دریافت جایزه برای معرفی سیستم نظافتی نوین شرکت فیلموپ

دریافت جایزه برای معرفی سیستم نظافتی نوین شرکت فیلموپ

در ماه های گذشته شرکت فیلموپ از بزرگ ترین تولید کنندگان ترولی و تجهیزات نظافتی دستی پیشرفته، یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین محصولات خود را با عنوان سیستم نظافتی ارگوسوئینگ (ErgoSwing) معرفی و به بازارهای جهانی ارائه نمود. این سیستم نظافتی در حقیقت نوعی تی می باشد که از یک دسته تلسکوپی، جای دست چرخشی برای نگه داشتن دسته و یک پد هولدر تشکیل شده است. پد هولدر یا نگه دارنده پد آن مفصلی با طراحی S شکل برای حرکت آسان تر دارد. چنین طراحی منحصر به فردی فشار کمتر و بهره وری بیشتر را همراه با عملکرد بهتر در نظافت تضمین می نماید.

طراحی ارگونومیک ثابت شده

سیستم نظافتی جدید شرکت فیلموپ
سیستم نظافتی ارگوسوئینگ
سیستم نظافتی جدید شرکت فیلموپ
سیستم نظافتی متداول

هنگام نظافت با ابزارهای متداول، به ویژه برای نیروهای خدماتی که روزانه و به طور مکرر باید عملیات تی کشی را انجام دهند، فشار زیادی به مچ دست وارد می شود که در طولانی مدت مشکلات و آسیب های مفصلی، استخوانی و ماهیچه ای به وجود می آورد. تجزیه و تحلیل های انجام شده بر روی سیستم نظافتی ارگوسوئینگ نشان می دهد، هنگام کار با این تی در مقایسه با تی های متداول، حرکات و خم شدن های مچ دست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. ارگوسوئینگ حرکات مچ دست را محدود کرده و اجازه نمی دهد زاویه خمش مچ دست به آستانه تحمل یعنی ۴۵ درجه برسد و فاصله زیادی با این درجه می سازد؛‌ در نتیجه این از بروز بیماری های مرتبط با کار فیزیکی جلوگیری خواهد شد. این در حالی است که در تی های استاندارد مچ دست با خمش های زیادی رو به رو می شود.

تبلیغات سیستم نظافتی ارگوسوئینگ

شرکت فیلموپ به دنبال یک تصمیم اقدام به تبلیغات گسترده به صورت تصویری نمود تا از این طریق ارگوسوئینگ و نقاط قوت آن را معرفی کند و هدف اصلی این تبلیغ انتقال ساده اطلاعات به مخاطب بود. در این تبلیغات عنوان می دارد که این تجهیز نظافتی عملکرد بالا، خستگی کمتر، بهره وری بیشتر و ایمنی حداکثری را به کاربران خود هدیه می دهد. تصاویر منتشر شده بینندگان ر به سمت درک هر چه بیشتر و بهتر از محصول و شناساندن ویژگی های اصلی و برجسته آن هدایت نمود. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دستگیره، حرکت S‌ شکل تی و حرکات مفصل ارگونومیک امکان نظافت همه بخش های یک سطح حتی نقاط دور از دسترس را به راحتی فراهم می آورد. بخش چرخشی دسته از قابلیت قفل شده برخوردار بوده و این امکان را به کاربر می دهد با اطمینان و ایمنی تی را کنار بگذارد. در نهایت، تبلیغات منتشر شده اثرات سیستم ارگوسوئینگ را در جلوگیری از بروز اختلالات اسکلتی عضلانی بیان می کند که متاسفانه تعداد زیادی از نیروهای انسانی با این مشکلات مواجه هستند.

دریافت جایزه

سیستم نظافتی ارگوسوئینگ
سیستم نظافتی ارگوسوئینگ
سیستم نظافتی ارگوسوئینگ
سیستم نظافتی ارگوسوئینگ

تبلیغات اختصاص یافته به سیستم ارگوسوئینگ توانست تست Advertising Copy Test 2019 را با موفقیت پشت سر گذاشته و جایزه را از آن خود کند. این تست تجزیه و تحلیل کیفیت از سوی مجله Reiningungs Market‌ صورت می گیرد و هر سال جایزه ای را به برنده بهترین تبلیغات اهدا می کند. نظر سنجی مستلزم مشارکت مستقیم خوانندگان مجله بود که تمامی تبلیغات منتشر شده در ماه ژوئن ۲۰۱۹ را مورد ارزیابی قرار دادند. معیارهای خاصی درباره این ارزیابی ها وجود داشت، از جمله توانایی جذب مخاطب و جلب توجه، جذابیت، محتوای اطلاعات و درجه فعال سازی. آزمون انجام شده نشان داد که چگونه خوانندگان با درک، رضایت و اثربخشی از مخاطب هدف خود تبلیغات را دریافت می کنند. داده های جمع آوری شده امکان شناسایی تبلیغات با بهترین مهارت های ارتباطی را فراهم آورد.

مدیر بازاریابی شرکت فیلموپ، Francesca Zorzo اظهار دارد : ما به دریافت این جایزه افتخار می کنیم، این یک موفقیت بزرگ و رضایت مندی عظیم برای ما است که خوانندگان مجله از کار انجام شده استقبال کردند و کیفیت محصول شناسانده شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید