کاربرد واترجت صنعتی در نظافت خیابان ها

کاربرد واترجت صنعتی در نظافت خیابان ها

خیابان ها، بلوارها و کوچه ها مهمترین راه های ارتباط و دسترسی به نقاط مختلف در جوامع شهری می باشد. تردد بالای افراد و ماشین ها بر روی سطوح پیاده راه ها و خیابان ها این سطوح را مستعد انواع آلودگی ها می نمایند. تردد همزمان خودرو ها و احتمال ایجاد تصادفات رانندگی و ازدحام بالای خودرو ها همه از عواملی هستند که موجب آلودگی سطوح شهری می شوند. از این رو نظافت و رسیدگی به این سطوح نه تنها موجب افزایش زیبایی شهر و آرامش ساکنین می شود بلکه افزایش عمر مفید کف پوش ها را در پی داشته و با صرفه جویی در هزینه های تعمیر و تعویض نقش مهمی در کاهش هزینه ها و بهره وری خواهد داست. مسلم است که وسعت بالای سطوح شهری و ماهیت آلاینده هایی چون روغن و قیر، مانع از کارآمدی شیوه های سنتی در نظافت موثر سطوح شهری می گردد از این رو استفاده از شیوه های نوین و بکار گیری ماشین آلات صنعتی چون دستگاه های واترجت صنعتی نه تنها سرعت نظافت را افزایش می دهند بلکه با ارائه نظافتی موثر و با کیفیت باعث افزایش جلوه های بصری شهر نیز می گردند.




اساس عملکرد دستگاه های واترجت صنعتی

وواترجت در نظافت خیابان ها اترجت ها یا شویند های فشار قوی دستگاه های صنعتی می باشند که با استفاده از پاشش آب پر فشار تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح را نظافت می نمایند. ورودی آب، موتور، پمپ، شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها بخش های اصلی دستگاه واترجت صنعتی می باشند. فشار آب وارد شده به داخل دستگاه واترجت توسط پمپ افزایش یافته و در نهایت از طریق شلنگ فشار قوی، لنس ها و نازل ها به بیرون پاشش می شود. فشار آب خروجی و سرعت یا دبی آب دو فاکتور مهم در دستگاه های واترجت می باشند. هر چه فشار آب خروجی بیشتر باشد، توانایی دستگاه در نظافت آلودگی های عمیق بیشتر بوده و هر چه سرعت یا دبی آب بیشتر باشد، سرعت عملیات نظافتی افزایش می یابد.


استفاده از واتر جت صنعتی در نظافت خیابان ها

واتر جت صنعتی و نظافت خطوط سفیدسطوح خیابان ها و اتوبان ها به منظور راهنمایی رانندگان، کاهش احتمال تصادفات رانندگی و تسهیل در تردد عابران پیاده از عرض خیابان ها، توسط رنگ های سفید خط کشی می شوند. گذر زمان و عبور مرور بالای خودرو ها و مجاورت با فضای باز موجب آلودگی و کدر شدن این خطوط می شود. مسلم است که استفاده از شیوه های سنتی نظافت در شستشو و نظافت این خطوط کارآیی لازم را ندارند. از این رو دستگاه های واترجت صنعتی یا شوینده های فشار قوی با استفاده از پاشش پر فشار آب این خطوط را نظافت نموده و موجب نظم بیشتر در تردد خودرو ها می شوند.


کاربرد واترجت یا کارواش صنعتی در رنگ بری خط کشی ها و خطوط ترمز

واترجت صنعتی و رنگ بری خطوط سفیدتغییر در ساختار شهر و خیابان ها و احداث گذرگاه های جدید موجب تغییراتی در ساختار و دسترسی خیابان ها به معابر جدید می گردد. از این رو استفاده از علایم رانندگی و خط کشی های جدید و حذف خطوط قدیمی به منظور هدایت و راهنمایی رانندگان، و کاهش ترافیک و تصادفات امری بدیهی می باشد. حذف و از بین بردن خطوط قبلی، بدون استفاده از دستگاه های واترجت آلمانی پر فشار مقدور نمی باشد. از این رو واترجت ها با استفاده از نازل های مخصوص رنگ بری که تاثیر بسزایی در تنظم پاشش آب پر فشار دارند، کاربرد ویژه ایی در نظافت خطوط سفید و خطوط ترمز ناشی از وسایل نقلیه دارند. مسلم است که عدم نظافت خطوط ترمز روی سطوح خیابان ها و عدم حذف خطوط سفید قدیمی، علاوه بر کاهش جلوه های بصری می تواند عاملی برای بی نظمی تردد خودرو ها و نهایتا افزایش تصادفات رانندگی باشد.


لینک های مفید:

واترجت: فهرست محصولات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید