استفاده از واتر جت های برای نظافت محیط کسب و کار

استفاده از واتر جت های برای نظافت محیط کسب و کار

انتخاب واتر جت های فشار بالا می تواند برای نظافت هر نوع محیط کسب و کاری مفید باشد. استفاده از این دستگاه برای تمامی کسب و کارهای کوچک عمومی  و بزرگ  صنعتی لازم می باشد و می تواند تمامی آلودگی های سخت را از محیط به طور کامل پاک نماید. از مزایای این دستگاه صنعتی سرعت عمل نظافت این دستگاه در شستشو و نظافت تمامی محیط های صنعتی و غیرصنعتی است.امروزه با توجه به نیاز های مختلف نظافت عمومی و تخصصی انواع مختلفی از واترجت ها در دسترس هستند.

 

نظافت به صورت پاک

استفاده از این دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا در مصارف مختلف با سرعت و راندمان بالاتری نسبت به رفع آلودگی ها اقدام نماید. نظافت و تمیزی بصورت دستی در هر یک از وسایل امکانات و مواد شونده خود را می طلبد. اما با استفاده دستگاه واترجت با فشاری کاری بالا می توان بدون استفاده از مواد شوینده، هرگونه آلودگی را از سطوح مختلف پاک نمایید. از واتر جت ها با فشار های مختلف و تنظیم آنها برای مصارفی چون ماشین شویی و شستشوی سنگ و در فشارهای خیلی زیاد برای کندن سطوح سخت مثل بتن و آجراز آن استفاده می کنند.

در بسیاری از روش های تمیز کردن شستشو به همراه مواد شوینده صورت می پذیرد. اما در واتر جت با استفاده فشار بالای پاششی آب مواد و آلودگی ها حذف می شوند. اگرچه به هنگام استفاده از واتر جت نیز میتوان از مواد شونده به صورت پاششی استفاده نمود. اما در بسیاری از موارد فشار آب پاشش شده از واترجت برای شستشو و پاک سازی سطوح مناسب می باشد.

انتخاب دستگاه نظافتی

واتر جت های معتبر و بسیاری زیادی جهت کار در مصارف مختلف و فشارهای پاششی مختلف در بازار موجود می باشند. نظافت و تمیزی در فضاهای باز توسط دستگاه های واتر جت فراهم می باشد که نیروی کاری دستگاه توسط برق-بنزینو گازوئیل قابل تامین می باشد. بطور کلی استفاده از واتر جت های فشار بالا برای شستشو و رفع گرفتگی مناسب تر هستند و استفاده از واتر جت هایی با فشار کاری پایین برای مصارفی که ممکن است به سطح آسیب برسانند مناسب تر می باشند. بطور کلی واتر جت ها با آب سرد مورد استفاده قرار می گیرند اما در مواردی خاص مثل استفاده از واتر جت در صنعت، به منظور شستشو و پاک سازی سطوح از چربی ها و مواد روغنی، استفاده از واتر جت های آب گرم پیشنهاد می شود چراکه آب گرم برای از بین بردن چربی ها و سطوح روغنی مناسب تر است و سریعتر می تواند آلودگی را پاک نماید. بطور کلی شستشو به صورت آب گرم و بخار روش کارمتر و مناسبتری نسبت به آب سرد می باشد.

 

 

لینک های مفید:

کارواش خانگی: فهرستی از محصولات واترجت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید