راهنمای خرید بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک

راهنمای خرید بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی های آب و خاک، دستگاه های دو کاره ای هستند که دارای مکش قوی با محفظه ای جا دار می باشند و توانایی پاک سازی ضایعات خشک و مرطوب را دارند. به دلیل مزایای زیاد این جارو برقی ها، استفاده از آن ها بسیار وسیع بوده و پایان ناپذیر است. مطمئنا جارو برقی صنعتی نسبت به انواع خانگی آن کارا تر است و خصوصا در نواحی صنعتی و تجاری که روزانه ضایعات زیادی باید جمع آوری شود بهترین وسیله بوده و جایگزین دیگری ندارد. جاروبرقی های آب و خاک فرایند نظافت را تا ده برابر افزایش می دهند و عمل نظافت را به منظور حفظ محیطی پاک و امن برای کارمندان و مشتریان به خوبی انجام می دهند. اما برای انتخاب بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک باید به چه مواردی دقت داشته باشیم؟ و نکاتی را برای انتخاب بهینه در نظر بگیریم؟ مزیت و برتری استفاده از بهترین جاروبرقی آب و خاک چیست؟

 

چه عواملی در انتخاب بهترین جاروبرقی آب و خاک تأثیر دارد

نظافت هر محیط و آلودگی ای با محیط دیگر تفاوت دارد. پیش از انتخاب جاروبرقی صنعتی از خود بپرسید: چه مقدار فضایی را باید نظافت کنید؟ با چه نوع آلودگی هایی مواجه هستید؟ آیا فقط آلودگی های جامد را جمع آوری میکنید یا به مکش آلاینده های مایع هم نیاز دارید؟ چه حجم از آلودگی را باید جمع آوری نمایید؟ در چه محیط صنعتی یا تجاری نیاز به نظافت دارید؟ اینها سوالاتی هستند که پاسخگویی به آنها پیش از انتخاب بهترین جاروبرقی آب و خاک صنعتی می توانند شما را در مسیر خرید دستگاه جارو برقی آب و خاک مناسب راهنمایی کنند.

پس از آنکه موارد فوق را در نظر گرفتید، برای خرید دستگاه جاروبرقی صنعتی مناسب، موارد و عوامل زیر را در نظر بگیرید:

 

نوع و میزان قدرت

برخی از صنایع از جاروبرقی آب و خاک با موتور الکتریکی استفاده می کنند، برخی دیگر ممکن است جاروبرقی صنعتی که از طریق هوای فشرده و موتور توربینی کار میکند، به نظافت محیط مجموعه بپردازند. هر دو دستگاه چه با موتور الکتریکی و چه به طریق موتور توربینی و هوای فشرده برای مکش مایعات بی خطر و مناسب هستند. توجه به میزان و حجم آلودگی مورد نیاز برای مکش، می تواند نکته قابل توجهی برای انتخاب بهترین جاروبرقی آب و خاک با نوع قدرت مطلوب برای مکش آلودگی باشد.

توجه به قدرت مکش بالای دسدر خرید جاروبرقی آب و خاک صنعتی

قدرت مکش و راندمان

همانطور که اشاره کردیم، هنگام انتخاب یک سیستم جاروبرقی مکش آب و خاک، در نظر گرفتن مقدار موادی که باید در هر تغییر یا بازه زمانی مشخصی جمع آوری شود نیز مهم است. اگر زمان کاری محدود باشد، احتمالا به قدرت بالاتری برای مکش کامل آلودگی ها نیاز خواهید داشت و در عین حال باید کارایی مطلوبی کسب کنید. در چنین مواردی، به عنوان مثال، یک محصول جدید کمپانی دلفین Mistral 802 WD که قدرت جمع آوری ۷۰ لیتر مایع را در کمتر از ۵۰ ثانیه دارد، به کاربر کمک می کند تا در اواسط شیفت بتواند به سرعت به وظایف خود با کیفیت مطلوب رسیدگی نماید.

 

ایمنی

صرف نظر از الزامات اصلی تمیز کردن و نگهداری، کسب و کار ها باید از آن طبعیت کنند، ایمنی محیط کار و تجهیزات همیشه حرف اول را می زند. زمانی که از جمع آوری مواد مضر مانند گرد و غبار قابل احتراق یا مایعات با حجم بالا صحبت میکنیم، انتخاب بهترین جاروبرقی آب و خاک صنعتی که تحت دستورالعمل های ایمنی NFPA قرار می گیرند و دارای گواهی NRTL هستند، همیشه ایمن ترین راه حل نظافتی برای کارمندان حوزه نظافت در مجموعه های صنعتی هستند و تضمین می کنند که با حفظ ایمنی و سلامت کاربر به نظافت و جمع آوری آلاینده های خطرناک از محیط نمایند.

 

قابلیت کاربردی چند منظوره

برای نظافت مجموعه های تولیدی که منجر به ایجاد مواد آلوده در هر اندازه و حالت (مایع، خشک یا هر دو) یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک چند منظوره لازم است که پتانسیل جمع آوری طیف گسترده ای از آلاینده ها را دارد. به عنوان مثال DM3 یکی از بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک صنعتی دارای سه موتور تک فاز بوده و برای جمع آوری حجم بالای آلودگی و نظافت مخلوطی از ضایعات مایع و جامد عالی است.

خرید بهترین جاروبرقی آب و خاک صنعتی

سیستم فیلتراسیون کارآمد

استفاده از جاروبرقی صنعتی WD با بکارگیری فیلتراسیون مرطوب یا خشک کارآمد، یک فیلتر اولیه خشک (کیسه نایلونی، پلی استر، کلاس L) و یک فیلتر اولیه مرطوب (کیسه پلی پروپیلن، ۳۰۰ میکرومتر) ارائه می شود. در برخی مدل فیلتر ها که ضد الکتریسیته ساکن هستند، سطح ایمنی و کارایی بالایی تضمین شده است تا کاربرد آن در مجموعه هایی با نیاز جمع آوری آلاینده های اشتعال پذیر با ایمنی بالاتری صورت پذیرد.

 

سایر قابلیت ها و ویژگی های اضافی

ارائه برخی قابلیت های جانبی و ویژگی های اضافی در بهترین جاروبرقی آب و خاک صنعتی تا حد زیادی در سهولت کاربری این تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی تاثیر گذار خواهند بود. آیا شیلنگ ها به راحتی نصب و جداسازی می شود؟ آیا طول کابل برق دستگاه برای منطقه کاری شما کافی است؟ یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک خوب نظافت و جمع آوری آلاینده ها را آسان می کند. در بسیاری موارد مانورپذیری و جابجایی آسان دستگاه و همچنین سهولت جداسازی مخزن آلودگی و تخلیه آن نیز از قابلیت های کاربردی دستگاه به حساب می آید.

 

برند با کیفیت

به دلیل حساسیت و اهمیت کارآیی جاروبرقی صنعتی مطمئن شوید که کیفیت دستگاه با نیاز نظافتی محیط صنعتی یا تجاری شما مطابقت داشته باشد. بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک صنعتی ساخته شده توسط سازندگان و برند های با کیفیت ماندگاری بیشتری دارند، بادوام هستند و کارکرد ایمنی بهینه ای را در اختیار شما می گذارند. همچنین استفاده از دستگاه های نظافتی با برند های متفرقه، در صورت خرابی و بروز مشکل، با پشتیبانی ضعیف و خدمات ناکارآمد میتواند به هدر رفت سرمایه شما منجر گردد.

قدرت بالای مکش جاروبرقی آب و خاک صنعتی

برخی مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی

نظافت نواحی صنعتی و تجاری مانند ساختمان های اداری، مراکز خرید، کارخانه ها و انبارها معمولا کار فشرده و بسیار زمان بری است. با استفاده از جارو برقی صنعتی که مکش بالایی دارد، می توان تمامی مواد زائد را به خوبی جمع کرد، که چنین کیفیتی باعث جلوگیری از تکرار عمل نظافت می شود. همچنین بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک با داشتن مخزنی با گنجایش بالا باعث می شود که عمل نظافت بدون وقفه انجام پذیرد و در حین کار زمانی صرف تخلیه مخزن نشود. این دو ویژگی مهم باعث شده است که این دستگاه ها به حداکثر بهره وری خود برسند و به نوبه خود مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی کنند.

مکنده های صنعتی دارای ویژگی های خاصی هستند، که باعث شده است در زمینه خود بسیار خاص و مورد توجه باشند. دستگاه دارای چرخ هایی برای جابجایی و تحرک و دسته ای نیز برای کنترل و مانور بهتر می باشد. در برخی از جاروبرقی ها دمنده ای وجود دارد تا از آن برای پاک کردن فضاهای باریک و غیرقابل دسترس استفاده شود، برخی از آن ها نیز دارای تی می باشند تا بتوانند مایعات را به خوبی از سطح زمین جمع آوری نمایند.

محیط تمام تاسیساتی که کارمندان و مشتریان در رفت و آمد هستند، باید تا حد امکان پاک و امن باشد. بهترین جاروبرقی آب و خاک، ذرات غبار و آلاینده هایی را که باعث بیماری می شوند از بین برده و کیفیت هوا را بهتر می کنند. از جمله مزایای مکش مایعات که در این دستگاه ها وجود دارد، از بین بردن لغزندگی برای جلوگیری از خطرات لغزش و سقوط می باشد.

 

جاروبرقی آب و خاک صنعتی ابراهیم

شرکت ابراهیم با سابقه ۳۰ ساله در راستای ارائه خدمات و تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی همچون انواع جاروبرقی های آب و خاک صنعتی می باشد. ارائه تجهیزات و سیستم نظافت مکانیزه نوآورانه و راهکار های نظافت صنعتی نوین برای طیف وسیعی از صنایع تولیدی، صنعتی و مجتمع های تجاری و اداری با بیش از ۲۰۰ مدل دستگاه مکانیزه نظافت موجود و کاتالوگ لوازم جانبی جاروبرقی با کیفیت، تنوع محصولات و انتخاب را برای رفع نیازهای نظافتی شرکت و مجموعه شما در اختیار قرار می دهد.

شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و راهنمای خرید بهترین مدل جاروبرقی آب و خاک با شماره تلفن ۸۷۱۸۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

فهرست محصولات:

مکنده صنعتی: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید