همه چیز درباره خوشبو کننده هوای مراکز تجاری

نوشته شده توسط مدیر سایت در ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

خوشبو کننده هوای مراکز تجاری از جمله مهمترین ابزاری است که برای ایجاد احساس بهتر در مشتری در مراکز خرید و تجاری به کار برده می شود و طی سال های اخیر به کارگیری آن در روند افزایش مشتری و کسب و کار و از همه مهم تر فروش بسیار مؤثر و کاربردی بوده است و به دلیل این که خوشبوکننده هوا و رایحه در زمینه جذب خریدار در دنیای امروز مورد توجه قرار گرفته و موضوع جذابی قلمداد می شود بنا داریم که در این مقاله به بررسی تخصصی رابطه بین دستگاه خوشبوکننده هوا و هوای مرکز تجاری بپردازیم.

خوشبو کننده هوای مراکز تجاری

تأثیر خوشبو کننده هوای مراکز تجاری

در میان پنج حسی که در درون انسان ها وجود دارد، حس بویایی قوی ترین آن ها به شمار می رود، حال با توجه به فضای رقابتی در زمینه جذب مشتری و از آن مهم تر اهمیت ماندگاری مشتریان برای صاحبان مشاغل و اهمیت انکار ناپذیر آن، علم روانشناسی درصدد کمک به علم بازاریابی افتاده است و فروشندگان را به این شناخت رسانده که به چه میزان رایحه خوش می تواند افراد را به درون فروشگاه ها وارد کند و علاوه بر آن با استشمام بوی خوش و  نقش بندی خاطره ای شیرین در ذهن مشتری او را در محیط فروشگاهی ماندگار کنند، به طوری که وقتی حتی فضا را ترک کرد بخواهد دگر بار برای دریافت آن حس خوشایند  به محیط مراجعه کند که به طبع  مراجعت های مکرر مشتری، احتمال دیدن تصادفی کالا و خرید را شکل خواهد داد، در دنیای پرمشغله امروزی افراد سعی می کنند از فروشگاه هایی خرید خود را انجام دهند که علاوه بر این که کالای مورد نظر خود را می توانند به راحتی  از آن جا تأمین کنند در آن فضا احساس لذت و حال خوش نیز داشته باشند و دریافت این حس ناب جز با رایجه مطبوع و دلپذیر در فضای پر آب و رنگ مرکز خرید میسر خواهد شد.

خوشبو کننده هوای مراکز تجاری

استفاده از دستگاه خوشبوکننده هوای مراکز خرید

خوشبو کننده هوای مراکز تجاری به رشد مشاغل و بهبود عملکرد فروشندگان در کسب و کار بسیار یاری دهنده است و مشتریان را به سمت محصول و خرید آن هدایت می کند و باعث بهبود رفتار افراد و احساس آن ها برای ماندگاری هر چه بیشتر در محیط می گردد، حال نکته ای که در این میان باید به آن توجه ویژه ای داشت استفاده اسانس مرتبط با هر کسب و کار است که از مسائل بسیار مهم در بازاریابی محسوب می شود، به طور مثال به کارگیری بوی نان در فروشگاه نان فروشی، بوی وانیل در شیرینی پزی، بوی گل های گوناگون در گل فروشی، رایحه قهوه و شکلات در کافی شاپ ها، … می توان اشاره داشت.

خوشبو کننده هوای مراکز تجاری

مزایای دستگاه پخش رایحه در مراکز خرید

خوشبو کننده هوای مراکز تجاری دستگاهی است که با توجه به مساحت محیط و شرایط آن در مدل های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد،  عملیات خوشبو سازی محیط را به انجام می رساند، دستگاه خوشبوکننده مراکز تجاری دارای جدیدترین تکنولوژی حال حاضر دنیا به نام اتمیزیشن است که این فن آوری نوظهور اسانس های خوشبوکننده را به اتم های بسیار کوچک تبدیل می کند و  این عمل در افزایش برد پخش بو بسیارمؤثر است و علاوه بر پوشش دهی کل محیط از بروز مشکلات رایج ابزارآلات خوشبوکننده که از جمله آن ها بیماری های ریوی و تنفسی برای افراد مسن و کودکان و بیماران جلوگیری می کند، خوشبوکننده مراکز تجاری وسیله زمینی و بزرگی است که قابلیت برنامه پذیری دارد و با امکاناتی مانند زماندهی دستگاه روند صرفه جویی از اسانس را مقرون به صرفه و بهینه سازی می کند، از مزیت های دیگر این دستگاه پوشش دهی محیط، قابلیت برنامه پذیری ساعت و روز و هفته، دارا بودن به پنل دیجیتال، فن پخش اسانس، کنترل از راه دور از ویژگی های این دستگاه گاربردی به شمار می رود.

نام (الزامی):
ایمیل:
ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد
وب سایت:
نظر شما: