مزایای جاروبرقی جدید دلفین با نام ۳۰۱TORCH جهت جمع آوری فیوم جوشکاری

مزایای جاروبرقی جدید دلفین با نام ۳۰۱TORCH جهت جمع آوری فیوم جوشکاری

فرآیند جوشکاری یک عملیات پر کاربرد در صنایع مختلف از جمله خودروسازی و کارخانجات تولیدی می باشد. در حین فرآیند جوشکاری، دودی مخلوط از ذرات بسیار ریز ( فیوم) و گاز ها ایجاد می شود که خطرات زیادی برای اپراتور و حتی محیط زیست دارد. ذرات ریز از جنس فلزات کروم، ارسنیک، مس، منگنز و .. از جمله این مواد سمی می باشند که سلامت جوشکار را به خطر می اندازد. جمع آوری فیوم در حین جوشکاری در بعضی کارخانجات با سیستم های فیلتراسیون و مکش مرکزی انجام می شود که علاوه بر هزینه بالا، عملکرد ضعیفی داشته و شرایط را بهبود نمی بخشد. استفاده از جارو برقی صنعتی مخصوص می تواند در این زمینه چاره کار باشد.



از بین بردن فیوم جوشکاری توسط جاروبرقی  ۳۰۱TORCH

شرکت دلفین برای ارائه یک راه حل جدید، اقتصادی و کارآمد در جمع آوری فیوم جوشکاری به بررسی و مطالعه پرداخت و مدتی بعد محصول جدید خود با نام  ۳۰۱TORCH را به بازار عرضه نمود. این جارو برقی، فیوم و غبارات را در همان ابتدا فیلتر و بازیابی می نماید. در نتیجه هوای محیط کاری پاکسازی شده و غلظت ذرات در یک حد قانونی مطابق با دستورالعمل های بین المللی حفظ می شود.

 

مشخصات فنی جاروبرقی  ۳۰۱TORCH

مکنده صنعتی  ۳۰۱TORCH ، یک جاروبرقی جمع و جور می باشد که به آسانی قابل استفاده بوده و به منظور از بین بردن فیوم جوشکاری و حفظ سلامت جوشکار طراحی شده است. این جارو برقی، به یک دستگاه روشن و خاموش خودکار مجهز شده که استفاده از آن را آسان تر و موثر تر می نماید. این دستگاه بطور خودکار همزمان با شروع فرآیند جوشکاری روشن شده و چند ثانیه بعد از پایان کار جوشکار خاموش می شود. این سنسور با هر نوع فرآیند جوشکاری سازگار است.

 

مزایای استفاده از جارو برقی صنعتی  ۳۰۱TORCH

جارو برقی  ۳۰۱TORCH دارای مزایای متعددی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

۱- سهولت استفاده و عملکرد موثر در استخراج فیوم جوشکاری

۲- به حداقل رساندن سطح صدا

۳- صرفه جویی در انرژی بوسیله سیستم روشن و خاموش خودکار

۴- بدنه تمام استیل

۵- سهولت جابجایی و حمل و نقل دستگاه بدلیل ابعاد کوچک و چرخ های ترمزدار

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید