شستشوی سطوح کف با استفاده از واترجت صنعتی

شستشوی سطوح کف با استفاده از واترجت صنعتی

محیط های صنعتی به واسطه نوع فعالیت همواره مستعد انواع آلودگی ها می باشند. انباشت و باقی ماندن آلاینده ها بر روی سطوح موجب سفت و سخت شدن آنها شده و در نتیجه ضمن کاهش جلوه های بصری محیط می توان خسارات پر هزینه و بعضا جبران ناپذیری را بر روی سطوح وارد نماید. از این رو شستشو ی مستمر و پیوسته به منظور حذف آلاینده های انباشته بر روی سطوح امری لازم و ضروری می باشد. با توجه به نوع فعالیت صنایع و ریزش انواع مواد بر روی سطوح،‌ شستشو و حذف انها با استفاده از شیوه های سنتی و دستی دشوار می باشد. یکی از گزینه های مناسب و ایده ال برای شستشو و حذف آلاینده ها از روی سطوح کف در محیط های صنعتی، دستگاه واترجت صنعتی می باشد.

 

نحوه عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیواترجت صنعتی یا دستگاه کارواش سیار دستگاهی مکانیزه و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلاینده های چسبیده بر ریو سطوح را شستشو داده و نظافت می نماید. این دستگاه ها مجهز به پمپ فشار قوی می باشند. آب با فشار معمول وارد این دستگاه ها شده و در نهایت پس از عبور از پمپ دستگاه، فشار آن افزایش یافته و نهایتا به سمت سطوح هدف پاشش می گردد. سرعت پاشش و فشار پاشش دو فاکتور مهم در دستگاه های واترجت صنعتی می باشند. هر چه سرعت پاشش یا دبی اب خروجی از دستگاه واترجت صنعتی بیشتر باشد، سرعت عملیات شستشو و نظافت افزایش یافته و هر چه فشار پاشش بیشتر باشد،‌ توان دستگاه در حذف لایه های عمیق آلودگی بیشتر می شود.

 

استفاده از دستگاه واترجت صنعتی برای شستشو و نظافت سطوح کف

واترجت صنعتیفعالیت صنایع و ریزش انواع مواد به ویژه مواد چرب ور وغنی بر روی سطوح یک یاز عوامل اصلی در آلودگی محیط های صنعتی می باشد. لایه های آلودگی ایجاد شده بر روی سطح زیمن  با گذش زمان سفت و سخت شده و با نفوذ به داخل خلل و فرج کفپوش ها تثبیت می شوند. استفاده از شیوه های دستی برای حذف این لایه های چسبناک و روغنی، کاری دشوار و طاقت فرسا می باشد. این در حالی است که استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی که با استفاده از سامانه های کاملا مکانیزه و تخصصی عملیات شستشو و حذف لایه های عمیق آلودگی را انجام می دهند، راهکار مناسب و ایده الی برای شستشو و نظافت به ویژه در محیط های صنعتی  می باشد. استفاده از نمونه های آب گرم دستگاه واترجت صنعتی  به واسطه استفاده از اب گرم پر فشار به راحتی لایه هیا آلودگی چرب و روغی را از روی سطوح حذف نموده و باعث ارتقا کیفیت نظافت و سرعت عمل شستشو می گردد.

 

استفاده از نازل زمین شوی همراه با دستگاه واتر جت صنعتی

نازل زمین شوی واترجتنازل ها به عنوان یکی از اجرای اصلی دستگاه های کگارواش صنعتی وظیفه هدایت و جهت دهی به آب پر فشار خروجی را بر  عهده دارند. استفاده از نازل های متنوع در عملیات های نظافتی به واسطه جهت دهی با آب پر فشار موجب افزایش سرعت عملیات شستشو و نظافت می گردند. یکی از کاربرد یترین نازل های دستگاه واترجت صنعتی، نازل زمین شوی می باشد. این نازل که با هدف شستشو و حذف لایه های عمیق آلودگی انباشته بر روی سطوح کف طراحی و تولید شده است،‌ موجب شستشوی سریع سطوح شده  و در نتیجه عملیات نظافت را تسریع می نماید. نازل زمین شوی متشکل از دو نازل دوار می باشد که با قرار گیری بر روی یک محور موجب افزایش سطح مقطع  کلی پاشش  شده و در نتیحه سرعت عملیات را افزایش می دهند. استفاده از چنین سیستم های نوینی موجب افزایش سرعت عملیات نظافت شده و در نهایت،‌ سطوحی تمیز و عاری از آلودگی در زمانی کوتاه ایجاد می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید