استفاده از واترجت صنعتی در هتل و مهمانپذیر برای جذب میهمانان

استفاده از واترجت صنعتی در هتل و مهمانپذیر برای جذب میهمانان

در هنگام رزرو هتل، یکی معیارهای اساسی، نظم و بهداشت آن جا می باشد که باید دارای رتبه بالایی باشد. علاوه بر اینکه زیبایی این محیط ها بر روی افراد تاثیر گذار است، سطح بالای بهداشت نیز در نظر مشتریان به خوبی به چشم می آید. استفاده از دستگاه ها و تجهیزات جدید در نظافت و شستشو می تواند به کیفیت بالای نظافت در چنین محیط هایی بسیار یاری کننده باشد. از جمله دستگاه هایی که در هتل ها برای نظافت مورد استفاده قرار می گیرند، اسکرابر، واترجت صنعتی ، بخارشوی، جاروبرقی ، مبل و موکت شوی و ترولی های خدماتی و هتلی می باشد. در ادامه به مزایای استفاده از دستگاه واترجت و کاربردهای مختلف آن در هتل پرداخته می شود.

 

کاربرد دستگاه واترجت صنعتی در هتل

دستگاه واترجت صنعتی با تبدیل آب با فشار معمولی به آب پرفشار برای شستشوی سطوح مختلف به کار می رود. آب با فشار بالا توانایی جدا کردن آلودگی های سخت و عمیق را از سطوح مختلف دارد. از واترجت صنعتی برای شستشوی سطوح هموار و ناهموار استفاده می شود. در هتل ها نیز می توان سطوح مختلفی را با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی شستشو نمود. از کارواش صنعتی می توان برای شستشوی پارکینگ و محوطه استفاده نمود. برای شستشوی سطحوح کف و دیوار ها و همچنین نمای ساختمان نیز واترجت صنعتی گزینه ای بسیار عالی می باشد. هتل ها معمولا دارای استخر و آبنما می باشند که برای شستشوی آن می توان از واترجت استفاده نمود که قابلیت شستشوی جرم و رسوب و لجن های استخر را دارد. یکی دیگر از بخش هایی که در هتل می تواند به وسیله واترجت شستشو داده شود آشپزخانه است. سطوح آشپزخانه دارای رسوبات چرب و روغنی است که به راحتی شستشو نمی شوند. با استفاده از یک دستگاه واترجت به ویژه واترجت آبگرم می توان تمامی جرم و رسوبات را به خوبی ساز سطح جدا نمود.

 

نحوه عملکرد دستگاه کارواش صنعتی

عملکرد واترجت صنعتی بدین گونه است که آب با فشار معمولی را از ورودی گرفته و توسط پمپ به آب فشار در خروجی تبدیل می کند. این فشار می تواند بسته به مدل صنعتی یا فوق فشار قوی صد و یا هزار برابر فشار آب اولیه باشد. آب پرفشار توسط شیلنگ فشار قوی از پمپ به تفنگی منتقل می شود. تفنگی که در دست کاربر قرار دارد، آب را به لنس و سپس نازل منتقل می کند. نازل مشخص کننده نوع پاشش می باشد و انواع مختلفی دارد. نازل سوزنی، خطی، دوار و … از جمله انواع نازل می باشند. فشار بالای آب توانایی شستشوی هر نوع آلودگی سخت و عمیق را دارد و با بالا بردن سرعت نظافت، به بهبود کیفیت نظافت و صرفه جویی در آب و زمان تاثیر بسیار زیادی دارد.

 

انواع دستگاه واترجت

دستگاه های واترجت صنعتی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به محیط، نوع کاربرد و میزان استفاده انتخاب می شوند. این دستگاه ها را می توان بر اساس فشار کاری به کارواش دستی، واترجت صنعتی و واترجت فوق فشار قوی دسته بندی نمود که دارای فشار کاری ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ بار می باشند. از نظر دمای آب خروجی نیز می توان این دستگاه ها را به دو دسته آب سرد و آب گرم تقسیم نمود. از واترجت آب سرد برای شستشوی های عمومی و از واترجت آب گرم برای شستشوی آلودگی های روغنی در آشپزخانه ها، نواحی صنعتی و صنایع غذایی استفاده می شود.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید