تاریخچه ۴۰ ساله اسکرابر های دستی کمپانی Tennant

تاریخچه ۴۰ ساله اسکرابر های دستی کمپانی Tennant

کمپانی Tennant   یک برند شناخته شده در بخش نظافت صنعتی می باشد. این شرکت از سالیان قبل تاکنون، دستگاه های اسکرابر صنعتی ، سوییپر و موکت شوی صنعتی سخت کار را برای نظافت محیط های صنعتی و تجاری طراحی و تولید نموده است. محصولات نوآورانه این شرکت، راه حل های مناسب برای نظافت موثر و عمیق سطوح کف داخلی و بیرونی به حساب می آیند. اسکرابر دستی یکی از محصولات شرکت Tennant  می باشد که حدود ۴۰ سال از تولید اولین مدل آن می گذرد. این دستگاه با قرار گرفتن کاربر در پشت آن و به سادگی هدایت می شود.

مدل های مختلف اسکرابر دستی Tennant  از ابتدا تاکنون

کمپانی معتبر و با سابقه Tennant  از سال ۱۹۷۸تاکنون مدل های مختلفی از اسکرابر دستی را عرضه نموده و به تدریج هر مدل را نسبت به مدل قبل ارتقا داده است.

سال ۱۹۷۸

اسکرابر دستیاولین اسکرابر دستی Tennant  در سال ۱۹۷۸ با نام ۴۳۲ تولید و عرضه شد. این دستگاه دارای پهنای نظافت ۸۱ سانتی متر، مخازن آب تمیز و کثیف ۱۰۰ و ۱۱۰ لیتر و تی مکنده دو لبه بود.

سال ۱۹۸۰

در این سال، تکنولوژی Extended Scrubbing به اسکرابر دستی ۴۳۲ افزوده شد. این گزینه جدید، بهره وری فرآیند نظافت را تا ۶۵۰ درصد افزایش داد.

 

 

سال ۱۹۹۴

اسکرابر دستیدر سال ۱۹۹۴، مدل های مختلف Castex/Nobles به خط تولید رسید. مدل Nobles  برای نظافت سطوح سخت طراحی شده بود.

سال ۲۰۰۲

این سال، مد FAST بر روی دستگاه اسکرابر Nobles  و دیگر اسکرابر ها تعبیه شد. در این مد، مصرف آب در حدود ۷۰ درصد کاهش می یابد و حدود ۳۰ درصد به بهره وری نظافت اضافه می شود.

 

 

سال ۲۰۰۸

اسکرابر صنعتیشش سال بعد، بر روی مدل های مختلف اسکرابر دستی، امکان تنظیم مد ec-H20 فراهم شد. در این مد، آب از بستر یک ماژول عبور داده می شود که با جریان الکتریکی باردار و اکسیژنه شده است. مزایای استفاده از این محلول شستشوی جدید، نظافت عمیق تر، صرفه جویی در هزینه ها، بهبود ایمنی و کاهش اثرات محیط زیستی می باشد.

سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ شرکت Tennant از اسکرابر دستی T300 رونمایی کرد. صفحه نمایش لمسی LCD و تکنولوژی نانو کلین ec-H2O از جمله جدید ترین بخش های این اسکرابر نسبت به مدل های قبلی هستند. این تکنولوژی در شستشوی بعضی از سطوح کیفیت بسیار خوبی ارائه می دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید