استفاده از واترجت صنعتی برای شستشوی ماشین آلات سنگین کار

استفاده از واترجت صنعتی برای شستشوی ماشین آلات سنگین کار

انجام کار های صنعتی و سنگینی چون حفر معدن، کانال ها و احداث خطوط مترو نیازمند استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین کار می باشد. استفاده از چنین تجهیزات و ماشین آلات تخصصی موجب تسریع در فرآنید کاری شده و در مقایسه با شیوه های سنتی از ایمنی و کیفیت کاری بالاتری بر خوردار می باشد. آنچه که مسلم است این نکته می باشد که دستگاه ها و ماشین آلات سنگین کار به واسطه نوع وظیفه ای که دارند در تماس مستقیم با انوع آلاینده ها قرار می گیرند. گرد و  غبار، خاک و گل و همچنین روغن هایی که دراثر روغنکاری بخش های مختلف دستگاه بر روی آن ریزش می نماید، از عمده ترین عوامل آلوده کننده تجهیزات و ماشین آلات می باشند. با توجه به اینکه هزینه خریداری و تهیه این  قبیل از دستگاه ها بالا می باشد،‌ نگهداری مناسب از این دستگاه ها وتجهیزات به منظور افزایش عمر مفید آنها امری لازم و ضروری می باشد. در این میان استفاده از دستگاه واترجت صنعتی به منظور شستشو و حذف لایه های عمیق آلودگی انباشته بر روی آنها،‌ راهکار مناسبی در جهت حفظ و نگهداری از تجهیزات و ماشین آلات سنگین کار می باشد.

لزوم شستشو و حذف آلاینده ها

واترجت صنعتیحضور آلاینده ها بر روی سطوح تجهیزات و ماشین آلات به مرور زمان و در اثر رطوبت موجود در محیط سفت و سخت شده و در نتیجه حذف آنها دشوار می شود. ضمن اینکه ماندگاری بلند مدت آلاینده هایی چون مواد شیمیایی، فضولات پرندگان و بقای حشرات به واسطه داشتن خاصیت اسیدی می توانند ب پوشش رنگ به کار رفته بر روی این تجهیزات آسیب وارد نمایند و در نهایت سطوح  فلزی زیرین را در معرض مستقیم رطوبت قرار دهند. مسلما تماس مستقیم سطوح فلزی بئنه خودور ها و ماشین الایت سنگین با هوا باعث ایجاد هوردگی در این سطوح شده و عمر مفید آنها را کاهش می دهد. در نتیجه شستشو و حذف آلودگی ها از رو یاین سطوح امری لازم و ضروری می باشد.

 

راهکار های شستشو و نظافت تجهیزات و ماشین آلات سنگین کار

واترجت صنعتیاولین و در دسترس ترین راه برای شستشو و حذف آلودگی های تثبیت شده بر روی سطوح بدنه تجهیزات و ماشین آلات سنگین کار صنعتی، استفاده از شیوه های سنتی و دستی شستشو می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از شیوه های سنتی و دستی شستشو و نظافت برای حذف آلاینده ها از روی این سطوح با توجه به وسعت و ماهست آلاینده ها بسیار دشوار و زمان بر می باشد. با توجه به چالش های پیش رو در استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت، استفاده از واترجت صنعتی راهکار مناسب وایده آلی برای شستشو و نظافت می باشد.

 

چرا واترجت صنعتی برای شستشوی ماشین آلات صنعتی مناسب است؟

واتر جت صنعتییکی از اصلی ترین دلایل برای استفاده از واترجت صنعتی در شستشوی تجهیزات و ماشین آلات سنگین صنعتی، توان بالای این دستگاه ها در شستشوی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. مسلما شستشوی انواع سطوح هموار و نا هموار این ماشین ها با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار و زمان بر می باشد. این در حالی است که دستگاه های واترجت یا همان کارواش های صنعتی سیال به واسطه استفاده از پاشش پر فشار آب از توان بالایی در حذف آلودگی ها از روی سطوح هموار و ناهموار برخوردار می باشند. علاوه بر این استفاده از سامانه های مکانیزه و تخصصی موجب افزایش سرعت عملیات شستشو و نظافت می گردد. ضمن اینکه استفاده از واترجت صنعتی موجب کاهش در تعداد نیروی لازم برای شستشو و نظافت ماشین آلات می گردد. لازم به ذکر است که استفاده از نمونه های آب گرم دستگاه واتر جت صنعتی موجب افزایش توان و سهولت در شستشوی روغن ها و آلاینده های چسبناکی می باد که بر روی سطوح خودرو ها تثبیت شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید