نکات مهم جهت انتخاب یک سویپر شهری

نکات مهم جهت انتخاب یک سویپر شهری

دستگاه سوییپر جهت نظافت محیط های مختلف تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها دارای مدل های شهری (دستگاه سویپر شهری) نیز هستند که جهت نظافت سطح شهر و دیگر فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. این سویپر ها به سیستم پاشش آب بر روی برس های آن مجهزند که موجب نظافت بهتر سطوح می گردد. امروزه شرکت های تولید کننده سویپر به سمت ساخت دستگاه های پیشرفته تر حرکت کرده اند و مدیران خدمات شهری، گزینه های بیشتری جهت افزودن به سیستم نظافتی خود در اختیار دارند.

سوییپر مجهز به تانک آب با ظرفیت بیشتر یا عدم استفاده از آب در نظافت محیط و نوع سوخت دستگاه از نکاتی است که می بایست با توجه به نیاز افراد در خرید سویپر مد نظر قرار گیرد. مدیران خدمات شهری، با در دست داشتن انتخاب های زیاد در خرید سوییپر آزادی عمل بیشتری دارند و شرکت های مطرح در زمینه تولید سویپر آخرین دستاورد های خود را با توجه به نیاز مدیران ناوگان ها تولید و ارائه کرده اند.

 

نظافت محیط های شهری با سویپر شهریجستجوی دستگاه نظافتی مورد نیاز

هنگامیکه مردم در مورد سوییپر خیابانی فکر می کنند، احتمالا تنها نظافت سطح خیابان به ذهنشان می آید، در صورتیکه امر نظافت یک خیابان به سادگی گفتن آن نمی باشد. یک مسیر در خیابان ممکن است مسطح یا ناهموار، صاف یا سخت، پر از چاله یا بتازگی آسفالت شده باشد. همچنین زباله ها ممکن است از گرد و غبار ریز تا زباله های بزرگ باشند. این زباله ها نیز ممکن است بسته به فصل، از برگ و چوب تا نمک و شن و ماسه متغیر باشد.
طیف وسیعی از نیاز ها موجب می شود که مدیران، تصمیم به خرید چند سوییپر برای هر کاربرد خاص یا خرید یک سویپیر همه کاره جهت انجام وظایف متعدد خریداری کنند. با توجه به محدود بودن بودجه افراد، خرید یک سویپر همه کاره گزینه بهتری می باشد. این سویپر ها، توانایی جمع آوری انواع زباله ها از جمله زباله های حجیم را دارند. کاهش زمان نظافت نیز از دیگر مزایای خرید یک سویپر پر قدرت و چند کاره می باشد. در واقع خرید یک سوییپر کاربردی با عملکرد پیشرفته و چندکاره بر خرید دستگاه ارزان قیمت برتری دارد.
برای نظافت در شب، استفاده از جاروی خیابانی با صدای کم تر دارای ارجحیت است. سیستم فن پیشرفته این دستگاه ها موجب می شود تا نظافت محیط مزاحمتی برای افراد ایجاد نکند. خریداران سویپر بیشتر به سمت خرید دستگاه هایی که بطور کامل با نیازشان تطابق دارد، می روند تا اینکه سویپر با قیمت پایین تر را انتخاب کنند.

 

سرعت نظافت

استفاده از سوییپر شهری جهت نظافت محیط های وسیعدر بعضی مدل های پیشرفته دستگاه سویپر شهری ، دیگر نگرانی بابت یخ زدن تانک آب وجود نخواهد داشت. سوییپر های بدون نیاز به آب، اغلب بعلت ویژگی های زیست محیطی و همچنین توانایی انجام نظافت محیط در آب و هوای سرد مورد توجه هستند. توانایی این جاروی خیابانی در جمع آوری زباله های حجیم نیز بالا بوده و خیابان ها را به خوبی از مواد پاکسازی می کند. استفاده از سوییپر هایی که دارای مخزن با ظرفیت بالایی هستند نیز در کنار انتخاب این دستگاه های خاص مورد توجه است. مخزن آب بزرگ تر دستگاه می تواند زمان پر کردن دوباره مخزن را کاهش داده و به نظافت سرعت ببخشد.

 

نگهداری سوییپر

دستگاه سویپر شهری قیمت بالایی داشته و مدیران دستگاه ها، می بایست بیشتر در جهت نگهداری بهتر سویپر و افزایش طول عمر آن ها حرکت کنند تا اینکه بخواهند بعد از چند سال یک دستگاه جدید را جایگرین کنند. در واقع نگهداری مناسب دستگاه سویپر آسان تر و بهتر بوده و با افزایش طول عمر دستگاه، جایگزینی آنرا به تاخیر می اندازد. در بعضی کسب و کار ها، افراد توانسته اند با نگهداری مناسب دستگاه، طول عمر آنرا از ۶ سال به ۱۰ سال افزایش دهند. خریداری جاروی خیابانی با کیفیت از یک شرکت معتبر با ارائه خدمات مناسب، نظافت مستمر و خرید تجهیزات مناسب برای سویپر در این زمینه دارای اهمیت هستند. نظافت و شستشوی مستمر و روزانه سوییپر علاوه بر افزایش طول عمر آن، سبب افزایش کارایی دستگاه می شود. همچنین با بررسی روزانه این جاروی خیابانی، خرابی های احتمالی قطعات آسان تر و سریع تر مشخص می شود.

 

سوییپر شهریسوخت دستگاه

تولید کنندگان سویپر های پیشرفته به سمت تولید مدل هایی با سوخت جایگزین حرکت کرده اند. بکارگیری مخزن های مخصوص سوخت CNG در بعضی از این دستگاه ها از جمله این فعالیت ها می باشد. سوخت های جایگزین می توانند هنگام کار سوییپر، آلودگی کم تری در محیط ایجاد کنند. البته سنگین تر بودن و گرانی تجهیزات مربوطه و طی نمودن مسافت کمتر به ازای یک بار سوختگیری از معایب استفاده از سوخت CNG نسبت به بنزین می باشد.

 

خرید هوشمندانه دستگاه سویپر شهری

خرید یک دستگاه سویپر شهری مناسب برای مدیران خدمات شهری دارای اهمیت زیادی است. از طرفی نیاز هریک از این ناوگان ها متفاوت است. در نظر گرفتن نکات زیر می تواند افراد را در خرید یک سویپر شهری مناسب یاری کند.
خرید دستگاه سویپر شهری۱- قوانین موجود در زمینه هایی چون ایجاد سر و صدا یا کیفیت آب و هوا
۲- میزان مساحتی که می بایست در طول هفته یا ماه نظافت و نگهداری شود.
۳- نوع سطحی که می بایست جاروب شود.
۴- نوع زباله ای که نیاز است جمع آوری شود.
۵- قدرت مانور مورد نیاز
۶- سرعت حرکت و نظافت
۷- الزامات تخلیه مخزن

لینک های مفید :

دستگاه سویپر شهری : فهرست محصولات نظافتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید