معیارهای تهیه یک سوییپر صنعتی

معیارهای تهیه یک سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی یا جاروب خیابانی دستگاهی است که به منظور نظافت معابر شهری، محیط های تجاری و محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. سویپرهای سرنشین دار مزیت های بسیار زیادی دارند و به دلیل داشتن پهنای نظافتی بزرگ برای تمیز کردن محیط های وسیع با آلودگی زیاد، مناسب و کارآمد هستند. امروزه ساخت و تولید دستگاه های نظافت صنعتی و از جمله سوییپر گسترش یافته و در نتیجه گزینه های انتخابی زیادی پیش روی متقاضیان قرار گرفته است. بنابراین لازم است مشتریان با شناخت مشخصات فنی و عمومی سویپرها اقدام به تهیه آن نمایند تا بتواند پاسخ گوی نیازهای مصرف کنندگان از جنبه های مختلف باشد. اکنون به معرفی برخی خصوصیات با اهمیت سوییپر صنعتی می پردازیم که در زمان تهیه دستگاه باید به آن ها توجه نمود.

 

مشخصه های مهم دستگاه سوییپر صنعتی

برخی از اجزا و ویژگی های مهم و متمایز کننده سوییپر شهری عبارت است از :

 

فیلتر

سوییپر صنعتیمی توان گفت مهم ترین و اصلی ترین عنصر به کار رفته در سیستم جاروب خیابانی، فیلتر آن است. فیلترهای قوی کار گذاشته شده در سوییپر قابلیت به دام انداختن ذرات بسیار ریز دار دارد و مانع از ورود دوباره آن ها به محیط می گردد در نتیجه نظافت با کیفیت فوق العاده ای انجام شده و هوای بازگشتی به محیط پاکیزه خواهد بود. وظیفه اصلی دستگاه سویپر جمع آوری و از بین بردن آلودگی های ریز و درشت یک محیط است، در صورتی که فیلتر مناسبی بر روی دستگاه نصب نشده باشد، این آلودگی ها با شدت بیشتری به وسیله هوای بازگشتی در فضا منتشر می شود و عملاً سوییپر را به یک دستگاه ناکارآمد تبدیل می کند. این در حالی است که ما قادر به ارائه محصولاتی هستیم که به سامانه فیلتراسیون قدرتمندی تجهیز گردیده و علاوه بر آن مجهز به سیستم نظافت فیلتر نیز می باشد.

 

 

 

نیروی مکانیکی و قدرت مکش سوییپر

سوییپر صنعتیبخش مهمی از عملکرد سوییپر صنعتی به صورت مکانیکی است یعنی دستگاه با استفاده از نیروی مکانیکی برس استوانه مرکزی، برس های جانبی و برس سوم، آلودگی ها را از روی سطح زمین جمع آوری کرده و این آلودگی ها توسط سیستم هدایت کننده سوییپر وارد مخزن دستگاه می شوند. حرکت مکانیکی برس ها و سیستم هدایت کننده امکان جمع آوری حجم زیادی از آلودگی های سخت از جمله زباله های درشت و بزرگ را فراهم می کنند. علاوه بر سامانه مکانیکی، دستگاه سوییپر صنعتی دارای قدرت مکشی است که می تواند ریزترین ذرات گرد و خاک را با نیروی بسیار زیادی مکش کند و با کمک فیلتر مانع از پخش شدن این ذرات در هوا می گردد.

 

 

 

 

ظرفیت مخزن

سوییپر صنعتیسویپر دارای مخزن بزرگی است که حجم عظیمی از ضایعات را در خود جای می دهد و کار طولانی مدت و پیوسته دستگاه را امکان پذیر می سازد. بنابراین به کار بردن این دستگاه در محیط هایی که شامل آلودگی های سخت و سنگین بوده و مقدار آن زیاد است، می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. مخزن دستگاه به صورتی است که کلیه ذرات ریز و زباله های درشت را حفظ کرده و از آن نشت و انتشار دوباره آن ها در محیط جلوگیری می کند. هرچه قدر ابعاد دستگاه بزرگ تر باشد مخزن آن نیز حجیم تر خواهد بود که مدل های کوچک تر جهت استفاده در محیط های پر تردد و یا راهروهای باریک مناسب بوده و انواع بزرگ تر برای نظافت محیط های وسیع تر به کار گرفته می شوند.

 

 

 

 

کیفیت نظافت

سوییپر صنعتیسوییپر صنعتی عملیات نظافتی را با کیفیت بسیار مطلوبی انجام می دهد به گونه ای که تمامی آلودگی ها را از سطح زمین برداشته بدون آن که کوچک ترین ذره ای از آلودگی در هوا پراکنده شود. هم چنین قدرت مکش بالای دستگاه سبب می گردد ذرات آلاینده میکرونی که هم برای سلامتی انسان مضر بوده و هم به محیط زیست آسیب می رساند، از بین برده شوند. جهت بهبود بخشیدن به این ویژگی سوییپر فیلترهای مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت عملکرد ماشین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

 

 

 

 

کاهش مصرف آب

سوییپر صنعتیجاروب شهری به سیستم پاشش آب مجهز شده است که در موقعیت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد زیرا سامانه مکانیکی، قدرت مکش و فیلترهای با کیفیت دستگاه نیاز به مصرف آب را از میان برداشته اند و بدین طریق ماشین قادر است نظافت را با کیفیت کاملاً مناسب انجام دهد بدون آن که موجب به هدر رفتن آب شود. فعال کردن سیستم پاشش آب فرایند جلوگیری از بلند شدن گرد و خاک را بهبود می بخشد.

 

 

 

 

کاربری آسان

سوییپر صنعتیطراحی و ساخت سوییپرهای صنعتی به گونه ای است که شرایط نگهداری آسان و عملکرد ساده ای دارد و قابل یادگیری برای عموم کاربران است. جایگاه قرار گرفتن سرنشین به صورتی است که به وی دید کامل و مناسب می دهد که کاربر را قادر می سازد تا همه آلودگی های اطراف را دیده و جاروب را به سمت آن ها هدایت کند. ساختار ماشین و برس های آن به گونه ای است که امکان جمع آوری آلودگی های نقاطی به وجود می آید که دسترسی به آن ها دشوار است. هم چنین تمامی اصول و قواعد ایمنی در طراحی و ساخت دستگاه در نظر گرفته شده است و شرایط کاملاً امنی برای کاربر هنگام هدایت و کار دستگاه فراهم شده است. کابین راننده به گونه ای طراحی گشته که برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی مناسب است و علاوه بر این امکان کنترل سرعت، جهت حرکت، چراغ ها، تنظیم صندلی، فرمان، ارتفاع برس ها و … توسط سرنشین وجود دارد.

 

 

 

کاهش مصرف سوخت

سوییپر صنعتیدر مدل هایی از سوییپرها که با سوخت فسیلی تغذیه می شوند، مصرف سوخت به میزان چشمگیری بهینه سازی شده است به این معنا که با هر بار سوخت گیری، سویپر صنعتی ساعت ها قادر به انجام نظافت با کیفیت مناسب، خواهد بود. از همین رو به دلیل کاهش مصرف سوخت و هم چنین کیفیت مطلوب فرآیند سوختن، سویپر یک ابزار کاملاً سازگار با محیط زیست به شمار می آید.

 

 

 

 

تخلیه مخزن

سوییپر صنعتیمخزن سویپر صنعتی قابل جداسازی است و با بهره گیری از جک هیدرولیکی تا ارتفاع قابل تنظیم بالا رفته و برای تخلیه آماده می شود. پس از قرار گرفتن مخزن در ارتفاع مناسب و هم طراز شدن با محل تخلیه، درب آن باز شده و کلیه مواد انباشته شده درون مخزن خالی می گردد. کاربر به آسانی و به دقت می تواند موقعیت مخزن نسبت به محل تخلیه را تنظیم نماید.

 

 

 

 

 

ارائه خدمات سوییپر شهری

سوییپر صنعتییکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید دستگاه سوییپر می بایست مورد توجه خاص خریداران قرار گیرد، ارائه خدمات به موقع و مناسب از سوی شرکت فروشنده می باشد و در هر زمانی که کاربران تشخیص دهند زمان رسیدگی به دستگاه فرا رسیده است، عرضه کننده محصولات موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید