حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت نفت ایران خوزستان

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت نفت ایران خوزستان

صنعت نفت ایران یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین صنایع کشور به شمار می آید، که همه ساله بخش عظیمی از درآمد دولتی را به خود اختصاص می دهد. این صنعت همچنین، نقش مهمی در تعیین میزان قدرت ملی و جایگاه هر کشور در سطح بین المللی ایفا می کند.
از این رو برگزاری نمایشگاه های گوناگون در این زمینه می تواند به فرصتی ارزشمند برای شرکت ها و صاحبان کسب و کار های کوچک و بزرگ تبدیل شود تا با حضور در آن، علاوه بر عرضه محصولات و خدمات خود در این زمینه، با کارشناسان و صاحب نظران خبره در این صنعت به تعامل بپردازند و علاوه بر به روز کردن خود به تقویت نقاط مثبت پرداخته و در جهت رفع حداکثری نقاط ضعف خود گام بردارند.

در همین راستا یازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت ایران خوزستان، از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ آذرماه در اهواز محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی خوزستان برگزار می گردد، شرکت ابراهیم دارنده نمایندگی از معتبرترین شرکت های تولید کننده دستگاه های نظافتی جهان مانند آلمان و ایتالیا، همچون همیشه با طیف وسیعی از با کیفیت ترین دستگاه های نظافت و شست و شوی صنعتی میزبان حضور شما هموطنان عزیز خواهد بود.

حضور شرکت ابراهیم به عنوان ارائه هنده ی تجهیزات نظافتی به صنایع نفتی کشور

شرکت ابراهیم با بیش از ۲۸ سال سابقه در زمینه ی ارائه تجهیزات نظافتی با داشتن تجربه کافی در این زمینه در همه ی نمایشگاه های مرتبط با زمینه فعالیت خود حضور یافته تا ضمن عرضه و معرفی دستگاه های خود به برقراری ارتباط مؤثر با شرکت های فعال در این زمینه بپردازد و در رفع نیازهای نظافتی آنها همچون گذشته کمال سعی خود را بنماید. نمایشگاه صنعت نفت نیز بدون شک یکی از این نمایشگاه ها می باشد.

اشاره به برخی از محصولات نظافتی قابل ارائه در نمایشگاه صنعت نفت

تنوع دستگاه های نظافتی در شرکت ابراهیم به گونه است که می تواند تقریبا تمامی نیازهای نظافتی شرکت های فعال در زمینه ی نفت را پاسخگو باشد. تجهیزات نفتی عموما به علت چرب بودن دائم، نیاز به مراقبت و شست و شوی مستمر دارند، زیرا در غیر این صورت کیفیت تولیدات به شدت کاهش می یابد و حتی می تواند به آسیب رسیدن به دستگاه بینجامد. اما بهره گیری از یک دستگاه نظافتی مناسب می تواند در رسیدن به این مهم مفید باشد. برخی از این دستگاه ها عبارت اند از:
• جاروبرقی و مکنده صنعتی به جهت جمع آوری انواع آلودگی های صنعتی
• دستگاه های غبارگیر صنعتی به منظور جمع آوری گرد و غبار و ذرات از نقطه تولید
• دستگاه اسکرابر و دستگاه سوییپر جهت شست و شو و نظافت سطوح کف انبارها، کارخانه ها و محوطه های با وسعت بالا
• دستگاه بخارشوی صنعتی که به راحتی به کمک آنها می توان به شست و شوی قطعات و تجهیزات صنعتی پرداخت.
• دستگاه واترجت صنعتی به ویژه واترجت آب گرم که می توان از آن به منظور شست و شوی سطوح و تجهیزات و قطعات چرب و گریسی پرداخت.
از جمله دیگر محصولات شرکت ابراهیم در این زمینه می توان به انواع مواد شوینده صنعتی و پولیشرها اشاره کرد.
شرکت ابراهیم حامی همیشه ی صنعت، با حضور در نمایشگاه صنعت نفت ایران خوزستان آماده است تا پاسخگو و مشاور و راهنمای شرکت ها در زمینه ارائه دستگاه های نظافتی باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید