نظافت صنعتی و کاربردی باغ وحش

نظافت صنعتی و کاربردی باغ وحش

یکی از اماکن غیر صنعتی که روزانه دچار آلودگی های عمیق و مقاوم می گردد، باغ وحش می باشد. آلودگی در سطوح باغ وحش شامل آلودگی های تولید شده توسط حیوانات و هم چنین آلودگی در اثر رفت و آمد بالای افراد برای بازدید باغ وحش است. ترکیب این آلودگی های حیوانی و انسانی موجب دشواری هرچه بیشتر فرآیند نظافت می شود. علاوه بر این به دلیل حجم بالای آلودگی تولید شده در روز، نیاز است تا روزانه برای نظافت سطوح باغ وحش اقدام شود. به همین دلیل بهتر است از راهکارهای نظافتی ویژه برای شستشوی سطوح باغ وحش استفاده گردد. بهره مندی از دستگاه های نظافت صنعتی از بهترین راهکارهای نظافتی در مدیریت باغ وحش است. ماشین آلات مکانیزه نظافتی به گونه ای طراحی شده اند که با شرایط محیط های مختلف سازگاری دارند و از همین رو در اماکنی مانند باغ وحش ها قابل به کار گیری هستند.

 

 

چرا برای نظافت باغ وحش از تجهیزات نظافت صنعتی استفاده کنیم؟

نظافت صنعتییکی از مهم ترین موارد در مدیریت باغ وحش، جذب بازدید کننده بیشتر است. به منظور جذاب تر شدن باغ وحش، بهتر است با برنامه هایی موجب بهبود جلوه های بصری شد. نظافت مداوم از جمله مواردی است که موجب تمیزی همیشگی باغ وحش شده و تمایل بازدید کنندگان برای ورود به باغ وحش و تفریح افزایش خواهد یافت. با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی می توان علاوه بر بهبود کیفیت نظافت، موجب کاهش هزینه ها و سریع تر انجام شدن فرآیند نظافت شد. همچنین استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی به دلیل جمع و جور بودن و سرعت و کیفیت بالا موجب بهینه شدن فرآیند نظافت و شستشو در باغ وحش شده و در نتیجه می توان در طول روز و هم زمان با بازدید افراد به نظافت پرداخت. در حقیقت این دستگاه ها مشکلات و دشواری های عملیات نظافت را در باغ وحش از میان بر می دارند.

 

 

 

نظافت قفس های حیوانات

نظافت صنعتیشستشوی سطوح قفس حیوانات با مشکلاتی مواجه است. برخی از این مشکلات عبارت اند از: مقاومت بالای آلودگی ها، وجود حیوانات در قفس و امکان ایجاد مزاحمت و حتی آسیب به حیوانات، به طول انجامیدن فرآیند نظافت و آزردگی بازدید کنندگان و… که هرکدام از این مشکلات می تواند در نهایت موجب عدم رضایت بازدید کننده و کاهش جذابیت باغ وحش گردد. به همین دلیل بهتر است از شیوه های مدرن نظافت صنعتی برای شستشوی داخل قفس حیوانات استفاده شود. در مواردی که نوع آلودگی بسیار مقاوم بوده و صدای بالا در حین نظافت مشکلی برای حیوانات به وجود نیاورد، می توان از واترجت صنعتی آب گرم استفاده نمود. در مواردی که سر و صدا ممکن است موجب آسیب به حیوانات شود، می توان از دستگاه بخارشوی صنعتی استفاده نمود. بخارشوی علاوه بر صدای بسیار کم، موجب ضدعفونی شدن سطوح نیز می شود که در مواردی که بیماری در قفس وجود دارد هم می توان از این دستگاه برای شستشوی سطوح استفاده نمود.

 

 

 

نظافت راه های تردد و فضای سبز در باغ وحش

نظافت صنعتیبهترین دستگاه برای نظافت در مسیر های تردد باغ وحش ها، دستگاه سوییپر صنعتی می باشد. سوییپر شهری با مکانیزم خاص و عملکرد بهینه همه آلودگی های ریز و درشت موجود در مسیر تردد را به داخل مخزن مکش می نماید و پس از آن می توان به سادگی مخزن را تخلیه کامل کرد. به منظور شستشوی کناره های مسیر تردد و فضای سبز موجود نیز می توان از دیگر دستگاه های نظافت صنعتی مانند واترجت دستی با فشار قابل تنظیم استفاده نمود. در مواردی که نیاز است تا آلودگی ها از لابلای سنگ های کف کنده شود می بایست از فشار بالاتر دستگاه و در مواردی که فقط نیاز به شستشوی فضای سبز شامل درخت، سبزه های کناری مسیر تردد و… هست می توان از فشار پایین استفاده نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید