جمع آوری مواد سمی با جاروبرقی صنعتی

جمع آوری مواد سمی با جاروبرقی صنعتی

در اماکن متفاوتی از قبیل صنایع داروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، کارخانجات و… مواد گوناگونی وجود دارند که هر کدام با شرکت در فرآیند های مختلف به محصولی خاص تبدیل می شوند. برخی از این مواد سمی بوده و بسیار خطرناک اند. نظافت مداوم این مواد می بایست تحت شرایطی خاص و با بهره گیری از دستگاه های صنعتی و با کیفیت انجام شود. دستگاه جاروبرقی صنعتی از جمله روش های نظافت صنعتی مناسب برای مکش و جمع آوری مواد سمی و خطرناک می باشد.

 

لزوم نظافت مواد سمی با جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتیوجود مواد سمی و خطرناک در کارخانجات، ساختمان ها و هر مکانی، ممکن است موجب بروز اختلالاتی شود. این مواد سمی ممکن است به سیستم تنفسی و یا پوست افراد نفوذ کرده و ایجاد مسمومیت های خطرناک کنند. به همین دلیل اماکنی که تولید مواد سمی در آن ها رایج است می بایست تحت نظافت مداوم قرار گیرند. نظافت مواد سمی از طریق مکش و حذف آن ها فرآیندی تخصصی و دشوار می باشد. استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی قدرتمند امکان مکش کامل مواد سمی و حذف آن ها از اماکن را در امن ترین حالت ممکن فراهم می کند. در ادامه برخی از ویژگی های دستگاه های جاروبرقی صنعتی به اختصار توضیح داده شده است.

 

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی در مکش مواد سمی

جاروبرقی صنعتیاستفاده از دستگاه مکنده صنعتی از کاربردی ترین تجهیزات نظافتی برای مکش مواد سمی و خطرناک می باشد. علاوه بر این تجهیزات جانبی دستگاه جاروبرقی صنعتی و قدرت فوق العاده این دستگاه در مکش مواد آلوده و خطرناک بسیار موثر می باشند. ساختار دستگاه مکنده صنعتی به این صورت است که قطعات موجود در دستگاه های متناسب برای مکش مواد سمی بهینه سازی شده برای این فرآیند می باشند. به همین دلیل مکش مواد سمی در شرایطی کاملا امن صورت خواهد گرفت. مخزن مکنده با توجه به استاندارد های مواد سمی طراحی گشته است.

 

مخزن مناسب برای مواد سمی

جاروبرقی صنعتیاز مهم ترین بخش های یک مکنده صنعتی مخزن آن می باشد. همه مواد مکش شده خطرناک به داخل مخزن منتقل می شوند. به همین دلیل نظافت کامل مخزن بسیار مهم است. در صورت باقی ماندن این مواد آلوده در مخزن، انتقال آن ها به محیط و کاربران بسیار خطرناک خواهد بود. به همین دلیل انواع مخزن های جاروبرقی های صنعتی دارای قابلیت استفاده از یک کیسه یکبار مصرف هستند. کیسه یکبار مصرف پس از اتمام نظافت از مخزن جدا شده و با ایمنی کامل و بدون سرایت به افراد تا محل انباشت زباله منتقل می شود. کیسه های یکبار مصرف از طریق یک نگه دارنده فلزی که در پایین کیسه نصب می شود به مخزن دستگاه وصل می شوند و از بالا رفتن کیسه در هنگام مکش جلوگیری می کنند. علاوه بر این کیسه های یکبار مصرف دارای درپوش نیز می باشند که می توان پس از نظافت با گذاشتن درپوش بهداشت بیشتری را در اختیار داشت.

 

فیلتر مناسب

جاروبرقی صنعتیدر صورتی که این آلودگی های سمی و خطرناک به خوبی داخل مخزن نگهداری نشوند و مجدد به هوا برگردند، نظافت بی فایده بوده و اثری بر سطح بهداشت محیط نخواهد گذاشت. به همین علت از دیگر فاکتور های مهم در نظافت مواد سمی تجهیز دستگاه نظافتی به فیلتر های با کیفیت برای جلوگیری از بازگشت مجدد آلودگی های داخل مخزن به هوا می باشد. به همین دلیل بهره مندی دستگاه جاروبرقی صنعتی از فیلتر های با کیفیتی مانند فیلتر هپا به منظور مکش مواد خطرناک و سمی ضروری می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید