بهترین مواد شوینده صنعتی و کاربرد آن ها

بهترین مواد شوینده صنعتی و کاربرد آن ها

آشنایی با بهترین مواد شوینده صنعتی

بهترین مواد شوینده صنعتی به انواع شوینده‌های صنعتی گفته می‌شود که بهترین قابلیت را برای پاک‌کنندگی و حذف آلودگی از سطوح ارائه می‌کنند. مواد شوینده صنعتی به طور کلی به شوینده‌هایی اطلاق می‌شود که از آن‌ها برای پاک کردن آلودگی‌ها در رده‌های مختلف صنعتی و صنایع مختلف استفاده می‌کنند. رشد و گسترش صنایع و و تنوع آلودگی‌ها باعث نیاز روز افزون به شوینده‌هایی با ویژگی‌های متنوع شده است. برخی از این شوینده‌ها خاصیت قلیایی و چربی‌زدا دارند. در مقابل برخی دیگر از این شوینده‌ها خاصیت اسیدی و یا خنثی دارند. هر کدام از این شوینده‌ها با توجه به PH و خاصیت اسیدیته‌ای که دارند، کاربرد ویژه‌ای دارند و برای پاک نمودن سطوح از یک دسته آلودگی در نظافت صنعتی به کار برده می‌شوند.

شرکت ابراهیم به عنوان یکی از تولید‌کننده‌های اصلی مواد شوینده و دستگاه‌های نظافتی همواره در تلاش است تا بهترین و تخصصی‌ترین شوینده‌های مورد نیاز صنایع مختلف را تولید و عرضه کند.

تفاوت مواد شوینده صنعتی با سایر شوینده‌ها

جدا نمودن هر نوع آلودگی از یک سطح نیازمند صرف انرژی مکانیکی می‌باشد که با عملیات سایش تامین می‌گردد. موادی که به تنهایی یا در ترکیب با مواد دیگر بتواند در کنار این انرژی مکانیکی با انرژی فیزیکوشیمیایی، در فرایند نظافت مورد استفاده قرار گیرد، تحت عنوان ماده شوینده شناخته می شود. حال آن‌که زمانی‌که این مواد به صورت اختصاصی برای صنایع مختلف مانند کشاورزی، دامپروری یا کارخانجات مختلف تولید و ساخته می‌شود به آن شوینده صنعتی می‌گویند.

تاثیر مواد شوینده صنعتی در تسهیل نظافت

همانطور که بالاتر اشاره شد، افزودن انواع شوینده های صنعتی به فرایند و سیستم نظافت صنعتی، باعث جایگزین شدن بخشی از انرژی مکانیکی مورد نیاز با انرژی فیزیکوشیمیایی می گردد. در حقیقت افزایش نوع خاصی از انرژی، می تواند کمبود انواع دیگر انرژی را جبران نماید. بعنوان مثال در صورت عدم وجود ماده شوینده چربی زدای قوی صنعتی یا ناکافی بودن آن به مقدار بیشتری نیروی انسانی نیاز است تا آلودگی های چرب بخوبی از سطح جدا گردد. به عبارت دیگر مواد شوینده با تاثیر بر میزان انرژی مورد نیاز برای حذف آلودگی و کاهش آن، موجب تسهیل و تسریع فرایند نظافت می گردند.

آب بعلت کشش سطحی بالای خود، به تنهایی نمیتواند عامل پاک کننده کارآمدی در فرایند های نظافت صنعتی باشد. افزودن انواع مواد شوینده صنعتی به آب در فرایند نظافت، موجب کاهش کشش سطحی آب گردیده و آن را قادر می سازد تا با افزایش توان نفوذ به درون آلودگی در نظافت و برطرف نمودن آنها موثر تر باشد. در نتیجه افزایش تماس بین آب و آلودگی، آلودگی ها راحت تر از سطح جدا می گردد و سهولت نظافت فراهم می آید. اگر از آب بعنوان تنها عامل پاک کننده در عملیات نظافت، استفاده گردد، میزان بالایی انرژی مکانیکی برای دست یابی به نتیجه مطلوب مورد نیاز خواهد بود، که میتواند دشواری، هزینه و زمان بیشتری برای نظافت کامل محیط به همراه داشته باشد.

ویژگی های ماده شوینده صنعتی مناسب

انواع شوینده قوی چربی مناسب صرف نظر از نوع آن، دارای برخی مشخصه های متمایز کننده می باشد. این ویژگی ها از مهم ترین عوامل در انتخاب ماده شوینده مناسب برای فرایند نظافت سطوح و آلودگی های مختلف می باشند. مهم ترین این مشخصات عبارتند از:

  • توانایی بالا در حذف سختی آب
  • کاملا حلال در آب
  • غیر خورنده بودن
  • غیرسمی بودن و سازگاری با محیط زیست
  • مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی
  • قابلیت ترکنندگی و نفوذ کنندگی بالا
  • قابلیت چربی زدایی با چربی زدای قوی صنعتی
  • قابلیت حل کنندگی آلودگی
  • قابلیت آب کشی مناسب
  • قابلیت حذف زنگ و پوسته

طبقه بندی انواع مواد شوینده صنعتی

استفاده از انواع شوینده های صنعتی به منظور نظافت

اولین و مهم‌ترین معیار طبقه‌بندی شوینده‌های صنعتی، کاربرد اختصاصی و ویژگی‌های شوینده است. در این طبقه بندی شوینده‌ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. با شناخت صحیح و مناسب انواع شوینده و آشنایی با ویژگی‌های منحصر به فرد شوینده‌های تولید شده توسط شرکت ابراهیم، می‌توان بهترین و مناسب‌ترین شوینده صنعتی مورد نیاز در صنایع را انتخاب نمود. در این طبقه‌بندی، انواع شوینده‌ها بر اساس کاربردشان به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • جرم‌زدا‌ها و چربی‌زدا‌ها
  • ضد عفونی‌کننده‌ها
  • واکس‌ها و براق‌کننده‌ها

در ادامه به بررسی هر کدام از این شوینده‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد هر کدام می‌پردازیم که عبارتند از:

۱. مواد شوینده صنعتی فعال سطحی یا چربی زداها

موادشوینده چربی زدای قوی صنعتی یا حلال چربی صنعتی از مواد فعال سطحی همانند کمپلکس های مولکولی تشکیل شده اند و در صورت اضافه شدن به آب، باعث کاهش کشش سطحی آب گردیده و تماس بین آلودگی و عامل پاک کننده قوی چربی صنعتی را افزایش می‌دهند. از این نوع شوینده‌های صنعتی در برطرف نمودن گریس و الودگی‌های روغنی به طور گسترده استفاد می‌شود. امکان نفوذ این نوع مواد شوینده صنعتی به درون چربی‌ها و هیدرولیز کردن آن‌ها و تبدیل آن‌ها به ذرات کوچکتر سهولت نظافت انواع آلودگی با آب از محیط را به همراه دارد. قابلیت پاک کنندگی این مواد چندان بالا نمی‌باشد اما دارای اثر ضد میکروب هستند و می‌توانند بعنوان ماده ضدعفونی کننده یا در ترکیب با مواد شوینده ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار گیرند.

۲.مواد شوینده صنعتی ضدعفونی کننده

بر خلاف مواد شوینده حلال چربی صنعتی، مواد شوینده ضدعفونی کننده می توانند به طور همزمان سطوح را نظافت و ضدعفونی نمایند. قوی‌ترین و بهترین مواد شوینده از این دست را می‌توان به عنوان شوینده در برطرف نمودن آلودگی‌های عمیق و در محیط های حساس مورد استفاده قرار داد. ماده ضد عفونی کننده هم به صورت دستی و هم با استفاده از دستگاه های نظافت مکانیزه همچون اسکرابر صنعتی قابل استفاده می‌باشد.

۳. شوینده پایه حلال یا واکس‌ها

این نوع ماده شوینده صنعتی از حلال‌های هیدروکربنی نظیر آب تشکیل شده اند و در حذف آلودگی هاییی نظیر واکس های پایه حلال، روغن و گریس، انواع خمیرها و مایعات واکس حلال از روی سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع مواد شوینده صنعتی پایه حلال برای کاربرد و نظافت روی سطوح چوبی، کامپوزیت چوب، مگنزیت، لینولئوم، بتون و سنگ بسیار مناسب هستند. اما نباید بر روی آسفالت، مواد ترموپلاستیک، پی وی سی (وینیل) یا سطوح لاستیکی مورد استفاده قرار گیرند. انواع حلال چربی صنعتی در این دسته بندی مواد شوینده نیز طبقه بندی می‌شوند.

انواع ماده شوینده صنعتی از نظر PH

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، شوینده‌های صنعتی بر اساس معیار‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از این معیار‌ها شدت اسیدیته یا بازی بودن شوینده است. در واقع می‌توان گفت از شوینده‌های با PH نزدیک به ۷ و دارای خاصیت خنثی برای استفاده روزانه استفاده می‌شود. همچنین در این طبقه‌بندی از شوینده‌هایی با خاصیت بازی یا قلیایی برای پاک کردن چربی و گندزدایی استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی جزئیات مربوط به هر کدام از این شوینده‌ها می‌پردازیم.

۱. مواد شوینده قلیایی با خاصیت بازی

شوینده های قلیایی یکی از حلال‌های قوی چربی و اصلی ترین گروه مواد شوینده صنعتی هستند. این مواد قادرند با چربی و روغن ترکیب شده و تشکیل صابون دهند و پروتئین ها را حل نمایند. PH این دسته از مواد شوینده معمولا در دامنه ۹ تا ۱۲.۵ قرار دارد و این مواد به دلیل قلیائیت بالای خود خورنده هستند و در صورت تماس با پوست انسان سبب آسیب دیدگی می شوند. اما این خاصیت قلیایی بالا برای صابونی کردن چربی ها و خنثی سازی اسیدهای موجود در بسیاری از انواع آلودگی ها مهم می باشد. این نوع شوینده ها غالبا در مواردی که نیاز به شوینده قوی می باشد، همانند حذف وکس ها، رد ساینده ها، آلودگی های عمیق تجمع یافته، آلودگی های خشک شده و گریس و روغن حرارت دیده مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از مواد شوینده چربی‌زدای قوی صنعتی یا حلال چربی صنعتی یا به اصلاح دترجنت صنعتی در این دسته شوینده ها طبقه بندی می شوند.

از دیگر کاربرد‌های شوینده‌های قلیایی می‌توان به فرایند نظافت صنایع غذایی و محیط هایی همچون آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها، سالن های غذاخوری اشاره نمود. در چنین مواردی کاربرد شوینده های قلیایی مقرون به صرفه بوده و با دامنه گسترده ای از تجهیزات نظافتی قابل استفاده می باشند. انواع با کیفیت تر این شوینده ها دارای قابلیت کف کنندگی ملایم می باشند.

۲. مواد شوینده اسیدی با PH پایین

در این مواد شوینده، اسید بعنوان عامل اصلی پاک‌کنندگی مورد استفاده قرار می گیرد که قادر به حل نمودن رسوبات مینرال، مثل کلسیم و منیزیم و همچنین رسوبات ناشی از سختی آب بر روی سطح ماشین آلات و تجهیزات می‌باشد. از شوینده‌های اسیدی همچنین می توان برای حذف زنگ، آلودگی های قلیایی، سیمان، گچ یا بتن استفاده نمود. این شوینده ها برای استفاده در نظافت سطوح سنگ ماسه و گرانیت مناسب می باشند، اما به علت خورندگی کاربرد آن روی برخی سطوح به ویژه آهن گالوانیزه یا آلومینیوم مناسب نمی‌باشد.

انواع مواد شوینده صنعتی اسیدی خود به دو گروه اصلی اسیدهای غیر آلی و اسیدهای آلی تقسیم می شوند که اسیدهای آلی نسبت به اسیدهای غیرآلی ضعیف تر بوده و اثر خوردندگی کمتری بر روی فلزات دارند.

انواع مواد شوینده صنعتی بر اساس نوع بسته بندی

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های انواع مواد شوینده بر مبنای شکل و نحوه استفاده از شوینده است. بر این اساس انواع شوینده به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • کنستانتره یا فشرده‌شده
  • آماده استفاده
  • حلال

حال آن که هر کدام از این مواد شوینده بازی یا خنثی، با توجه به نوع تولید آن دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. و از آن‌ها برای کاربرد‌های متنوعی استفاده می‌شود.

اهمیت انتخاب بهترین ماده شوینده صنعتی موثر

به طور کلی می‌توان گفت بهترین مواد شوینده صنعتی در برخورد با هر نوع آلودگی سطحی یا عمقی متفاوت است. برخی از آلودگی‌ها نیاز به شوینده‌های بسیار قوی دارد. در حالی که برخی دیگر از سطوح نیاز به جلا دهنده و براق‌کننده دارد. برای استفاده صحیح و خرید مناسب ماده شوینده بهتر است ابتدا با هر کدام از این مواد شوینده و کاربردشان آشنا شد. سپس با توجه به ویژگی‌های هر ماده، بهترین و مناسب‌ترین نوع شوینده متناسب با نیاز خود را انتخاب نمود.

آشنایی با کاربرد‌های انواع شوینده‌های صنعتی شرکت ابراهیم

شوینده صنعتی مناسب تجهیزات نظافتی

با توجه به اینکه مهم‌ترین قسمت در انتخاب بهترین مواد شوینده صنعتی ارتباط مستقیم با شناخت دقیق انواع شوینده و کاربرد هر کدام دارد، در ادامه به معرفی کاربرد‌های اصلی هر کدام از انواع شوینده‌های تولید شده در شرکت ابراهیم می‌پردازیم که عبارتند از:

ماده شوینده کنستانتره و چند منظوره قوی

این ماده شوینده که به All Purpose Cleaner معروف است، یکی از قوی‌ترین انواع شوینده‌های صنعتی است که PH آن بین ۸ تا ۹ است و خاصیت قلیایی یا بازی دارد. از شوینده فوق به عنوان یک پاک‌کننده قوی و گندزدا برای شست‌و‌شوی سطوح حساس استفاده می‌شود. این ماده شوینده باید به نسبت ۱ به ۲۰۰ یا ۱ به ۳۰۰ با آب ترکیب شود و در اثر این ترکیب، PH آن تا ۷ کاهش یافته و به حالت خنثی نزدیک می‌شود. این شوینده رایحه‌ای متمایل به مرکبات دارد و از آن می‌توان به صورت دستی و یا با اسکرابر استفاده نمود.

ماده شوینده آماده استفاده و خنثی

نام اصلی این ماده شوینده Eloxa Prima است و یک پاک‌کننده و درخشان‌کننده قوی برای استیل است. PH این شوینده ۷ و متمایل به خنثی است. این شوینده در دسته براق‌کننده‌ها قرار می‌گیرد. همچنین این شوینده آماده مصرف است و نیاز به ترکیب با آب ندارد. این شوینده رایحه اسطوخدوس و یا لوندر دارد و مناسب برای استفاده دستی یا به کمک پولیشر است.

ماده شوینده حلال و چند منظوره قوی

این ماده شوینده با نام دیگر Solvent Cleaner نیز شناخته می‌شود. این شوینده یک حلال قوی و یکی از بهترین مواد شوینده صنعتی است که از آن برای پاک کردن آلودگی‌های سخت صنعتی استفاده می‌شود. این شوینده یک جایگزین مناسب برای فرآورده‌های نفتی است. روش استفاده از این شوینده می‌تواند به صورت دستی یا غوطه‌وری باشد. این شوینده برای پاک کردن آلودگی‌های بسیار زبر و سفت است، مورد استفاده آن بسیار کمتر است و هیچ رایحه‌ای ندارد.

ماده شوینده کنستانتره کم قلیایی یا Fast Cleaner

این ماده شوینده که ار جمله بهترین مواد شوینده صنعتی است کاربرد بسیار ویژه و مهمی در پاک کردن و زدودن آلودگی‌های چرب و روغنی و دوده دارد. این شوینده PH نرمال بین ۸ تا ۹ دارد و در هنگام استفاده PH آن تا ۸ کاهش می‌یابد. در نتیجه خاصیت قلیایی و یا بازی دارد. این شوینده کاربرد ویژه‌ای در سطوح ماشین‌آلات و قطعات صنعتی دارد. همچنین از این شوینده قلیایی می‌توان به شکل دستی، غوطه‌وری و یا اسکرابر استفاده نمود. برای ترکیب در روش سنتی از نسبت ۱ به ۱۰ و برای ترکیب مکانیزه از نسبت ۲ به ۱۰۰ یا ۱ به ۵۰ استفاده می‌شود. این شوینده نیز مانند Solvent Cleaner برای شست‌و شو و نظافت قطعات سنگین کاربرد دارد و هیچ رایحه‌ای ندارد.

ماده شوینده صنعتی کنستانتره کم قلیایی یا Tough Cleaner

این ماده شوینده نیز یکی از بهترین مواد شوینده صنعتی است که از آن برای زدودن آلودگی تثبیت شده و یا رد لاستیک‌ها استفاده می‌شود. این شوینده رایحه‌ مرکبات دارد و PH کنستانتره آن ۸ است. این ماده شوینده با نسبت ۱ به ۱۰ در ترکیبات سنتی و با نسبت ۱ به ۱۰۰ تا ۲۰۰ در ترکیبات مکانیزه با آب مخلوط می‌شود. پس از ترکیب این کنستانتره با آب PH آن تا ۷.۵ الی ۸ کاهش می‌یابد. در نتیجه شوینده در کل خاصیت قلیایی دارد اما جز شوینده‌های کم قلیایی به حساب می‌آید. از این شوینده به صورتی دستی یا به با اسکرابر استفاده می‌شود.

ماده شوینده صنعتی کنستانتره کم قلیایی Textile Cleaner

ماده شوینده کنستانتره کم قلیایی Textile یک ماده پاک‌کننده با نسبت اختلاط ۱ به ۵ سنتی و ۱ به ۲۰ مکانیزه است. این ماده شوینده قبل از ترکیب و به صورت کنستانتره PH بین ۹ تا ۱۰ داشته و بعد از ترکیب با آب در نسبت ذکر شده PH آن تا ۸ کاهش یافته و خاصیت قلیایی آن کم می‌شود. از این شوینده برای شست‌و‌شوی تخصصی منسوجات مانند فرش ماشینی، مبلمان و موکت استفاده می‌شود. این شوینده رایحه مرکبات دارد. روش‌های قابل استفاده این محصول به شکل دستی، کارواش و مکانیزه است.

شوینده صنعتی کنستانتره قلیایی Oil Cleaner

شوینده قلیایی کنسنتانتره Oil Cleaner یکی از مرغوب‌ترین و بهترین مواد شوینده صنعتی است. همان‌طور که از نامش پیداست از این شوینده برای پاک کردن آلودگی‌های چرب و روغن استفاده می‌شود. این کنستانتره در حالت فشرده PH برابر با ۱۲ دارد و در اثر ترکیب با آب PH این شوینده تا ۱۰.۵ نیز کاهش می‌یابد. نسبت اختلاط این شوینده برای مصارف دستی ۱ به ۲۰ و برای مصرف مکانیزه ۱ به ۲۰۰ است. شوینده پاک کننده روغن به صورت دستی یا غوطه ور و یا پولیشر قابل استفاده است. نکته قابل توجه هنگام کار با این شوینده این است که شوینده Oil Cleaner برای آلومینیوم مضر است. توصیه می‌شود برای نظافت بخش‌های آلومینیومی قطعات از انواع دیگر شوینده استفاده شود.

ماده شوینده صنعتی کنستانتره قلیایی Extreme Cleaner

این ماده شوینده صنعتی قلیایی یکی از شوینده‌های اختصاصی تولید شده توسط شرکت ابراهیم است. این شوینده خاصیت قلیایی زیادی داشته و در حالت کنستانتره یا فشرده، PH معادل ۱۴ دارد. پس از ترکیب با آب PH این شوینده به ۱۲ می‌رسد. از شوینده فوق به صورت دستی، پولیشر و غوطه‌وری استفاده می‌شود. این پاک‌کننده قلیایی یک چربی‌زدای قوی است که برای پاک نمودن سطوح چرب به‌طور ویژه و انحصاری کاربرد دارد. نسبت اختلاط این کنستانتره با آب برای حالت سنتی ۱ به ۲۰ و برای حالت مکانیزه ۱ به ۳۰۰ است. این شوینده هم ماند شوینده Oil Cleaner برای آلومینیوم خاصیت خورندگی دارد.

شوینده کنستانتره کم قلیایی صنعتی Full Alloy Cleaner

شوینده قلیایی Full Alloy Cleaner یکی از انواع پر کاربرد شوینده‌های صنعتی است که خاصیت قلیایی کمی دارد. PH این شوینده در حالت کنستانتره و فشرده ۱۰.۵ است و این PH بعد از ترکیب با آب تا ۸ نیز کاهش می‌یابد. این شوینده برای آلومینیوم خاصیت خورندگی و ضرر ندارد. لذا از این شوینده به صورت اختصاصی برای نظافت آلیاژ‌ها و سطوح چرب استفاده می‌شود. از این شوینده به صورت دستی، اسکرابر و غوطه‌وری استفاده می‌شود. نسبت اختلاط این کنستانتره با آب به صورت سنتی ۱ به ۱۰ و برای مصارف مکانیزه ۳ به ۳۰۰ است. مهم‌ترین خاصیت این شوینده چربی زدایی قوی آن است.

ماده شوینده کنستانتره کم قلیایی Fast Scent Cleaner

ماده شوینده Fast Scent Cleaner  یکی از بهترین و پر مصرف‌ترین انواع مواد شوینده صنعتی است. این ماده شوینده خاصیت کم قلیایی دارد. در حالت کنستانتره PH این شوینده بین ۹ تا ۱۰ است و پس از اختلاط با آب این PH تا ۸ نیز کاهش می‌یابد. از این شوینده به صورت دستی و اسکرابر استفاده می‌شود. نسبت ترکیب کنستانتره این شوینده با آب به صورت سنتی ۱ به ۱۰ و در مصارف مکانیزه ۲ به ۱۰۰ خواهد بود. شوینده فوق رایحه مرکبات داشته و در نظافت و شست‌وشوی کف‌پوش و سطوح کاربرد ویژه دارد.

ماده شوینده کنستانتره خنثی General Cleaner

این ماده شوینده یکی از پر‌مصرف ترین مواد شوینده صنعتی تولید شده توسط شرکت ابراهیم است. این شوینده در حالت کنستانتره PH برابر ۸ داشته و بعد از ترکیب با آب PH آن تا ۷.۵ کاهش می‌یابد. در نتیجه این شوینده در حالت کلی در دسته شوینده‌های صنعتی خنثی قرار می‌گیرد.این شوینده رایحه لیمو داشته و از آن برای نظافت تمامی سطوح و دستگاه‌ها استفاده می‌شود. این شوینده به دلیل خنثی بودن آسیبی به آلیاژ‌ها و دستگاه‌ها نمی‌رساند. در واقع می‌توان گفت یمی از بهترین مواد شوینده صنعتی همین کنستانتره خنثی است. شوینده General کنستانتره خنثی به نسبت ۱ به ۲۰ سنتی و ۱ به ۱۰۰ تا ۲۰۰ مکانیزه با آب ترکیب می‌شود. مهم‌ترین خاصیت این شوینده صنعتی در بالا بردن و افزایش کیفیت شست‌و‌شوی سطوح و دستگاه‌ها است.

ماده شوینده فوق کنستانتره قوی Washing Foam Cleaner

این شوینده قوی و فوق کنستانتره یکی از قوی‌ترین شوینده‌های نظافت صنعتی تولید شده توسط شرکت ابراهیم است. این شوینده در حالت کنستانتره PH معادل ۷ داشته و این PH در اثر ترکیب با آب تا ۷.۵ افزایش می‌یابد. از شوینده Washing Foam  در شست‌و‌شو با فوم به صورت گسترده استفاده می‌شود. این شووینده در محیط زیست تجزیه می‌شود و به صورت دستی و مکانیزه کاربرد دارد. نسبت ترکیب سنتی این شوینده ۱ به ۱۰ تا ۲۰ و نسبت ترکیب مکانیزه آن ۱ به ۱۰۰ تا ۲۰۰ است.

مشاوره در خصوص انتخاب بهترین مواد شوینده صنعتی

در پایان می‌توان گفت برای انتخاب بهترین مواد شوینده صنعتی نمی‌توان فرمول کلی تعیین کرد. هر ماده شوینده با توجه به ویژگی‌هایی که دارد برای مصرف خاصی می‌تواند بهترین باشد. در نتیجه مناسب ترین کار این است که ابتدا مورد مصرف و نیاز خود را پیدا کنیم. سپس با توجه به نیاز و کاربرد مورد انتظار، بهترین ماده شوینده مناسب کار خود را انتخاب نماییم. در این راستا برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های شرکت ابراهیم تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

6 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مواد شوینده صنعتی و کاربرد آن ها»

  1. از این مواد شوینده در کدام از دستگاه های صنعتی استفاده می شه؟ برای مثال در اسکرابر دستی من میشه ازش استفاده کرد.

  2. مواد شوینده برای هر دستگاه مثل کفشوی یا کارواش اغلب متفاوت است و باید ماده شوینده سازگار با اسکرابر را در داخل مخزن دستگاه بریزید. ضمن اینکه بیشتر آلودگی های سطحی بدون نیاز به ماده شوینده توسط اسکرابر و برس آن از بین می روند. برای دریافت ماده شوینده متناسب با نیاز و سازگار با اسکرابر خود با شماره ۰۲۱۸۷۱۸۴ تماس بگیرید.

  3. مواد شوینده صنعتی که در فرایند نظافت در سطوح مختلف مورد استفاده قرار میگیرند به پنچ گروه اصلی شوینده های قلیایی، اسیدی، چربی زدا ها، ضدعفونی کننده ها و حلال های پایه تقسیم بندی می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس ۸۷۱۸۴-۰۲۱ بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید