معرفی اجزای دستگاه اسکرابر دستی و مزایا و کاربرد آن

معرفی اجزای دستگاه اسکرابر دستی و مزایا و کاربرد آن

دستگاه اسکرابر دستی مجهز به برس های قدرتمندی برای تمیزکاری و شست و شوی سطوح می باشد. این زمین شور صنعتی به عنوان ماشین های شستشوی زمین و نظافت مکانیزه صنعتی مطرح می گردد و مجهز و قدرتمند لکه های سرسخت، آلاینده های روغنی، گرد و غبار و … را از محیط برطرف و پاک می کند.

خرید اسکرابر دستی
اسکرابر دستی چیست

اسکرابر دستی چیست

اسکرابر چیست و دستگاه اسکرابر دستی چگونه دستگاهی است؟ برای پاسخ به سوال باید دانست دستگاه اسکرابر ابزاری برای انجام نظافت و نظافت صنعتی و  یک شست و شوی مکانیزه است که کار و هدایت آن به خصوص در مدل دستی به راحتی میسر خواهد بود. اسکرابر دستی دستگاهی مشابه  اسکرابر سرنشین دار تعریف شده و  تنها تفاوت آن با مدل سرنشین دار آن در نحوه هدایت و کنترل دستگاه می باشد و مهمترین خصوصیت دستگاه کف شوی دستی شست و شو و خشک کردن هم زمان سطوح کف است، بنابراین با بهره مندی از این کف شوی دیگر هیچگاه نگران بروز مشکلات برای خشک شدن سطوح زمین نخواهید بود و همواره بالاترین استاندار پاکیزگی برای کاربر خدماتی فراهم می شود.

 اجزای اسکرابر دستی

آب های آلوده با تی مکنده جمع آوری و به مخزن آب کثیف راهی خواهد شد، نیروی حرکتی دستگاه اسکرابر دستی می تواند با روش های مختلف تامین گردد، برای هدایت و حرکت این دستگاه از نیروی کاربر کمک گرفته می شود، در این موقعیت کاربر، دستگاه اسکرابر دستی را در دست گرفته و مانند جاروبرقی هدایت می کند به طوری که گاهی این هدایت کاملا با موتور حرکتی به انجام می رسد، تی مکنده، مخازن تفکیک شده برای آب آلوده و تمیز، موتور مکنده، برس و … از اجزای اصلی در دستگاه اسکرابر دستی به شمار می رود. این نوع از زمین شوی برای شروع فعالیت به یک یا دو برس مجهز هستند که این برس ها با حرکت چرخشی نظافت کاری را در محیط به انجام می رسانند.

زمانی که دستگاه اسکرابر دستی در نوع تک برس باشد، از ابعاد کوچکی برخوردار خواهد بود و در واقع این برس برای محیط های کم عرض و کوچک توصیه می شود. موتور مکش با تی مکنده از اجزای مهم در اسکرابر دستی می باشند.

تی اسکرابر دستی با یک عدد شاسی به همراه دو لاستیک تی مورد استفاده قرار می گیرد که این لاستیک برای جمع آوری و جذب آب های آلوده در هنگام برس زنی دستگاه استفاده می باشد.

انتقال آب های آلوده از اتصال شلنگ به تی مکنده صورت می پذیرد و آب های کثیف با این نوع از اتصال به مخزن آب آلوده وارد می گردد. این مکش با تکیه بر سیستم مکنده به اجرا می رسد. قدرت موتور مکنده دستگاه اسکرابر دستی تعیین کننده میزان قدرت و شدت این مکش است.

در قسمت پشت اسکرابر می توان تی مکنده آن را مشاهده نمود که برای از بین بردن رد چرخ دستگاه مدنظر قرار می گیرد. تی زمین شوی صنعتی به شکل منحنی تعریف شده که این شکل خاص برای برطرف کردن آب های کثیف و آلوده طراحی شده است.

دستگاه اسکرابر دستی دارای دو مخزن برای تفکیک آب تمیز و آلوده است که از انتقال آلودگی و کثیف شدن مجدد به محیط در حین کار با دستگاه جلوگیری می نماید. اسکرابر کوچک با مخزن های کوچک شکل گرفته که امکان حمل و جا به جایی این مخزن ها برای کاربران بسیار راحت می باشد.

انواع دستگاه اسکرابر دستی

دستگاه اسکرابر دستی باتری دار برای شروع حرکت و هدایت نیاز به نیروی حرکتی دارد، این نیرو با چند باتری تامین می گردد که نیروی حرکتی، سیستم مکنده، برس و … از  منبع انرژی آن استفاده می نماید. میزان کار با این دستگاه اسکرابر  به میزان نگه داری شارژ باتری وابسته است. بیشتر این باتری ها ظرفیتی برابر با ۲ تا ۴ ساعت دارند و برای اینکه بتوان باتری را به شکل متناسب شارژ نمود، باید محیطی متناسب با شارژ باتری انتخاب کرد.

دستگاه اسکرابر دستی برقی با پریز برق تغذیه می شود که این موضوع باعث بالا رفتن توان اسکرابر می گردد. در واقع در هنگام بهره مندی از این نوع کف شور نگرانی از تمام شدن شارژ وجود ندارد و  این زمین شوی در فضاهای بزرگ ترکاربردی خواهد بود.

مزایای اسکرابر دستی

دستگاه زمین شوی صنعتی از خصوصیات و ویژگی های ممتازی برخوردار است، این دستگاه بازدهی قابل توجهی دارد و با کاربری آسان معرفی می گردد.

قابلیت استفاده از دستگاه اسکرابر دستی نسبت به نمونه اسکرابرهای سرنشین دار بیشتر است و این موضوع به دلیل ابعاد کوچک این کف شو می باشد. در واقع این دستگاه نظافت صنعتی در محیط به دلیل ابعاد کوچک این وسیله آسان تر می باشد و مانور خوبی دارد.

این اسکرابرها قابلیت عبور و مرور در محیط ها و فضاهای کوچک را دارند و در واقع این دستگاه ها نقش مکمل شست و شو را به خوبی بازی می کنند و  به خوبی در بخش هایی که اسکرابر سرنشین دار قادر به نظافت نیست، این کار را به انجام می رسانند.

دستگاه کف شوی دستی با موتور جلوبرنده خود سرعت منظمی در حرکت بازی می کند و نیاز به وجود کاربر را برای هل دادن از میان می برد. بعضی از کفشورها نیز بدون موتور جلوبرنده می باشند و برای جلو رفتن نیاز به کاربر خدماتی برای آن ها احساس می شود.

ساختار کفشوی دستی

ساختار کفشوی دستی بسیار جذاب و جمع و جور بوده و همین موضوع امکان حمل راحت آن را فراهم می نماید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که  وزن کفشوی دستی برقی نسبت به نمونه کفشوهای باتری دار بسیار کم می باشد و این وزن کم امکان جابه جایی آن را با کمک آسانسور فراهم می کند.

قیمت اسکرابر

امروزه سرمایه گذاری برای خرید و بهره مندی از دستگاه اسکرابر دستی بسیار مفید است و با توجه به قیمت اسکرابر، یک پس انداز خردمندانه  است که به راحتی تجربه می توان نمود وبا آن به سودآوری رسید. این کف شوی صنعتی با داشتن قابلیتی همچون صرفه جویی در مصرف آب در دنیای امروز به عنوان دستگاهی سازگار با محیط زیست معرفی می شود و امکان شست و شوی بدون شوینده و خشک کردن سریع سطوح نیز از دیگر قابلیت های آن محسوب می گردد که این ویژگی ها تاثیر مستقیم بر هزینه های نظافت و کاهش نیروی خدمات در سازمان ها دارد.

دستگاه اسکرابر دستی
کاربرد اسکرابر دستی

کاربرد اسکرابر دستی

اسکرابر دستی برای شست و شوی محیط های کوچک و کم فضا استفاده می شود. راهروهای کم عرض، تالارها، مراکز درمانی، مراکز اداری، پاساژها و مراکز فروشگاهی، رستوران، فضاهای کم عرض و کوچک بین ماشین آلات و تجهیزات تولید، کافی شاپ، مراکز آموزشی، ساختمان های تجاری، هتل ها و … به کمک اسکرابر دستی قابل شست و شو می باشد.

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی اجزای دستگاه اسکرابر دستی و مزایا و کاربرد آن»

  1. بازتاب: اسکرابر|دستگاه نظافتی کف شوی|کفشور صنعتی|زمین شوی صنعتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید