معرفی جاروبرقی جدید Microtec ساخت شرکت دلفین

معرفی جاروبرقی جدید Microtec ساخت شرکت دلفین

شرکت دلفین ایتالیا از برند های معتبر دنیا در زمینه تولید دستگاه های تخصصی جاروبرقی و مکنده صنعتی می باشد. این شرکت جاروبرقی هایی را متناسب با نوع نیاز صنایع غذایی، داروسازی، فلزی و .. تولید می نماید که بعضی از آن ها مناسب یک صنعت خاص هستند. در همین راستا، شرکت دلفین دستگاه های جاروبرقی جدیدی با نام Microtec عرضه نموده که بطور ویژه در صنایع الکترونیک قابل استفاده می باشند. این جاروبرقی های صنعتی، ابعاد کوچک و کارایی بالایی دارند.

کاربرد جاروبرقی Microtec

جاروی برقی کوچک Microtec، دارای طول ۳۵، عرض ۳۶ و ارتفاع ۵۰ سانتی متر است. در نتیجه محصول جدید شرکت دلفین کاملا مناسب بازیابی مقادیر کم آلودگی های ریزی که بر روی میز های کار صنایع نیمه رسانا و الکترونیک باقی مانده اند، می باشد. ابعاد کوچک شده دستگاه، همچنین آنرا مناسب هرگونه کاربردی که به قدرت و میزان فیلتراسیون بالا نیاز دارند، نموده است.

مشخصات جارو برقی Microtec

جاروبرقی Microtec دارای بدنه تمام استیل و سیستم فیلتراسیون با بازدهی عالی می باشد. سیستم فیلتراسیون این دستگاه شامل فیلتر جذب کننده ذرات ریز و فیلتر بعد از موتور برای جذب غبارات ناشی از سوختن ذغال موتور است که موجب افزایش سطح ایمنی در محیط های حساس به آلودگی می شود. به همین جهت این جاروبرقی به منظور مکش ذرات ریز محصولات در محیط های صنعتی و صنایع الکترونیک مقرون به صرفه می باشد.

اهمیت استفاده از محصول جدید شرکت دلفین در صنایع الکترونیک

در بعضی از فرآیند ها در صنایع الکترونیک، نیاز های متفاوتی برای مکش ذرات بوجود می آید. مثلا در طول فرآیند تولید مدار چاپی، جمع آوری مداوم ذرات ریز و ضایعاتی که در اثر فرآیند های مختلف نظیر چاپ ایجاد می شوند، ضرورت دارد. همچنین در صنایع نیمه رسانا بیشترین نیاز، مکش گرد و غبار سمی مثل غبارات سیلیکون می باشد. این غبارات و ذرات نباید با اپراتور تماس پیدا کنند یا در محیط کار معلق باقی بمانند. در چنین مواردی، ، فرآیند مکش باید متمرکز شود و جاروبرقی برای جلوگیری از آزاد شدن گرد و غبار در محیط، دارای سطح فیلتراسیون مورد نیاز باشد.

ویژگی های برجسته جاروبرقی های Microtec

-اشغال کردن فضای کم و سهولت جابجایی

-ساختار محکم و با طول عمر بالا

-نظافت و تعمیر و نگهداری آسان

-تخلیه ایمن غبارات بعد از مکش

-مجهز به خلا سنج برای تشخیص گرفتگی فیلتر

-حداکثر سطح ایمنی حتی در محیط های دارای گرد و غبار بسیار ریز

-سهولت باز و بسته کردن دستگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید