حضور شرکت ابراهیم در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

حضور شرکت ابراهیم در پنجمین دوره نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی

مراکز درمانی و بخش های مرتبط، از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، بخش های داروسازی و آزمایشگاهی، همواره از مهم ترین مراکز در هر کشوری به شمار می آیند، مجهز شدن هرچه بیشتری این محیط ها به بروز ترین تجهیزات و دستگاه های تولید شده در جهان، که به لحاظ رعایت اصول ایمنی و عملکرد، در سطح استاندارهای جهانی باشند، می تواند علاوه بر افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، به پیشرفت و قدرتمند شدن صنایع مرتبط در آن کشور بینجامد. رسیدن به این مهم، نیازمند توجه بسیار خاص و ویژه ای از سوی سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی و حضور شرکت ابراهیم

در همین راستا پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تأسیسات و تجهیزات بیمارستانی از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آذر ماه با حضور فعالان داخلی و خارجی در این زمینه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میگردد. شرکت ابراهیم نیز با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه ی ارائه ی دستگاه ها و خدمات نظافتی مناسب برای بکارگیری در این محیط ها، و موفق به همکاری با مطرح ترین کشورهای اروپایی تولید کننده ی این دستگاه ها، با طیف وسیعی از محصولات خود در این زمینه میزبان هموطنان عزیز خواهد بود.

برخی محصولات قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم در نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی

محیط های بیمارستانی به علت حجم بالای رفت و آمدها و برخورداری از شرایط ویژه، همواره در معرض آلودگی های گوناگون قرار دارند و در صورتی که به شیوه های بهداشتی و مناسب مورد نظافت مستمر قرار نگیرند، می توانند به محلی برای انباشت و انتقال انواع گسترده ای از آلودگی ها و میکروب ها تبدیل شوند. بهرهمندی از دستگاه های نظافتی مکانیزه می تواند در داشتن محیطی کاملا بهداشتی و عاری از هر نوع آلودگی مفید باشد.

برخی از این محصولات عبارت اند از:

– دستگاه اسکرابر بیمارستانی به منظور شست و شوی اتاق های عمل و اورژانس ها و بخش مراقبت های ویژه، که با دارا بودن مخازن ضد باکتریایی از انتقال آلودگی ها جلوگیری می کند.

– پولیشر بیمارستانی به منظور از بین بردن آلودگی های بسیار عمیق و جلادهی به سطوح

– کف شوی صنعتی برای شست وشوی سطوح کف کلینیک ها و مراکز جراحی

– دستگاه واترجت صنعتی به منظور شست و شوی نما و تأسیسات بیمارستانی

– دستگاه اسپری مکش با قابلیت مکش مایعات از روی سطوح در سرویس های بهداشتی

– انواع ترولی ها از جمله ترولی های بیمارستانی تولید شده از مواد آنتی باکتریال، ترولی های نظافتی و خدماتی به منظور سهولت در انجام عملیات شست و شو، حمل  و جمع آوری زباله، لباس و ملحفه

– دستگاه بخارشوی صنعتی با قابلیت شست و شو و ضدعفونی کردن سطوح و تجهیزات بیمارستانی و همین طور درها و پنجره ها در این مراکز

– اسکرابر چند منظوره ی بیمارستانی به منظور نظافت سطوح پلکانی و با امکان دسترسی محدود در محیط های درمانی

– جاروبرقی های صنعتی به منظور مکش مواد پودری در بخش های داروسازی

این دستگاه ها همگی در نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی قابل ارائه و عرضه توسط شرکت ابراهیم خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید