کسب گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده توسط شرکت ابراهیم برای دومین سال متوالی

کسب گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کننده توسط شرکت ابراهیم برای دومین سال متوالی

یکی از مهم ترین گام ها در مسیر عدالت اجتماعی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد. به منظور نهادینه کردن رعایت حقوق مصرف کنندگان، از سال ۱۳۸۰، روز نهم اسفند ماه بعنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت گردیده است و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با معرفی بنگاه های اقتصادی رعایت کننده حقوق مصرف کنندگان به عموم مردم در این روز تلاش می نماید تا ضمن ارج نهادن به تلاش واحدهای اقتصادی برگزیده ، انگیزه لازم را برای توجه هر چه بیشتر تولیدکنندگان به حقوق مصرف کننده ایجاد نماید.
شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان روز نهم اسفندماه ۱۳۹۵ با حضور معاول اول رئیس جمهوری در محل مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بعنوان یکی از فعالین پیشرو در زمینه عرضه تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی، موفق به اخذ دومین گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده خود گردید.
دریافت دومین گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده توسط شرکت ابراهیم برای دومین سال پیاپی نشان دهنده تلاش مستمر و عزم راسخ این مجموعه در جهت تأمین رضایت خاطر مشتریان خود می باشد.
تلاش مجموعه ابراهیم همواره بر آن بوده است که با ارائه باکیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات نظافتی همچون اسکرابر ، سوییپر ، واترجت و جاروبرقی صنعتی به مشتریان خود، ایشان را در انجام عملیات نظافتی به شیوه ای پربازده، بهداشتی و ایمن یاری رساند.
شرکت ابراهیم از لحظه ورود مشتری به مجموعه برای انتخاب محصول، خود را در قبال وی مسئول دانسته و تلاش می نماید تا دستگاهی در تناسب کامل با نیاز مشتری به وی معرفی نماید. این شرکت در تمامی مراحل خرید محصول، تا حد امکان با مشتریان خود همراهی نموده و با اختصاص نیرو و سرمایه قابل توجه به واحد خدمات پس از فروش، سعی کرده است ارتباط خود را با مشتریان حفظ نموده و نیازهای آنها در زمینه قطعات مصرفی، تجهیزات جانبی و سرویس و تعمیر دستگاه ها را در حداقل زمان و با کمترین هزینه برطرف نماید.
بدون شک کارنامه درخشان شرکت ابراهیم در همکاری مستمر با شناخته شده ترین فعالین حوزه صنعت و تجارت، نشان دهنده میزان اعتماد مشتریان به این مجموعه می باشد.

 

EBRAHIMCO2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید