جلوه و زیبایی محیط داشته باشد. استفاده از ابزاری نظیر دستگاه شستشوی مبل موجب می گردد تا با کیفیتی مناسب و سرعتی فوق العاده بالا، بدون آسیب به الیاف مبل به شست شوی این تجهیزات در محیط های مختلف پرداخت.

اهمیت استفاده از ابزار تخصصی برای شستشو مبل

انواع آلودگی، لکه، گرد و غبار و … از مهم ترین عوامل آلوده کننده مبل بشمار می آیند. در صورت عدم نظافت تخصصی و صحیح این آلودگی ها در الیاف مبل نفوذ کرده و علاوه بر ایجاد ظاهری کدر و کثیف، به محلی برای انباشت و انتقال عوامل بیماری زا تبدیل می گردند. از این رو پرداختن به نظافت و شستشو این تجهیزات را نباید کم اهمیت برشمرد. از جمله مزایای استفاده از دستگاه نظافت صنعتی نظیر مبل شور نسبت به روش های سنتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از محلول با غلظت مناسب

استفاده از روش سنتی مانند تولید محلول های مختلف دستی به دلیل نداشتن غلظت مناسب ممکن است به دلیل رقیق بودن به داخل الیاف مبل نفوذ کرده و یا به علت غلظت بالا به پوشش آنها آسیب وارد نماید.

  • امکان مکش آب های آلوده

در روش های سنتی پس از شستشو، امکان جمع آوری آب های آلوده وجود ندارد در نتیجه با نفوذ این آلودگی ها به الیاف مبلمان مشکلاتی از قبیل‌ فرسودگی، ایجاد بوی نامطبوع و کاهش عمر مبلمان به وجود می آید. این درحالی است که با استفاده ار دستگاه مبل شوی می توان آلودگی ها را به محض جدا شدن از سطح جمع آوری کرده و از آسیب به بافت مبلمان جلوگیری نمود.

شستشو مبلمان با دستگاه های تخصصی بسیار ساده است
شستشو مبلمان با دستگاه های تخصصی بسیار ساده است
  • صرف انرژی کم

شستشو تعداد بالایی مبلمان با روش های سنتی علاوه بر زمانبر بودن به صرف انرژی بسیار زیادی از سوی کاربر نیاز دارد این درحالی است که در نهایت کیفیت حاصل چندان چشم گیر نخواهد بود. با استفاده از مبل شوی می توان بدون خستگی تعداد زیادی از مبل های محیط های مختلف را شستشو داد.

طراحی ویژه دستگاه شستشوی مبل

دستگاه شستشوی مبل وسیله ای مکانیزه به منظور از میان برداشتن آلودگی ها از سطح افقی و عمودی مبل می باشد. این وسیله مجهز به مخازن آب تمیز و کثیف مجزا، موتور مکنده پرقدرت و یک کمپرسور برای تولید کف است. به دلیل مجزا بودن مخازن، شستشو در هر بار با آب کاملا تمیز صورت گرفته و کف تولید شده به وسیله کمپرسور دارای غلظت کاملا مناسبی برای حل کردن آلودگی های مختلف در خود دارد و بدون نفوذ و آسیب به الیاف مبلمان تمامی سطح را پوشش داده و شستشو می دهد. استفاده از مواد مقاوم به منظور ساخت بدنه دستگاه موجب می گردد تا استفاده از آن در محیط های صنعتی و تجاری و خانگی بدون محدودیت امکان پذیر باشد. برخی دستگاه های میل شور با تجهیز به سیستم گرمایش و تولید فوم با حرارت بالا  کیفیت عملیات نظافت را افزایش می دهند زیرا در این صورت فوم از قابلیت بالاتری برای حل کردن آلودگی ها برخوردار است.

محیط های قابل استفاده

دستگاه شستشو مبل به دلیل ساختار فشرده و ابعاد مناسب، همچنین سطح صدای تولیدی پایین وسیله ای مناسب و قابل استفاده در محیط های صنعتی، مراکز تجاری، اداری، خانگی و… است. از جمله برحی از این محیط ها عبارتند از:

  • هتل ها و مسافرخانه ها
  • سالن های آمفی تاتر و سینما
  • محیط خانگی
  • اتاق انتظار بیمارستان ها و کلینیک ها
  • آرایشگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید