کاربرد سوییپر صنعتی در نظافت مجموعه های توریستی و مراکز تفریحی

کاربرد سوییپر صنعتی در نظافت مجموعه های توریستی و مراکز تفریحی

اردوگاه ها و دهکده های توریستی بر طبق قانون باید از استاندارد های خاصی برخوردار باشند. شاخص های مختلفی برای کنترل کیفیت و طبقه بندی آنها وجود دارد. یکی از شاخص های کیفیت برای این مراکز توریستی و استراحتگاه های تفریحی، نظافت فضا های مشترک در دسترس میهمانان است. راه ها، پارکینگ ها و فضا های باز از این دسته فضا های مشترک هستند که کیفیت نظافت آنها تاثیر گذاری بسیاری در میزان رضایتمندی مراجعین به این محیط های تفریحی خواهد داشت. حفظ نظافت محیط های توریستی و تفریحی در کنار استاندارد سازی، کمک میکند تا بهترین خدمات ممکن از نظر بهداشتی و ایمنی محیط نیز در اختیار مراجعین و مشتریان قرار گیرد.

حفظ نظافت جاده های دسترسی وسیع و فضای سبز اردوگاه ها به دلیل تغییرات جوی و ریزش شاخ و برگ درختان، میتواند به میزان زیادی در تصمیم گیری مراجعین برای اقامت در این مراکز توریستی و تفریحی تاثیرگذار باشد. با توجه به گستردگی این فضا ها، نظافت آنها با چالش های بیشتر و بزرگتری مواجه خواهد بود. از جمع آوری زباله ها و آلودگی ها، تا برطرف کردن گرد و خاک و شاخ و برگ درختان از سطوح، با روش های دستی زمان زیادی از نیرو های خدماتی گرفته و هزینه زیادی بر دوش مدیران این مجموعه ها تحمیل خواهد نمود. در این میان استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی همچون سوییپر های صنعتی میتواند راهکاری بهینه و مناسب جهت انجام نظافت هار روزانه این مجموعه ها بوده و باعث کاهش چشمگیر میزان هزینه های نظافت شود.

کاربرد جاروی شهری چیست

کاربرد جاروی شهریتمیز کردن سطوح راه ها و مسیر های دسترسی در فضای باز اردوگاه ها که پر از گرد و غبار، شاخ و برگ و سایر آلودگی ها است، توسط یک نیروی خدماتی که تنها با یک جاروی دستی مشغول نظافت است، امری زمان بر، خسته کننده و پر هزینه خواهد بود. این فرآیند با به کارگیری جاروی شهری یا سوییپر صنعتی میتواند با سرعت و کیفیتی بسیار بالاتر صورت پذیرد. جاروی شهری با مجهز بودن به برس های چرخشی و جمع آوری آلودگی ها و مواد زائد ریز و درشت از سطح، با یک بار عبور میتواند تمام مواد زائد سطح را جمع آوری نموده و مسیر را به طور کامل تمیز کند. استفاده و کاربرد سوییپر صنعتی میتواند بهره وری، سرعت و کیفیت نظافت را به میزان چشمگیری بهبود بخشد.

از دیگر مزایای کاربرد و استفاده از جاروی شهری در نظافت محیط، جلوگیری از بلند شدن گرد و خاک در هوا بوده و از انتقال آن ها توسط هوا و آلوده شدن سایر محیط ها به هنگام نظافت جلوگیری می نماید. استفاده از سیستم فیلتراسیون مناسب و کارآمد از خروج ذرات ریز جمع آوری شده از مخزن و بازگشت آنها به محیط جلوگیری به عمل خواهد آورد.

چگونه جاروی شهری مناسب برای نظافت محیط را انتخاب کنیم؟

سوییپر صنعتیبه هنگام تصمیم گیری برای خرید یک سوییپر صنعتی برای نظافت مجتمع های توریستی و اردوگاه ها، متغیر ها و عوامل بسیاری میتواند در انتخاب ما تاثیرگذار باشد. پهنای نظافت سوییپر، ابعاد مناسب آن جهت عبور از مسیر های باریک و کم عرض، نوع منبع تغذیه از نظر موتور الکتریکی و یا مصرف سوخت های فسیلی، ظرفیت و حجم مخزن آلودگی که تعیین کننده میزان آلودگی که دستگاه میتواند جمع آوری نماید باشد، از جمله اصلی ترین نکات در هنگام انتخاب و کاربرد جاروی شهری مناسب محیط مورد نظر شما خواهد بود. استفاده از سوییپر صنعتی super boxer شرکت RCM به دلیل داستن حجم بالای مخزن، پهنای نظافت مناسب و سیستم فیلتراسیون آلودگی های جمع آوری شده، میتواند برای نظافت محوطه های وسیع در مجموعه های تفریحی مناسب باشد.

اغلب این موارد مورد اهمیت خریداران قرار نمیگیرد، ولی میتواند به میزان زیادی در کاهش هزینه ها، زمان و انرژی صرف شده برای نظافت تاثیر گذار باشد. با دریافت مشاوره هنگام خرید سوییپر صنعتی و کاربرد جاروی شهری میتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه نظافت صنعتی را برای انجام فرآیند نظافت در مجموعه توریستی و اردوگاه خود انتخاب کرده و نظافت و تمیزی مناسبی برای مجموعه خود فراهم آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید