کمپانی کلومبوس از رونمایی دو کف شوی صنعتی جدید خود خبر داد

کمپانی کلومبوس از رونمایی دو کف شوی صنعتی جدید خود خبر داد

کمپانی کلمبوس طراح و سازنده سرشناس دستگاه های نظافت تخصصی در راستای دستیابی به حداکثر رضایتمندی مشتریان از رونمایی محصولات جدید دستگاه های کف شوی صنعتی خود خبر داده است. این شرکت که فعالیت خود را از سال ۱۹۲۶ و با ارائه یک دستگاه پولیشر مجهز به سیستم مکش آغاز نمود، اکنون در گروه معتبرترین فعالیت کنندگان در زمینه دستگاه های نظافت صنعتی قرار دارد.

این کمپانی همواره کیفیت و کارایی بالا، به کارگیری مقاوم ترین مواد در ساخت دستگاه ها، ارائه خدمات پس از فروش و به روز نمودن محصولات براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا را در دستور کار دارد، از این رو در آخرین اقدام خود در این راستا از رونمایی دستگاه های جدید اسکرابر در مدل های RA 85 BM 90 و  ARA 100 BM 200 خبر داده است. این رونمایی قرار است در یکی از معتبرترین نمایشگاه های محصولات صنعتی که در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ مارس در شهر استورتگارت آلمان برگزار می شود انجام پذیرد.

کف شوی صنعتی دستی RA 85 BM 90

این دستگاه اسکرابر به منظور  دستیابی به بالاترین کارایی و بیشترین بازدهی در مدل اولیه خود مجهز به مخزن ۹۰ لیتری می باشد و به منظور در انجام عملیات نظافت در محیط های صنعتی با وسعت متوسط و بزرگ طراحی شده است. علی رغم حجم بالای مخازن ابعاد فشرده دستگاه، آن را به محصولی کاملا ایده آل و با مانورپذیری و قابلیت کنترل بالا تبدیل نموده است، به گونه ای که دستگاه تنها به ۱.۶ متر فضا برای چرخش کامل احتیاج دارد. دو موتور برس قدرتمند هر یک با توان ۸۰۰ وات و برس با قابلیت تنظیم فشار برای فشاری بالاتر از ۷۳ کیلوگرم، این دستگاه را برای شست و شوی کف های به شدت خاک آلود  مناسب می سازد. سطح صدای تولیدی در حدود ۶۰۹ دسیبل کارکرد کم صدایی را برای دستگاه فراهم می سازد. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به قابلیت عبور از در ها و گیت ها با توجه به ابعاد فشرده( پهنا و طول به ترتیب ۹۸۰ و ۱۳۸ میلی متر )، قابلیت بیش از ۵ ساعت کار مداوم با توجه به تجهیز دستگاه به باتری های ژل قدرتمند، تجهیز به سیستم مکش قدرتمند و نازل های ویژه ساخت کلومبوس اشاره نمود.

کف شوی صنعتی سرنشین دار ARA 100 BM 200

کمپانی کلومبوس دستگاه اسکرابر ARA 100 BM 200 را به عنوان یکی از قدرتمندترین دستگاه ها به منظور انجام عملیات سنگین در محیط های سخت و آلوده صنعتی معرفی نموده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان  به یک مخزن آب تمیز ۱۰۰ لیتری، فشار قابل تنظیم برس تا فشار بیشتر از ۱۰۰ کیلوگرم، چرخ های پرقدرت برای حرکت بر روی سطوح با شیب بیش از ۲۰ درصد، اسپری پاشش آب و مواد شیمیایی، باتری قدرتمند با امکان بیش از ۷ ساعت کار مداوم، سیستم پر کننده سریع، نگهدارنده برس و صفحه کنترلی آن اشاره نمود. این ویژگی ها به منظور تضمین حداکثر بهره وری و عملکرد ساده در دستگاه طراحی شده است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید